539 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Orijen foder. Bedst i ingredienser ? Orijen foder. Bedst i ingredienser ?

(Denne tråd handler om kattemad, men princippet er nogenlunde det samme bortset fra at katte skal ha' mindre korn og mere protein)

Plejer at købe Royal Canin (Mature outdoor) men sad inde på det site fra england hvor jeg køber foder og kiggede på indholdsfortegnelserne på de forskellige kattemadsmærker..

Og Orijen var klaaaart det bedste i mine øjne.
Blev overrasket over hvor meget forskelligt korn o.lign som Royal Canin indeholder kontra Orijens store mængder forskelligt frisk kød.

Så denne gang har jeg bestilt Orijen til kattene og glæder mig meget til at få det hjem !

Nogen der har erfaringer med Orijen og evt den store forskel i indholdsfortegnelsen ?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Batteriplæneklipper stopper heletiden 500 kr.
  • Ordnet have klippet høj hæk 2.200 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i øjenhøjde. Nemt at komme til. 942 kr.
  • Klippo græsslåmaskine med blokeret startsnor 1.000 kr.
  • Opsætning af opvaskemaskine der ikke allerede er etableret. Plus eventuel nedtagning af radiator. 4.000 kr.
  • Forhave + have 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Orijen foder. Bedst i ingredienser ?
  • #2   21. dec 2009 Tja -vores (eller egentlig mine forældres) kat er vældig kræsen og vil ikke spise hverken oriijen (som jeg jo osse synes lød lækker) eller noget af det andet dyre foder vi har forsøgt os med. Han er gammel og burde få noget ordentlig foder, men medmindre ha får whiskas sultestrejker han... og bliver gerne væk et par dage i ren protest over manglen på "ordentlig" mad.

• #6   21. dec 2009 Uuuh håber at mine møgkatte gider at æde det :-S ... Ellers får de sgu sparket.. Har maxet min blødende konto fuldstændigt ud fordi at de absolut SKULLE æde al deres mad i December :-S *G* ...

Royal Canin har de altid været glade for.
    Nutra Nuggets købte jeg et par store poser af for et par år siden pga den billigere pris, men det var de ikke begejstrede for.

Prøvede også at BARF'e dem i en måneds tid. De dansede rundt de første par uger, men sad så og tjattede kødet ud over hele gulvet efter en måned. Utaknemmelige bæster smiley

Var lige inde og kigge på Acanas.. Og ja, det ser faktisk også rigtigt godt ud.

• #8   21. dec 2009 krumme og cult

du kan få det i foderland

• Geronimo
    Geronimo Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Emner: 40 Svar: 220
    #12   21. dec 2009 Kattegalleri.dk ?

Kommentér på:
Orijen foder. Bedst i ingredienser ?

Annonce