{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
859 visninger | Oprettet:

Vores nytårsaften {{forumTopicSubject}}

Vil lige fortælle lidt om,hvordan vi kom gennem nytårsaften.

Vi bor inde midt på Nørrebro og ja,der er krudt, kugler og kanoner hele året(Fnis* morgenjoke, men så sandt så sandt).

Hvis jeg ikke kunne holde det ud, måtte jeg jo flytte.

- den sidste måned(måske også 2) har de skønne unge mennesker, der bor i området, været på spil med piv, hyl og bang, hvilket min stakkels Selma synes er så TARVELIGT, men dette er en del af at bo i en by...og så må jeg jo trøste og passe ekstra godt på hende i denne lidt svære tid.

Igår var vi ude og spise hos mine forældre, hvor vi desværre ikke kunne have vores hundiere med. MINE sofakartofler skal ikke opholde sig i en kold udestue og min mor bryder sig ikke om, at de går i sofaen..og gulvplads har hun ikke så meget af, at der kan stilles en kurv, så ja...de måtte pænt blive hjemme(møghamrede forkælede som de nu er).

Tog hjem i god tid inden midnat, så de kunne komme ud på deres sidste tur inden midnat og, hvor Selma skyndte at gøre sig færdig og blive fornærmet over, at Monna ikke gjorde sig hurtig nok færdig, syntes Monna, at det var ret sjovt med al lyset på himlem og de sjove bang...

Da hendes manneskefar kom til at slå en bøvs, der fik hele gården til at runge, kiggede hun fortørnet på ham, med et blik, der bare sagde...gider du lige lade være med at overdøve festen ??

Så blev det midnat og, der var helt vildt meget krudt og kugler i gaden og gården, så Monna måtte lige op, så hun kunne kigge ud af vinduet, mens Selma måtte gemme hovedet godt under en dyne.

Deres mennskefar og bror gik også ud og skød lidt af lige uden for vores vindue(næsten) til ære for Monna, som syntes de var heeelt vildt dygtige;-)

Efter det værste bang var overstået satte vi os i sofaen og så lidt TV...MJ 30 års jubilæum og noget CMA...så lidt god musik var temaet.

Midt i det hele lød der bare nogle kæmpe dunk, som om nogle var ved at sparke sig ind hos os, så jeg fløj op og råbte..HALLOOO...meget højt og kunne så godt høre nogle unge mænd forsvinde ud af vores opgang.

MIG ud og flå døren op, men de var jo væk og det viste sig, at det var naboen, der havde fået sparket så voldsomt til sin yderdør, at den var flækket et par steder.

Mænderne løb sålige hele opgangen igennem, men det så ud til at de var gået direkte til naboens dør(måske fordi ham og hans kone sad mere eller mindre i mørke derinde.

Lidt forskrækkede satte vi os tilbage til MJ og CMA..og hyggede lidt endnu inden Monna og jeg gik i seng og min ældste datter og Selma gjorde det samme.

Hvornår min søn og mand gik i seng aner jeg ikke, for da sov jeg sødt!!

Ja, det var så vores nytårsaften smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vores nytårsaften
Kommentér på:
Vores nytårsaften

Annonce