{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
662 visninger | Oprettet:

Brokketråd - nu er det min tur ...... {{forumTopicSubject}}

Den 22 dec gik min vaskemaskine - ringede så til laeasy hvor jeg havde købt lortet, men damen kunne oplyse at mit service abbonnemet var udløbet 10/11 .....

Nå, min far var så så flink at ville give mig en ny, så kørte til elgiganten 50 km væk 30 dec .. Købte en jeg så skulle hente den 31 ...

31 dec kørte vi så igen 50 km for at hente maskinen - var kun lige nået ind af døren, da min mor ringede - Nico (min hund) havde fået en pind i ganen ...

Måtte meddele butikken at vi ville komme den 4 og hente maskinen og derefter haste til dyrlægen...
Til den nette sum af 1221 kr ...

Så idag - lige før vi nåede i mål og fik hentet maskinen puktere bilen faneme !!!!!
Må skubbe lortet tilbage i mors indkørsel, pakke børn og min stoebror med vasketøj (maskinen duer jo ikk) og indkøb og hund, og så på gåben hjem - i de her minus ca mange grader ....

For så at ringe til dæk manden og få af vide han ikke vil skifte mine dæk, fordi de ikke er købt ved ham ....

Og katten skulle til dyrlægen i morgen, da den har så dårlig mave ......

Jamen vær velkommen herrens år - men kan vi spare lidt på ulykkerne resten af 2010 ???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brokketråd - nu er det min tur ......
Kommentér på:
Brokketråd - nu er det min tur ......

Annonce