{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
419 visninger | Oprettet:

en del spørgsmål:-) {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har lige nogle spørgsmål jeg gerne vil have svar på. De er lidt blandet så derfor kom de under off topic.

1: min mors hund fælder utrolig meget og jeg har rådet hende til at skifte foder. Hvilket foder skal jeg anbefale? altså mod fældning hvis man kan få sådan noget:-)

2: Min ene kat skal steraliseres her i januar. jeg har fået en pris hos min dyrlæge der hedder 1600 kr. Hvor meget har i givet for det?

3: Nogen der kan forklare mig hvorfor min kæreste ikke gider hjælpe med at rydde op??

På forhånd mange tak for svar:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  en del spørgsmål:-)
  • #1   7. jan 2010 3 ; hihi min er heller ikke for god til det meeeen jeg har "trænet" ham så nu er det blevet bedre....Dog langt fra optimalt....tror bare ikke så mange mænd at et oprydnings gen...de er vant til mor gør det for dem smiley

• #2   7. jan 2010 kan ikke hjælpe me de to at spørgsmålene men jeg kan fortælle dig at jeg syndtes det lyder vil billigt det med katte de to dyr læger jeg ved prisen for at strilisere en hun kat ligge på de 2000 og på efter

• #3   7. jan 2010 3 : Dovenskab smiley
    Ej, jeg tror sgu bare ikke at mænd har det gen smiley
    Min er heller ikke særlig behjælpelig herhjemme, absolut ikke.

• #4   7. jan 2010 He he arhmen det sku os hans datter der roder... smiley nu har jeg med vilje ikke sagt noget hele ugen og i dag er det 5. dag han går i seng uden lige at hjælpe til med at rydde til side. Så i morgen falder der brænde ned. har allerede skældt ham ud en gang i dag for at komme for sent hjem så venter lige med skideballe nummer 2. til i morgen. he he

Michelle: Okay er os glad for min dyrlæge så havde tænkt mig at hun sku "ordnes" deroppe alligevel. Ville bare lige hører hvad priserne sådan ca. lå på...

Ja jeg må være for god af mig!! Men ikke i morgen, der er jeg en lille tordensky! Grrr

• #5   7. jan 2010 2. Det er en meget fin pris. Jeg mener jeg gav omkring 1400-1500 men kan ikke lige huske det.

3. det er en mand, men knap så mange rydde op gener?
    Du kan evt. lade rod være rod indtil han brokker sig. Så kan di jo snilt fortælle ham, at han da bare må give en hånd med, så skal det nok komme i orden;-)

• #6   7. jan 2010 Orv jeg skriver som en brækket arm i dag.

Men=med

di=du

• #7   7. jan 2010 1. det er svært at råde om, da jeg ikke ved hvad hun fodre med i forvejen.

2. Pas. havde engang en kasteret hankat, men det er vel 18-20 år siden, vi fik ham..

3. lad vær med at rydde op, og lad det ligge til han brokker sig.. så må han enten selv gøre det eller lære datteren at rydde op efter sig selv..

• #8   8. jan 2010 Hun har fodret med Pedigree forhen og derfor sagde jeg til hende at det højst sandsynligt var fodret der sku skiftes ud:-)

He he arh kan ikke lade det ligge og flyde. Har en datter som skal tumle rundt i det, det har jeg ikke så meget lyst til.

Super med prisen, så ligger den jo meget fint:-)

Kommentér på:
en del spørgsmål:-)

Annonce