{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En del trænings spørgsmål
  • #1   8. jan 2008 Hvorfor tæne hjemme, her kan du jo ikke få den optimale hjælp du har brug for.
    Du kan ikke se de fejl som du evt. laver..

Jeg har det på den måde, at hvis man vil træne, og få det optimale ud af det, så må man være medlem af en klub, som man kan få den hjem der skal til, og at forholden er optimale, så man kan få glæde af det.

• #2   8. jan 2008 Ups - stavefejl er gratis i denne runde..

• #3   8. jan 2008 Det er jo svært, for metoderne tilpasses jo den enkelte hund og fører....
    Og så er både rondering og spor jo komplicerede discipliner, som man sættes sammen over lang tid - og som man som hundefører skal have en del begreb om, for at undgå fejlindlæring.

Jeg vil også anbefale at finde et hold i stedet.

• #4   8. jan 2008 Hulgaard's Babett

Jeg er også tilhængere af at træne i klub og trænede også i Dch- Svendborg i efteråret

Desværre står jeg overfor en operation og skal gå hjemme 7-9 uger, så synes det vil værer for mange træninger at gå glip af, og vil ikke betale 750 for 7-8 træninger, der der nok også ville komme nogle lørdage hvor vi skal noget på hjemmefronten.

• #5   8. jan 2008 I så fald, ville jeg vedligeholde den træning, I allerede er gået i gang med, og vente med nyindlæring til du atter har tid og mulighed for at komme på hold.

• #6   8. jan 2008 vi har ca. 20 træninger

9 af dem er jeg sygemeldt

4 hvor vi nok skal noget
    så er der ikke mange tilbage

• #7   8. jan 2008 CH-
    ja det vil jeg også gøre, men det var for at give ham lidt ekstra,

• #8   8. jan 2008 Indlærer man hunden noget forkert, selv om synes og mener det er det rigtige, så kan den forkeret indlæringe få alvorer følger senere hen..

Og at man bliver nød til at starte forfra, og det er helt fra bunden. og det kan godt give nogle problemer..

• #9   8. jan 2008 Hvis du skal gøre noget for at forberede ham på at gå spor, så kan du godt trampe et areal ned på en halv kvm, og smide lidt guffer ud på det område. Der må ikke lande guffer uden for området.

Det giver hunden en fornemmelse af, at der, hvor der er kildefært, der er også guffer...

Men yderligere ville jeg ikke gå med sporet uden en træner.

• #10   8. jan 2008 CH

det var lige det der jeg havde brug for, en lille starter men ikke mere, for det skal gøres rigtigt

• #11   8. jan 2008 Los Bandittos Blancos & Gitte ;

Som jeg skrev er der kun 7 træninger jeg kan komme til, og det er vel at mærke hvis min operation går godt, og jeg er klar igen med det samme.

Og så er det altser vigtigere for mig at bruge energien på at komme på arbejde igen.

Og så vil jeg hellere bruge 20- 30 min her og der med Balto når energien er der, frem for at blæse afsted til Svendborg (Skal bruge 4 timer, hved vær træning) og være uoplagt, det for vi begge mere ud af

Kommentér på:
En del trænings spørgsmål

Annonce