Andre forumemner med "Pastinakker"
Hvad kan der puttes i lasagne
Hvad kan man egentlig proppe i en lasagne? Jeg laver den almindelig med kød, løg, hvidløg, money sovs og ost ovenpå. Og så en spinat lasagne med det samme og så spinat og lidt revet gulerødder.. ...
Hvad kan man egentlig proppe i en lasagne? Jeg laver den almindelig med kød, løg, hvidløg, money sovs og ost ovenpå. Og så en spinat lasagne med det samme og så spinat og lidt revet gulerødder.. ...
Skrevet af: Jeanett * - 14. jan 2010
lidt hjælp til rodfrugtmos :)
Hvis nu jeg vil lave mig en god rodfrugtmos, så vil lige hører om jeg kan gøre det sådan; Jeg har nogle persillerødder, pastinakker, kartofler og gulerødder.. Jeg tænkte om ikke jeg kunne koge hel...
Hvis nu jeg vil lave mig en god rodfrugtmos, så vil lige hører om jeg kan gøre det sådan; Jeg har nogle persillerødder, pastinakker, kartofler og gulerødder.. Jeg tænkte om ikke jeg kunne koge hel...
Skrevet af: Tanja *Én gang schæfer - altid schæfer * - 5. nov 2010
Gammeldags oksesteg
Jeg har købt sådan en på godt 800 gram, og det er ½ menneskealder siden jeg har lavet sådan en, så kom med jeres bedste opskrift. Jeg har bl.a. porrer, gulerødder, pastinakker, løg, kartofler, rødv...
Jeg har købt sådan en på godt 800 gram, og det er ½ menneskealder siden jeg har lavet sådan en, så kom med jeres bedste opskrift. Jeg har bl.a. porrer, gulerødder, pastinakker, løg, kartofler, rødv...
Skrevet af: Miemiv - Sølvrøvens mareridt - 13. jan 2011
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Samle IKEA-møbler 800 kr.
- Hækklipning 1.500 kr.
- Stoppet handvask på badeværelse 900 kr.
- Rensning af sofa 475 kr.
- Skal have hængt tre egetræsrundstokke (trærør) op. De skal monteres fra en væg til en anden samt en hylde. 1.400 kr.
- Jeg har brug for hjælp til 3 forskellige ting. 1.300 kr.
aug 2006
Følger: 29 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 900 Svar: 11.842
aug 2006
aug 2006
aug 2006
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.240
Ellers bruger jeg dem meget i div. gryderetter, vokmad, i fad i ovnen eller på panden.
Igår lavede jeg en lynret: hvidkål, pastinak, peberfrugt, gulerod og tomat fintstrimlet, stegt på en pande i olie, tilsat marsalakrydderi, lidt spidskommen, paprika, madras karry samt hvidløg og salt og groft peber. Til sidst en rest stegt kylling (alt andet kød kan også bruges)
Varmede et pitabrød som blev flækket (fordi jeg ikke havde lavet naan barød) og spiste det sammen med tyrkisk yoghurt.
aug 2006
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.929
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.240
Det skal smage lidt stærkt-sødt af både spidskommen, nelliker, ingefær og peber og hvad der ellers er i krydderblandingerne. Jeg plejer selv at lave naan på panden og så ellers spise det ved at tage et stykke tyndt brød mellem fingrene med noget fyld i og dyppe i yoghurt....muuums!
aug 2006
Jeg er næsten alt ædende når det kommer til grøntsager, så jeg kan sagtens spise rå pastinakker:)
Pastinakker