{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.034 visninger | Oprettet:

Kat angrebet af labrador!!!! {{forumTopicSubject}}

Her for et par timer siden sad jeg og kiggede lidt rundt på nettet i fred og ro, med Karla liggende ved siden da.... Pludselig høre jeg en hund gø meget agrasivt, og en kvinde der står og råber..... Ville lige se ud for at se, hvad der skete.... En løs hund var gået til angreb på en kat, MIN KAT så jeg pludselig!! Jeg løb ud , råbte og skreg af den store hund der, og ejeren af hunden gjorde det samme.. Den ville simpelthen ik høre efter.. Mismis prøvede og komme væk hele tiden, men hunden hev hende tilbage, og de lå og rullede rundt mellem en snedrive og en hæk! Endelig fik jeg fat i nakken af katten, for ville bare ha hende væk - ja flot, så bider hun mig i hånden og jeg slipper igen.. ´kvinden har fået fat i sin hund. og missen ligger bare ude på vejen og ryster.... Tager hende op, og snakker med kvinden... - 'min hund hoppede over hegnet fordi din kat stod på den anden side!' ..... Hun var da til at lukke op og skide i!!! Så længe min kat ik har været indenfor hendes hegn, så har den da ik gjort noget forkert?? ' Jamen hunden ville bare lege!' Sagde hun.... hmm.. har selv hund og kat sammen, og det forgår ihvertfald ikke sån!!! Min kat havde revet hunden på næsen så den blødte... Ærgeligt, så må hun holde sin hund inde!!! Ja, undskyld.. Men skulle bare ud med det.... Synes det er forfærdeligt, at folk ik har styr på deres hund!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat angrebet af labrador!!!!
Kommentér på:
Kat angrebet af labrador!!!!

Annonce