{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At falde til (ik hund)
  • #1   23. jan 2010 En uges tid eller 2 smiley

• #2   23. jan 2010 okay så er jeg bare tudefjæs haha.. Det er overskredet =D

• #3   23. jan 2010 Jeg plejer at pakke alle ting på plads indenfor de første 2 døgn, og så bruger jeg 2-3 uger på at indfinde mig, nogle gange lidt mere.. Det kommer an på hvor godt mit netværk er i den by jeg flytter til smiley

• #5   23. jan 2010 Tumling: Nu har vi boet i vores hus i 8 år, og det erførst nu her efter at vi har fået lavet køkken og stue om, at jeg virkelig er glad for at vre her.... indtil nu har det bare været et hus med 4 vægge. Jeg hr ikke rigtigt kunne finde mig til rette, der manglede lige som et eller andet.... men som sagt, efter at vi har fået nyt køkken, er det blevet et helt andet hus :0)

Prøv at sætte dit eget præg på boligen, selvf. i det omfangsom du kan, og så ellers en masse lys og noget hyggebelysning om aftenen og masser af dagslys ind om dagen, det kan hjælpe lidt på det :0)

Hvad er det der gør at du ikke kan falde til??

• #6   23. jan 2010 Er det når du skal sove ?
    Eller fordi du ikk kan finde dine ting ?
    Dårlig atmosfære ?
    Savner dir forrige hjem ?
    Usikker på fremtiden og dermed også boligen ?

• #7   23. jan 2010 Mischa: Stor pige smiley

Vi er flyttet fra en ikke lydt bolig til en meget lydt bolig..
    For ca en uge siden stod der nogle gutter i vores opgang og røg (ingen dør tlf i opgangen) og jeg er alene hjemme stort set hver weekend siden vi er flyttet.. Kærestenn render ude om aftenen da han lige er blevet ramt at den såkaldte finanskrise.. Og ja nu sidder jeg bare her og føler mig som et lille pattebarn der ik tør være alene hjemme fordi jeg hører lyde fra opgangen.. Og sådan har det været siden vi flyttede fast ind i lejligheden for 4 uger siden

• #8   23. jan 2010 2 døgn tog det mig... men jeg kom også fra en lejlighed jeg simpelthen hadet at være i... og jeg forelskede mig i denne her ved første øjekast.. nu har vi boet her i snart 6 måneder, og VIL aldrig flytte herfra... elsker simpelthen at være her.. smiley

Har du selv i ide om hvad der kan være i vejen? - hvor længe har du boet der nu?

• #9   23. jan 2010 hehe har vidst allerede svaret på dit spørgsmål maria smiley

• #10   23. jan 2010 Tumling - der hvor vi boede før var jeg meget utryg... og kunne heller ikke lide at være alene... så kan sagtens følge dig... vi boede der i 3 måneder og måtte bare væk derfra til sidst...

Her hvor vi bor nu - der synes jeg bare det er fedt når jeg er alene hjemme... det har ændret mit liv så meget...

Jeg kan udmærket forstå dig.. det er noget rigtig skidt når man har det sådan...

• #11   23. jan 2010 hehe ja jeg er bare så langsom smiley

• #12   23. jan 2010 Jeg er lige flyttet i ny lejlighed for en uge siden og er endnu ikke faldet helt til. Håber det snart kommer :o)

• #13   23. jan 2010 normalt plejer jeg også at være ret fleksibel med tilvænning.. Bare ik denne gang..
    Nu håber jeg at kæresten tager sig sammen og er lidt mere fleksibelt til jeg har vænnet mig til det =D

• #16   24. jan 2010 jeg ska ALDRIG hjem til dig Mischa =D Så lige dine dyr ad ad ad.. Nu vil jeg da slet ik kravle under dyne dumme dumme dig =)

Mange tak for hjælpen men en GD er sku højere end mig haha.. Eller lige før ihvertfald haha.. Jeg har et bedre forhold til hunde nu.. Kan bare ik tag at de gør haha.. Men jo det har hjulpet med min angst for hunde smiley

• #18   24. jan 2010 Nej for fanden du skrækker mig haha.. Tænkte lige.. Nåeh den er da alligevel lidt sød den slange.. Nu bliver du voksen.. Klik klik klik ARGHH edderkop klik ARGHHHHH endnu en edderkop a ad ad ad haha

• #20   24. jan 2010 haha det sagde hende den sidste også jeg var hjemme hos.. Men nu er jeg jo pisse nysgerrig og ska lige over og glo på de sataner.. Vel at mærke når de ER bag lås og slå..

Havde så lige kigget på denne flotte og fantastiske fugleedderkop sætter mig i hendes sofa og siger..
    Ehm.. Kan den der edderkop godt kravle ud af den der lille åbning??
    Hva? Hov ja det kan den godt.. Tak ska du have

Haha behøver jeg at sige at når jeg kom hos hende for eftertiden at så kiggede jeg lige glassene igennem haha

• #21   24. jan 2010 tog ca 1 måned

• #22   24. jan 2010 Jeg har snart boet mit nye sted i 4 mdr og er ikke faldet til..

Har rigtig mange problemer med at falde til

Kommentér på:
At falde til (ik hund)

Annonce