{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
467 visninger | Oprettet:

At falde til {{forumTopicSubject}}

OBS! Er i tvivl om det er placeret rigtigt..

Nu er det jo godt fire år siden jeg sidste havde en hvalp. Så har glemt lidt.. Hvor længe er det man ca. skal bruge til at den lærer at være alene hjemme og er renlig selvfølgelig? Man skal jo have en op til en ferie eller lignende, det ved jeg godt. Men er det 9, 11, 14 eller 30 dage? Selvfølgelig er det altid individuelt! Men hvad er passende, sådan cirka?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At falde til
  • #1   25. mar 2009 Jeg havde 4 uger - det er den bedste investering jeg nogensinde har gjort... Vi har aldrig haft et uheld på gulvet eller noget ødelagt mens hun var alene hjemme...

• #2   25. mar 2009 Jeg havde kun en forlænget weekend, men kunne godt have ønsket mig længere tid. Hvis jeg skulle have hvalp igen ville jeg tage minimum en uge, og hvis det var til sommer ville jeg tage to eller tre uger smiley

• #3   25. mar 2009 Amalie - Det er jo fordi jeg er flyttet hjemmefra når jeg skal have en ny. Så ville høre om det er fint nok i efterårsferien, hvor der jo er 5 dages ferie + 2*lørdag og søndag, dvs. 9 dage.. Eller om det er nødt til at vente til juleferien, hvor der jo gerne er ca 14 dage... smiley

• #4   25. mar 2009 Når jeg får en hvalp, bruger jeg 4 uger måske længere tid, det afhænger af hvordan hvalpen er, der er jo ikke 2 hvalpe der er ens. og skal også behandles derefter.

I de 4- uger jeg normalt bruger, hænger hvalpen nærmest på mig, sover med den, opredning på gulvet.

Går ture med den, vænder den til forskellige ting og sager (miljøtræning).

Lærer den at blive renlig, og at blive alene hjemme.

og så skal der jo også være tid til leg og sjov.

Kommentér på:
At falde til

Annonce