{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

København - hund?? {{forumTopicSubject}}

Måske lidt dumt spørgsmål, men vil gerne være forberedt.. hehe..

Flytter til kbh til sommer.. i den forbindelse skal jeg selvfølgelig have min hund med..! Hun er vandt til meget natur, men kan selvfølgelig sagtens flytte med alligevel.. Ville dog bare gerne bo et sted i nærheden af nogle grønne områder og sådan.. er ikke vildt kendt i kbh endnu, men ville da gerne høre om i havde nogle gode foreslag til hvor jeg kunne søge lejlighed?? Min veninde som jeg skal vo sammen med skal gå i skole nær søerne og skal kunne cykle i skole, hvilket vil sige max 4-5 km derfra.. Nogen ideer??? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  København - hund??
  • #1   26. jan 2010 søg på lejlligheder ved islandsbrygge eller starten af amager. så har du mulighed for at gå ture på amagerfællede og der er bare dejligt. Du kan gå en tur på 2 timer og stadig ikke ramme det samme sted. plus at du kan lige hoppe på en metro og 10 min efter er du på stranden smiley

• #2   26. jan 2010 Jeg bor tæt på Utterslev mose, som er et virkelig skønt stort grønt område. Med både søer, græs, store åbne arealer og træbevoksning. Det er et skønt sted. Derudover har jeg Bispebjerg kirkegård, som nærmest en en park, lige udenfor døren. Super skønne områder.

Du kan skrive PM til mig, så kan du få foreningens navn. Vi må gerne have hund herude hvor jeg bor.

• #5   26. jan 2010 Jeg bor er Valby...
    Her er ledige lejligheder og okay gå-afstand til Valby Parken...

Og jeg har selv cyklet til søerne smiley

• #6   26. jan 2010 Området omkring fælledparken er også udemærket. Der kan man bo enten på østerbro eller nørrebro (som i øvrigt også har Nørrebro parken). Der er også god luftemulighed ved bispebjerg st. (kan ikke huske navnet på parken, men der ligger også en agilityklub derinde).

Selv bor jeg i indre by mellem østre anlæg, kongens have og kastellet. Ingen af stederne må der være løse hunde, men der er hundegård i ØA (og folk tåler løse hunde hvis de er under kontrol).

Kig også i Valby/Fr.berg (fr.berg have og søndermarken) - der er lejlighederne ikke helt så dyre, og der er omkring 10-15 min med tog til nørreport.

Ellers tag et kig her:
    (link fjernet)
    De grønne områder i kbh er angivet med klikbare cirkler (Fr.berg er ikke under Center for Park og Natur, derfor er den grå).

• #7   26. jan 2010 Hvor er i søde..... mange tak!!! Sgu ikke sådan når man er fynbo... hehe

• #8   27. jan 2010 Jeg bor selv på Islads Brygge. Her er en dejlig natur (amager fællede), der er en lækker strand park ikke så langt fra Bryggen (amager Strand), Der er havne parken (på selve islads Brygge). Man må have hund med alle de ovennævnte steder dog skal de være i snor. Tilgengæld er der en hundegård på Ørestadsboulaevarden hvor man ofte møder nye hunde. Der kommer jæventligt lejligheder til salg. Det tager ca 15 minutter at gå til indre by, men man kan selvfølgelig også tage bussen eller metr så tager det kun 5 minutter. Elsker bryggen smiley

Held og lykke

Kommentér på:
København - hund??

Annonce