633 visninger
|
Oprettet:
København - hund?? {{forumTopicSubject}}
Måske lidt dumt spørgsmål, men vil gerne være forberedt.. hehe..
Flytter til kbh til sommer.. i den forbindelse skal jeg selvfølgelig have min hund med..! Hun er vandt til meget natur, men kan selvfølgelig sagtens flytte med alligevel.. Ville dog bare gerne bo et sted i nærheden af nogle grønne områder og sådan.. er ikke vildt kendt i kbh endnu, men ville da gerne høre om i havde nogle gode foreslag til hvor jeg kunne søge lejlighed?? Min veninde som jeg skal vo sammen med skal gå i skole nær søerne og skal kunne cykle i skole, hvilket vil sige max 4-5 km derfra.. Nogen ideer???
mar 2009
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 19 Svar: 311
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.206
Du kan skrive PM til mig, så kan du få foreningens navn. Vi må gerne have hund herude hvor jeg bor.
jul 2009
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 95 Svar: 2.269
Her er ledige lejligheder og okay gå-afstand til Valby Parken...
Og jeg har selv cyklet til søerne
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.326
Selv bor jeg i indre by mellem østre anlæg, kongens have og kastellet. Ingen af stederne må der være løse hunde, men der er hundegård i ØA (og folk tåler løse hunde hvis de er under kontrol).
Kig også i Valby/Fr.berg (fr.berg have og søndermarken) - der er lejlighederne ikke helt så dyre, og der er omkring 10-15 min med tog til nørreport.
Ellers tag et kig her:
(link fjernet)
De grønne områder i kbh er angivet med klikbare cirkler (Fr.berg er ikke under Center for Park og Natur, derfor er den grå).
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 41 Hunde: 1 Emner: 214 Svar: 1.253
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 28 Svar: 653
Held og lykke
København - hund??