{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  København - hund stjålet
  • #1   16. feb 2011 Igen igen. Hvor er det forfærdeligt. Både for de stakkels ulykkelige og bekymrede ejere, men sandelig også for en stakkels forvirret hvalp, der ikke forstår hvad der foregår.
    Og så KAN jeg altså ikke dy mig, selv om det er for sent nu. Men det sker igen og igen. Hvem kan overhovedet få den vanvittige ide, at sætte en 12-ugers lille hvalp, på hundekrogen udenfor Super Brugsen???---Og så i Københavns tykt befolkede gader. Man hører jo SÅ ofte, om små hvalpe, der bliver stjålet. Og i dette tilfælde, er det jo nærmest en ren foræring.
    Jeg er ikke ude på at gøre de stakkels ejere mere ulykkelige, end de er i forvejen. Men kan jeg gøre bare lidt, til at folk lige tænker sig om en ekstra gang, inden de tager en lillebitte hvalp med ned og handle, hvis den eneste "venteposition", er på en hundekrog udenfor forretningen. Luft hunden først. Og handl bagefter.

• #2   16. feb 2011 Kan ikke se linket da jeg ikke er på FB. men er det den samme som der er en anden tråd om?

• #3   16. feb 2011 Den her?
    (link fjernet)

• #4   16. feb 2011 Renee - hvilken tråd? Jeg tror ikke der findes en tråd om dne i forvejen. Ikke hvad jeg ved af.

• #5   16. feb 2011 Åh ja det er den! Jeg vidste ikke den var her inde i forvejen.

• #6   16. feb 2011 Nu igen. Hvornår lære folk af det. Håber hvalpen er ok. Hvor den end er henne.

• #7   16. feb 2011 Utrolig at folk ikke snart lærer at lade sine hunde blive hjemme...... når der handles... så frygtelig at efterlade dem til en uvis skæbne derude.
    Arme lille hund....

• #8   17. feb 2011 Jeg har talt med ejerene idag, og bliver nød til at tage DEM i forsvar.. Jeg sagde præcis som i alle gjorde at de var for dumme og stille ham uden foran super brugsen.. dog viste det sig at det er en kammerat der har passet Hubert der har stilt ham der...

Stakkels mennesker og stakkels hvalp...

• #9   18. feb 2011 Belinda, han stod og ventede med hubert og den anden hund på at det blev hans tur på posthuset og gik ind i få min da det blev hans tur....

Det er så utrolig at folk herind er så dømmende, ja det er synd for hunden og ejeren og ja det er ikke særlig smart gjort.. MEN det er sku ikke mange år siden at man godt kunne gøre det uden problemer.. jeg er kun 22 og da jeg var teenager kunne man sagtens gøre det uden sådanne ting skete..

• #10   19. feb 2011 HUBERT ER TILBAGE!!!!!!!!!

Pga denne gruppes fantastiske arbejde, er det lykkedes at presse ''kidnapperne'' så meget at de til sidst tog kontakt til os! De pressede os til at betale 6000 hvis vi ville se Hubert igen. Min mor og bedsteforældre kørte til Gellerup parken og mødtes med forskellige mennesker der bad dem køre forskellige steder hen hele tiden, indtil de til sidst fik Hubert mod betaling.

Det er surt at det lykkedes dem at tjene penge, men for VILDT atvi har Hubert tilbage!!!

Jeg kan slet slet ikke sige nok tak til alle jer dejlige mennesker der har hjulpet os så meget! WE ♥ YOU smiley I er fantastiske mennesker allesammen, og i kan være stolte af det i har gjort for os!

Hubert var lidt skræmt og har haft nogle hårde dage, men han bliver rigtig forkælet lige nu og han kunne straks kende sin farmor smiley

TAK TIL JER ALLE!!!! VI GJORDE DET SGU!!! smiley

• #11   20. feb 2011 Så dejligt at jeres lillehvalp er hjemme igen ... men så trist at de " banditter " skulle tjen 6000 kr på det, og er folk først villige til at betale ved kasse et, ja så bliver dette her ved, det er jo en nem måde for dem at tjene penge på.
    Men man ville jo nok gøre det samme hvis det var ens egen hund der var stjålet.
    Håber dette her lærer andre til IKKE at efterlade sin hund alene udenfor en forretning til en uvis skæbne....

• #12   20. feb 2011 En kæmpe lettelse for ejerne, mådet være. Men håber da samtidigt, at der er sat politi på sådan nogle "møghunde".
    Desværre er det jo som regel hardcore kriminelle, der laver disse sager. Og de er laaaandt uden for pædagogisk rækkevidde.
    Der findes desværre også et utal af sådanne umennesker og lad da derfor denne rædselsfulde oplevelse, være endnu en advarsel til folk, der i uvidenhed, kunne komme i tanker om, at tage deres små (kostbare) hunde med ned og handle og sætte dem ubevogtet ved en hundekrog, foran en forretning i x-antal min.

Kommentér på:
København - hund stjålet

Annonce