{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
533 visninger | Oprettet:

Så oplevede jeg det også;;;;;;; {{forumTopicSubject}}

I går havde jeg en lidt grim oplevelse. Jeg skulle selvfølgelig ud og gå med vufferne, og tog derfor ned til vores normale legeplads, nemlig starndengen.
Jeg kunne godt se, at der ikke var andre som havde været der efter snestormen, men jeg kløede bare på der ud af.....UPS lige pludselig, ja der sidder gamle jeg på røven i en gigantisk snedrive, og kan sgu ikke komme op og stå igen.
Hundene tror det er en ny leg, som de tonser rundt omkring mig, så godt de kan, for de forsvinder jo også ned i driven, men de kan dog komme omkring.
Nå gode råd er dyre, så jeg prøver at læse snelandskabet, for at finde et sted, hvor jeg kan se sneen er lav. Så jeg kravler på alle 4 igennem sneen, og prøver med mellemrum, at komme op og stå, meeen det lykkedes først efter ca. 5 min, at komme hen et sted, hvor jeg kan sætte fra med hænderne, så det giver resultat.
Jeg var faktisk lidt rystet over, pludselig at opleve mine manglende fysiske formåen......Det er meget lidt sjovt, at blive ældre og miste kompetancer, som tidligere bare var en selvfølge.
Suuuuuk.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så oplevede jeg det også;;;;;;;
  • #1   4. feb 2010 Undskyld, men jeg bliver simpelthen nødt til at grine en lille smule... Hold nu op et billede du kan sætte i hovedet på folk altså smiley

Og er selvfølgelig glad for at du kom på benene igen smiley

• #2   4. feb 2010 Kan ikke lade være at trælle lidt på smilebåndet af din måde at fortælle det på! smiley

• #4   4. feb 2010 Ja nu bagefter, kan keg se komikken for en tilskuer, og også lidt for mit eget vedkommende, men mens jeg kravlede var det ikke spor morsomt, een af de andre gamle koner der oppe hjar fortalt mig at hun havde ligget der ude i 1.30 timer da hun var faldet og ikke selv kunne komme på benene, så hun går ikke der ud overhovedet, når der er faldet sne..........
    Ja det er så måske det næste punkt,
    Nej, så må jeg have nødraketter med når jeg går ud, for der ud ja det skal vi sgu. Også selv om alderen melder sig.

• #6   4. feb 2010 LooooL....det var da godt du kunne kravle derfra og få fast grund under fødderne :o)
    Da vi havde den første snestorm var mig, datteren og Emma oppe i skoven her ved siden af......vi går på et åbent stykke og lige pludselig synker vi begge i til hofterne....vi var ved at tisse i bukserne af grin, men vi sad ski rimelig fast *G*.....vi fik også hevet os fri og så mavede vi os hen til nogle træer og fik fodfæste igen.......Emma syntes vi var rigtig trælse og mindre sindsyge og hun skulle da bestemt ikke ud i den dybe sne....det havde hun luret :o))

Kommentér på:
Så oplevede jeg det også;;;;;;;

Annonce