Så oplevede jeg det også;;;;;;; {{forumTopicSubject}}
I går havde jeg en lidt grim oplevelse. Jeg skulle selvfølgelig ud og gå med vufferne, og tog derfor ned til vores normale legeplads, nemlig starndengen.
Jeg kunne godt se, at der ikke var andre som havde været der efter snestormen, men jeg kløede bare på der ud af.....UPS lige pludselig, ja der sidder gamle jeg på røven i en gigantisk snedrive, og kan sgu ikke komme op og stå igen.
Hundene tror det er en ny leg, som de tonser rundt omkring mig, så godt de kan, for de forsvinder jo også ned i driven, men de kan dog komme omkring.
Nå gode råd er dyre, så jeg prøver at læse snelandskabet, for at finde et sted, hvor jeg kan se sneen er lav. Så jeg kravler på alle 4 igennem sneen, og prøver med mellemrum, at komme op og stå, meeen det lykkedes først efter ca. 5 min, at komme hen et sted, hvor jeg kan sætte fra med hænderne, så det giver resultat.
Jeg var faktisk lidt rystet over, pludselig at opleve mine manglende fysiske formåen......Det er meget lidt sjovt, at blive ældre og miste kompetancer, som tidligere bare var en selvfølge.
Suuuuuk.
jul 2009
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 95 Svar: 2.269
Og er selvfølgelig glad for at du kom på benene igen
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.392
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 416 Svar: 5.164
Ja det er så måske det næste punkt,
Nej, så må jeg have nødraketter med når jeg går ud, for der ud ja det skal vi sgu. Også selv om alderen melder sig.
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.300
Da vi havde den første snestorm var mig, datteren og Emma oppe i skoven her ved siden af......vi går på et åbent stykke og lige pludselig synker vi begge i til hofterne....vi var ved at tisse i bukserne af grin, men vi sad ski rimelig fast *G*.....vi fik også hevet os fri og så mavede vi os hen til nogle træer og fik fodfæste igen.......Emma syntes vi var rigtig trælse og mindre sindsyge og hun skulle da bestemt ikke ud i den dybe sne....det havde hun luret :o))
Så oplevede jeg det også;;;;;;;