{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

ville du betale for? {{forumTopicSubject}}

ville du betale for at få en til at:

- støvsuge din bil indvendigt
- tørre bilen af indvendigt
- tørre lister af ved dørene
- tørre lygterne af
- evt andet efter aftale

???

og hvis du vil gøre det, hvor meget vil du så betale for det?

jeg gør det hos min plejemor en gang om måneden, men står som evig fattig studerende og mangler penge, så har tænkt på at sætte en seddel op forskellige steder med ovenstående tilbud.
jeg ved ikke om folk vil have det gjort, eller hvad folk vil betale for det.... derfor spørger jeg jer....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ville du betale for?
  • #1   8. apr 2010 Lige en advarsel: De folk der vil betale andre for det, er nok dem med MØGbeskidte biler som f.eks mig..

Og sådan en bil tvivler jeg på du gider gå til bunds i..

så er du advaret..

• #2   8. apr 2010 hvorfor ikke finde arbejde inden for rengørings branchen??

• #3   8. apr 2010 michelle - fordi jeg hader at gøre rent i hjemmet... har rigeligt i mit eget, men synes det er hyggeligt nok at ordne min plejemors bil...

• #4   8. apr 2010 janni - havde du boet i Køge ville jeg rigtig gerne have gjort det for dig... det er nemlig af samme grund jeg hjælper min plejemor. hun har bindevævsgigt, som er blevet slemt efterhånden....

Anja - det ville jeg måske godt, hvis jeg blev betalt ordentligt for det.... altså ikke flere tusind kr, men ville nok i den situation tage noget timebetaling for det....

• #5   8. apr 2010 Prøv at høre en bilforhandler om de kan bruge dig til klargøring af biler? Det kunne jo være en idé, så skal du heller ikke selv finde på en pris smiley

• #7   8. apr 2010 jeg ville rigtig gerne gøre det pia, men bor altså i Køge på sjælland.....

• #8   8. apr 2010 Ja nu er jeg jo så professionel klargøringsmand lever dog ik af det mere smiley men jeg laver da lidt ved siden af. smiley men ellers hvis jeg skulle lave en komplet klargøring af en bil, dvs ind og udvendigt, så ville jeg forlange 2200kr en ordentlig tur tager imellem 4 og 6 timer så det synes jeg er en fair pris. for en tur indvendigt tager jeg 1000kr men så snakker vi støvsugning,rensning af sæder osv... og kun udvendigt tager jeg 1500kr.. så hvis du vurderer ud fra det hvad du kan forlange vil jeg mene at du kan med go samvittighed forlange 4-500kr for sådan en tur

• #9   8. apr 2010 jeg tror ikke du skal forvente a der er nogle der vil gi dig 4-500kr som kim skriver men hvis du giki bund ville jeg give dig det samme som vi gav vores rengørings hjælp 110kr i timen:)

• #10   8. apr 2010 jeg ligger også deromkring de 150 - 250 (hvis det er en rigtig beskidt bil)

men har tænkt at folk selv kan komme med et bud på, hvad de vil give... men vil så ikke gå under 100 kr.

for hvis det fx er et par byer væk, så skal der jo også være til transport...

og har det sådan, at vil folk give 200 kr for det, så vil jeg da absolut kun blive glad.....

• #11   8. apr 2010 Jeg kender en ung mand der, som du, syntes det var rigtig hyggeligt at klargøre biler, han gjorde efter nogle år, med det som fritidsjob, et firma ud af det smiley
    Nu klargører han biler, både og fly, både for private og forhandlere og tjener faktisk rigtig godt på det, så JA det er der rigtig mange mennesker der gerne vil betale sig fra, held og lykke med det! smiley

• #12   8. apr 2010 hold da op... jo tak skal du have.... har fundet en i nærheden nu, og vi er ved at aftale nærmere, så det er super godt smiley

• #13   8. apr 2010 vi fik også lavet den helt store tur for et par år siden, og den blev virkelig som ny, tror vi gav 2500 for både ind/og udvendig overhaling. Jeg synes det var penge værd, det var jo som at få en ny bil:-)

• #15   8. apr 2010 Jeg får det gjort hos JOBO i Helsingør ( www.jobobilcenter.dk).

De har en VIP-pakke til kr. 499,- der indeholder:
    - vask
    - fælgvask og dækshine
    - støvsugning
    - vinduespudsning
    - vask af instrumentbord
    - vask af dørfalser

Kommentér på:
ville du betale for?

Annonce