{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Politik
  • #1   17. jun 2010 Hvis jeg skulle stemme efter hvilken ny lov de nu har haft gangt i kunne jeg nå at skifte kurs utallige gange før der reelt er valg!

  • #2   17. jun 2010 Jeg tror der er rigtig mange danskere der ønsker den nye lov velkommen og ville ønske den var kommet for mindst et år siden...

    Dele af loven skulle efter min mening også have været vedtaget for længe siden


  • #3   17. jun 2010 jeg syntes sku helt ærligt der er vigtigere ting og tage højde for men det er nok bare mig

  • #4   17. jun 2010 Ejj det tror jeg ikke kommer til at betyde det helt store for mit kryds...

    Man er da heldigvis knapt SÅ snævertsynet at man stemmer efter seneste sag... men efter generelle overbevisning.

    Politik er en omgang bytte-bytte købmand.

    For at få i den ene ende må man give i den anden... det er kompromis på kompromis, har det altid været og sådan skal det immervæk være når vi lever i et demokrati... Med mindre vi genindfører enevælde (med MIG på tronen)


  • #6   17. jun 2010 Det påvirker ikke min stemme!!! Hele DK har længe skreget på en lov,... Nu har vi fået en.... Så kan slet ikke se problemet.....


  • #7   17. jun 2010 Hmm det kan nu ikke få mig til at ændre min stemme, når en enkelt lov vedtages hvor jeg muligvis ikke er ening i helheden i den pågældende lov..

  • #8   17. jun 2010 Der er forhåbentligt ikke nogen, der sætter kryds ud fra enkeltsager.


  • #10   17. jun 2010 camilla - hele DK har ikke skreget på den lov. Jeg har ikke smiley

  • Markus M
    Markus M Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 5
    #11   17. jun 2010 Det er nu lidt sarkastisk at høre sådan en gang gylde om at det er en god lov osv. Den er fyldt med had mod hunde der er lidt kraftigt bygget. Problemet er de mennesker der ikke har forstået hvad racen virkelig er for en hund og bruger den som et våben frem for et lille individ der skal passes og plejes, samt vist hensyn til.

    Jeg tænker at når det ikke er muligt at have en muskelhund mere så vælger man en rottweiler for den er lovlig, så går der 5 år mere også kommer der endnu en lov mod den. og når rottweileren er forbudt, så kommer dobbermann og til sidst har vi alle Yorkshire terrier med mundkurv og 1 meter snor.


  • #12   17. jun 2010 Line - ej ok vær da lige ordkløver..... Men det er nu engang flertallet af befolkningens ønske at få en lov der beskytter dem mod at blive skambidt og deres kæledyr slået ihjel.....

  • Tine P
    Tine P Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 144
    #13   17. jun 2010 Problemet er bare når mærkesagerne gentagne gange er for snæversynet, hvad enten det gælder en dårlig argumenteret hundelov eller en nedsættelse af dagpengeneperioden osv osv.

Kommentér på:
Politik

Annonce