{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

Hvad havde i gjort ? {{forumTopicSubject}}

Som nogen måske ved, havde vi besøg af nogle der smed en hjemmelavet bombe ind i vores have en halv meter fra vores kanin!

Vores kanin blev døv, men vi er overbevist om at hun kan hører igen nu!

Dette skete for 2 uger siden en mandag morgen klokken 6.40 om morgenen!

Vi har efterfølgende haft hende inde om natten, dog er hun hidsig over dette da hun naturligvis helst vil være ude!

Vi ved ikke hvorfor nogen smed noget ind til hende, men det virkede planlagt da nogle naboer så de havde pakeret en bil kort herfra og de havde hætter på!

Vi ved muligvis hvem det er, og han er en person der tager stoffer og jeg kender ham fra min fokeskole.. Vi har intet udestående med ham så vi er på bar bund med hvorfor! politiet havde allerede dagen efter ham og hans søster til afhøring og vi har (7-9-13 bank under bordet) ikke hørt mere siden... Buret er nu flyttet om foran vores køkkenvindue hvor mange naboer kan se det og de skal ind blandt alle husene for at kunne smide noget ind til hende og derfor ikke bare lige stikke af! Da hun før stod bagved hvor der er en stor græsplæne hvor man hurtigt kan komme ud til vejen og dermed bilen...

Nu overvejer vi at lade hende være ude om natten igen! Da hun tydeligvis er frustreret over at skulle ind - HVAD havde i gjort kære hg ? Er det dumt at lade hende være ude da vi formoder det er nogen der vil os det ondt, og muligvis kommer igen ! Dog har vi INGEN formodning om hvorfor !

Håber på rigtig mange svar!


Kommentarer på:  Hvad havde i gjort ?
  • #1   27. jun 2010 jamen er det sikkert at det er kaninen der har været målet? at den ikke bare har stået uheldigt?

  • #2   27. jun 2010 Jeg TROR, jeg ville give det en chance. Hvis kaninen alligevel er utilfreds med at skulle være indenfor, så hvorfor ikke prøve igen. Hvis det så sker igen er det ind permanent.

  • #3   27. jun 2010 Lige præcis, det er også sådan vi har det ! Vi er skide nervøse for det skal ske igen ! Og nej, vi ved nemlig IKKE om hun var målet, for så kunne de jo havde smidt den oven på buret eller ned til hende ! Og ja hun står meget mere sikkert ! Men, hvis man vil ind kan man selvfølgelig altid komme det !

    Tusind tak for svar - håber der kommer flere smiley


  • #4   27. jun 2010 Hmm, den er svær. Jeg er nemlig selv meget glad for mine dyr, og ville have det lidt elendigt med at stille hende ud, da hun muligvis kunne være målet.
    Men hvis det tyder på at hun ikke trives inde, burde hun jo komme ud igen.

    Jeg har svært ved at tro, at nogle mennesker kan være så hjerteløse og smide en bombe efter et levende dyr. Men trods dette står hun jo mere sikkert nu. Og jer + jeres naboer er sikkert også meget mere obs på biler osv. efter dette.

    Jeg tror også jeg ville stille hende ud. Nu ved jeg ikke hvor stor bomben var, men et solidt bur betyder vel også noget smiley

    Held og lykke med det - håber I finder den bedste løsning for jer og jeres kanin!


  • #5   27. jun 2010 Jeg ville prøve at sætte kaninen ud igen. For som du selv siger står hun et andet mere sikkert sted nu og hun er jo overhovedet ikke glad for at være indendørs.


  • #6   27. jun 2010 Lige præcis, vi har sådan et bur hvor hun kan komme op for oven og ned på græsset forneden fra trixie, så det burde være holdbart ! Og så har hun en løbegård der er sat til buret ! Løbegården er dog lukket om natten da der ikke er net i bunden der og vil ikke risikere at hun graver sig ud smiley

    Men ja, det er så skide svært - men hun øffer som en gris når vi skal have hende ind, og det tar en krig at fange hende fordi hun som sagt ikke vil ind!

    Vi har et bur indefor der er 1.20 langt og meget bredt og højt så plads er okay! Men der er jo varmere indenfor og synes det er synd når hun så gerne vil være ude!


Kommentér på:
Hvad havde i gjort ?

Annonce