{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.400 visninger | Oprettet:

erfaring med grå jaco {{forumTopicSubject}}

har nogle af jer en jaco eller kender i nogle ?
jeg har i de idste 10 år gerne ville have sådan en man er usikker på om den virkelig oasser til mig liv - det er jo en fugle man har længe.
Hvor længe kan den være alene om dagen, hvordan er de med hunde, larmer de for emget til at have i en lejlighed?, hvordan har de det emd transport osv.?
den vil komme til at være ude af buret det meste af dagen .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  erfaring med grå jaco
  • #1   29. jun 2010 vi har haft en. Hun larmede rimelig meget, men hun lærte at sige en masse ting i stedet for bare at skrige smiley
    Det fungerede fint sammen med Trunte, en gang imellem når Trunte blev for ivrig med sin snusen sagde hun fra, men ellers var der ikke noget.


  • #3   29. jun 2010 Min gamle frisør havde en. Men solgte den igen, da den var i salonen, og lavede en helvedes larm når ingen snakkede med den. Hvis man bare snakkede med den var den alle tider, og kunne mange ord.

  • #4   29. jun 2010 Elsker jagt og brugshunde O

    hehehe ja sådan en kan man jo ikke leve uden... ;o)


  • #6   29. jun 2010 Min far har haft en grå jaco, som hed Coco. Det er vist noget med at er du kvinde, skal du have en han jaco og er du mand, så en hun jaco.

    Min mor og Coco var ikke gode venner smiley

    Coco var super sjov og var næsten altid ude af buret. Meeen... De måtte til sidst gå af med hende, da hun drillede mine forældres to hunde meget. Når hundene var alene hjemme, sad hun i stuen og lavede gø lyde og sådan...


  • #7   29. jun 2010 Min mor har 3 plus en mørkerød ara. De tager meget tid og skal have meget aktivering. De sviner og støver utrolig meget. Det optimale for sådan en fugl er at få to unger på samme alder som er håndopmadede og sætte dem sammen så de har hinandens selskab og en kæmpe inde og ude voliere. Alle jacoerne kan med hunde og katte og er dejlige at have ude, dog skal man altid være opmærksom på dem når de er ude da de ellers piller i alt ;D
    Jeg har sagt til hende at jeg IKKE vil arve dem grin.


Kommentér på:
erfaring med grå jaco

Annonce