Slap lige lidt af Slap lige lidt af
Så blev tråden slettet. Hvor et par spørger ind til loppebehandling af valp.
De fik da også nogle fornuftige svar. Men ved nogle af indlægne blev caps lock knappen trykket ned. Som er det samme som at råbe. Og ikke nok med det var der en bruger herinde fra som ringede til opdretter for at gi dem en sviner.
Syns det er uforskammet at behandle folk som kommer med spørgsmål om deres hunde på den måde.
Det er så ikke et enetilfælde. Får et par dage siden var der en der spurgte om et halsbånd med snor som kunne låses i begge ender. Så den var sikret mod tyveri når den stod nede ved fakta.
Igen var der en del der himlede op at det var uforsvarligt at stille sin hund udenfor en butik.
Syns det er forfærdeligt at folk skal gi andre svineren fordi nogle ikke lige behandler deres hunde som "forsvarlige" hundeejer vil gøre. Eller kommer med (forkerte) spørgsmål om deres hunde.
Vi har alle været ny i hundefaget engang.
jun 2004
Følger: 150 Følgere: 145 Hunde: 8 Emner: 1.182 Svar: 18.373
Det er bestemt ikke iorden at svine folk - og da slet ikke privat
maj 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 1 Emner: 33 Svar: 1.372
apr 2009
Følger: 19 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 24
For et par uger siden. Skriver en ung fyr om sin amstaff. Han er havnet i en uheldig sitation at han ikke kan ha hunden længere. Som den nye hundelov siger er den eneste løsning at han må aflive sin hund.
Der er der så også nogle som påpeger at han desværre ikke har andet valg end at aflive den. Men så er der så nogle som ser "Brian" typen i ham. Og sviner ham til og overfalder ham for at ha hunden som potensforlænger og andet.
Stakkels menneske at blive behandlet på den måde. Ikke nok med at må sige farvel sin ven så får han også stukket alt mugligt i næsen.
feb 2009
Følger: 37 Følgere: 35 Hunde: 5 Emner: 107 Svar: 983
der var en pige der havde oprettet en tåd om at hun manglede hjælp da hendes kæreste var kommet ind og sidde og deres hanhund havde hun prolemer med, da min kæreste har sat inde og jeg havde lidt problemer med vores ene hund i starten rådede jeg hende jo til hvad hun kunne gøre for at hjælpe.. og pludselig blev vi begge faktisk angrebet næsten af en anden person inde i gruppen..
det endte ud i at jeg faktisk fik afvide jeg var ubegavet og jeg kun havde en muskelhund af den grund min kæreste havde sadt inde jeg jeg var en dårlig hundeejer, og fordi jeg havde taget en HG at jeg faktisk er inkompetent..
sys simpelthen det er noget latterligt noget.. ser det tit her inde at folk bliver angrebet og svinet til fordi de spørg om noget som ik passer andre man gør... jeg er faktisk næsten holdt helt op med at spørge om hjælp her inde, jeg finder andre måder at finde ud af ting hvis jeg er i tvivl nu for er simpelthen træt af at man bliver svinet til fordi man ik opdrager sin hund på samme måde som en bestemt person...
Den blev vist lidt lang
feb 2009
Følger: 37 Følgere: 35 Hunde: 5 Emner: 107 Svar: 983
apr 2009
apr 2009
Har også oplevet en form for klikke herinde. Som er meget svær at nå ind til. Især som ny og vis man som mig ikke er den der skriver så mange indlæg.
Denne gang er første gang nogen rent faktisk svarer på mine indlæg. Og tror ikke at jeg er selv om at føle mig udenfor.
maj 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 1 Emner: 33 Svar: 1.372
apr 2009
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.375
apr 2009
Men må bare indse at sådan er livet.
Tror at jeg fortsat vil holde mig i baggrunden. Det har jeg gjort hele mit liv. Så hvorfor ikke fortsætte.
Har ikke lyst til at blive høvlet ned af nogle få med rygklapper.
apr 2009
Great minds discuss ideas, mediocre minds discuss events, small minds discuss people.
apr 2009
Har så også fået en del advarsler. At folk med sin egen mening og ikke er medlem af klikken blir smidt i fryseren, når de brokker sig længe nok.
Hold da op!!!!! Tænker jeg så bare. Det var godt nok langt ude.
Amen hvad er det her for et sted.
jul 2009
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 161
jun 2010
Følger: 21 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 71 Svar: 595
apr 2009
jun 2010
Følger: 21 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 71 Svar: 595
apr 2009
De havde ellers tralvt nok i det anden tråd som Lise Ø linker til.
apr 2009
Vil også lige sige tak til alle dem som har sendt mig PB.
Slap lige lidt af