945 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Slap lige lidt af Slap lige lidt af

Så blev tråden slettet. Hvor et par spørger ind til loppebehandling af valp.
De fik da også nogle fornuftige svar. Men ved nogle af indlægne blev caps lock knappen trykket ned. Som er det samme som at råbe. Og ikke nok med det var der en bruger herinde fra som ringede til opdretter for at gi dem en sviner.
Syns det er uforskammet at behandle folk som kommer med spørgsmål om deres hunde på den måde.

Det er så ikke et enetilfælde. Får et par dage siden var der en der spurgte om et halsbånd med snor som kunne låses i begge ender. Så den var sikret mod tyveri når den stod nede ved fakta.
Igen var der en del der himlede op at det var uforsvarligt at stille sin hund udenfor en butik.
Syns det er forfærdeligt at folk skal gi andre svineren fordi nogle ikke lige behandler deres hunde som "forsvarlige" hundeejer vil gøre. Eller kommer med (forkerte) spørgsmål om deres hunde.

Vi har alle været ny i hundefaget engang.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slap lige lidt af
  • #1   12. jul 2010 Der skal vist ikke meget til at tirre?

Det er bestemt ikke iorden at svine folk - og da slet ikke privat

• #2   12. jul 2010 enig smiley

• #3   12. jul 2010 Har også et andet eksempel.
    For et par uger siden. Skriver en ung fyr om sin amstaff. Han er havnet i en uheldig sitation at han ikke kan ha hunden længere. Som den nye hundelov siger er den eneste løsning at han må aflive sin hund.
    Der er der så også nogle som påpeger at han desværre ikke har andet valg end at aflive den. Men så er der så nogle som ser "Brian" typen i ham. Og sviner ham til og overfalder ham for at ha hunden som potensforlænger og andet.

Stakkels menneske at blive behandlet på den måde. Ikke nok med at må sige farvel sin ven så får han også stukket alt mugligt i næsen.

• #4   12. jul 2010 ja der er altså nogle som man skulle tro de var her inde for at svine andre til..
    der var en pige der havde oprettet en tåd om at hun manglede hjælp da hendes kæreste var kommet ind og sidde og deres hanhund havde hun prolemer med, da min kæreste har sat inde og jeg havde lidt problemer med vores ene hund i starten rådede jeg hende jo til hvad hun kunne gøre for at hjælpe.. og pludselig blev vi begge faktisk angrebet næsten af en anden person inde i gruppen..
    det endte ud i at jeg faktisk fik afvide jeg var ubegavet og jeg kun havde en muskelhund af den grund min kæreste havde sadt inde jeg jeg var en dårlig hundeejer, og fordi jeg havde taget en HG at jeg faktisk er inkompetent.. smiley altså skal lige siges hende som angreb mig på denne måde faktisk ALDRIG har snakket med mig før smiley
    sys simpelthen det er noget latterligt noget.. ser det tit her inde at folk bliver angrebet og svinet til fordi de spørg om noget som ik passer andre man gør... jeg er faktisk næsten holdt helt op med at spørge om hjælp her inde, jeg finder andre måder at finde ud af ting hvis jeg er i tvivl nu for er simpelthen træt af at man bliver svinet til fordi man ik opdrager sin hund på samme måde som en bestemt person...

Den blev vist lidt lang smiley hihi

• #5   12. jul 2010 Stephanie - jeg er ihvert fald stoppet med at diskutere hundeopdragelse her inde smiley hihi jeg søger råd hos min far eller bedstefar da de heldigvis også har haft hund i mange år og også ved en del om hundeopdragelse smiley hihi de sviner nemlig ikke en til hvis man ik lige gør det som de sys smiley hihi

• #6   12. jul 2010 Jeg håber også at der er flere som læser denne tråd.

• #7   12. jul 2010 Rikke S: Jeg ved det. Jeg vil bare gøre opmærksom på problemet. Nogle er ikke vandt til man taler hårdt til dem. Så kan det virke meget stødende at få beskyldninger smidt i hovedet. Især som ny bruger. Som det par var som jeg omtalte først.

Har også oplevet en form for klikke herinde. Som er meget svær at nå ind til. Især som ny og vis man som mig ikke er den der skriver så mange indlæg.

Denne gang er første gang nogen rent faktisk svarer på mine indlæg. Og tror ikke at jeg er selv om at føle mig udenfor.

• #8   12. jul 2010 annika jeg har samme følese som dig så det er ikke dig den er gal med smiley

• #9   12. jul 2010 Susanne N og jer andre: Er glad for at jeg ikke er ene med mine tanker.

• #11   12. jul 2010 Lise Ø: Trist siger jeg bare. Tror at denne tråd var spild af luft. Nogle vil bare ha lov til at sige og gøre som de vil.
    Men må bare indse at sådan er livet.

Tror at jeg fortsat vil holde mig i baggrunden. Det har jeg gjort hele mit liv. Så hvorfor ikke fortsætte.
    Har ikke lyst til at blive høvlet ned af nogle få med rygklapper.

• #12   12. jul 2010 Min dejlige kæreste skrev det her til mig i går.

Great minds discuss ideas, mediocre minds discuss events, small minds discuss people.

• #13   12. jul 2010 Har fået en masse dejlige PB'er af folk som har den samme mening som mig.
    Har så også fået en del advarsler. At folk med sin egen mening og ikke er medlem af klikken blir smidt i fryseren, når de brokker sig længe nok.
    Hold da op!!!!! Tænker jeg så bare. Det var godt nok langt ude.

Amen hvad er det her for et sted.

• #14   12. jul 2010 wow... synes godt nok at det er vildt, det med, at hvis man er outsider, så bliver man bare frosset til... lyder sygt... virkeligheden, er jo næsten blidere end det her forum smiley

• #15   12. jul 2010 Kan jo kun tilslutte mig

• #16   12. jul 2010 Ja men nu er det også så let for folk at puste sig op bag en skerm.

• #17   12. jul 2010 Har ihvertfald lært at holde nallerne for mig selv når talen falder på dkk versus dru stambog - hold da op, nogle bølger det kan skabe.....

• #18   12. jul 2010 Tænker det samme.
    De havde ellers tralvt nok i det anden tråd som Lise Ø linker til.

• #19   13. jul 2010 Syns nu heller ik at at det kan være rigtigt at man ikke må ytre sin mening uden at man blir overfaldet.

Vil også lige sige tak til alle dem som har sendt mig PB. smiley

Kommentér på:
Slap lige lidt af

Annonce