{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kranio Sakral Terapi?
  • #1   21. aug 2010 Jeg har brugt det i en periode, hvor jeg fik mange migræne-lignende anfald, som sendte mig i seng flere dage i træk, men kraniosakral terapi, kunne tage det i løbet af få timer.
    De trykker på punkter rundt på hele kroppen. Nogle punkter er ømme, men det gør ikke ondt-ondt, når der trykkes.
    Jeg synes det var rigtig dejligt.



  • #2   21. aug 2010 Jeg smadrede mit knæ for halvandet år siden, og er blevet opereret 2 gange siden. Alt dette har gjort at jeg spænder i hele kroppen konstant - har ondt i hovedet, skuldre og ryg (og knæ).. Tror du det ville kunne hjælpe mig ?

  • #3   21. aug 2010 Første gang jeg var afsted havde jeg ligget 3 dage i sengen, for nedrullede gardiner, med kvalme og dynen helt oppe over hovedet og tog migrænemedicin flere gange i døgnet.
    Da jeg havde været hos Lillian (hende jeg gik hos) gik jeg hjem, drak ½ liter vand og sov 3 timer i streg, uden at røre mig overhovedet. Da jeg vågnede var min hovedpine væk.

    Derefter gik jeg når jeg kunne mærke at der var optræk til noget, så det kunne tages inden det blev for slemt.

    Hvis jeg var dig, ville jeg prøve det.


Kommentér på:
Kranio Sakral Terapi?

Annonce