{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
962 visninger | Oprettet:

Kranio sakral terapi {{forumTopicSubject}}

For halvandet år siden faldt jeg af en hest og slog min ryg og hofte. Min hofte har været skæv med 7 centimeter, og facetledssyndrom i øvre lænd, hvilket har resulteret i daglige smerter

I sidste uge tog jeg til kranio sakral terapi for første gang, lettere tilbageholdene og tænkte det var noget med regndans og grøn aura...

Han trykkede lidt her og der, jeg krummede mig af smerter, og grinede af at hvis jeg var en hest, så var jeg aflivet på stedet smiley Pludselig ku jeg mærke noget i min hofte, og fandeme om den ikke var lige! 7 cm er meget, så derfor var der risiko for at mine muskler ville rykke den skæv igen, da de jo er tilvænnet skævheden.

Nede ved røvbenet (ja ved ikke lige hvad det hedder...) var det hele skævt, men han fik manipuleret lidt.

I dag var jeg så afsted igen - min hofte er for det første lige, og min røvben er næææsten normalt igen. Facetleddet brokker sig stadig, min skulder er stadig dum, men det hele er bedre i dag.

Jeg er simpelthen så glad for jeg har åbnet mit sind overfor den her alternative behandling, for det har hjulet mig meget - jeg har ingen smerter, og havde faktisk glemt hvordan det føltes på trods af mine kun 25 år.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kranio sakral terapi
Kommentér på:
Kranio sakral terapi

Annonce