{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kranio sakral terapi
  • #1   29. feb 2012 Jeg fik første behandling for 2 uger siden, også pga meget hovedpine..
    Har ikke haft hovedpine siden...-))

    Mine hunde har også haft rigtig gode resultater med behandlingen, den ene er sluppet af med noge gener ved øjet, og den anden har ikke længre gener af sin begyndende spondylose....

    Jeg har en terapeut tilknyttet min butik, og hun behandler både mennesker, hunde og heste..:-) (dog ikke heste når hun er hos mig)


  • #2   29. feb 2012 har prøvet det 2 gange i aarhus, begge gange for mange år siden, den første gang var fantastisk, og jeg prøvede at være hovedpine fri i 3 måneder for første gang i årevis.

    da jeg igen nogen tid efter (husker ikke hvorlænge) ville have det igen var hun væk, og jeg prøvede en anden... totalt uden nogen virkning..

    så jeg tror det er med det som med meget andet fysioterapi, div.massører, akupunktur, o.lign, hvis du kommer i hænderne på en dygtig så er det godt, gør du ikke er det nok bare virkningsløst.... desværre tror jeg der er flere mindre gode en gode på det alternative behandler marked... men det står helt for egen regning..


  • #3   29. feb 2012 @ Nobel B hvad gør hun ved hundene ??? har en hund er er lidt sær, kunne godt tænke mig at prøve noget alternativt med hene, havde egentlig tænkt kiropraktor, men er ikke sikker på det er noget i den retning der skal til...

  • #4   29. feb 2012 Er så spændt på om det har en virkning på mig. Min kæreste griner af mig, han tror ikke på sådan noget "Hokus pokus" som han kalder det. Men med mere eller mindre konstant hovedpine og nakkesmerter i 10 år så er jeg snart desperat ;o)

  • #5   29. feb 2012 det hjælper så godt på mig, jeg har piskesmæld og kronisk hovedpine, men den er blevet mere udholdelig siden jeg startede - får det kombineret med fys-behandlinger.

  • #6   29. feb 2012 kan jeg godt forstå, og der er ingen tvivl om, noget hjælper nogen andet hjælper andre, man skal bare líge finde det rigtige, eller endnu bedre den rigtige behandler..

    giv endelig en up date.... på mig første gang var virkningen der også første gang, tror jeg var der 3 gange i alt...


  • #7   29. feb 2012 @ Indica... behandler hun dyr/hunde ??

  • #8   29. feb 2012 Hanne, ved dyrene er det lidt som ved mennesker..
    Hende jeg har i butikken er hende her..
    http://dyre-kst.dk/

    hvis du er intressert kan jeg finde ud af om hun kender nogle i Jylland hun kan anbefale..


  • #9   29. feb 2012 Hanne, eg så lige på en tidligere kollegas hjemmeside at hun er bleet færdig som Kranio Sekral Terapeut til dyr..
    Hun er godtnok fra sønderjylland, men her er hendes hjemmeside..
    http://gohund.dk/


  • #10   29. feb 2012 @ Nobel bullies... gu må gerne spørge om hun kender en i stor aarhus området...

  • #11   29. feb 2012 det jeg kan læse i dit andet link kunne godt lyde som noget jeg kunne bruge.... hun er netop lidt tung i sindet og lidt tung i kroppen efter løbetid, så hormonelt forvirret er også rammende....

  • #12   29. feb 2012 Har prøvet det også mod hovedpine.. Gik til det 10 gange ( forsikringen betalte ) Det var meget behageligt og blev altid totalt træt bagefter.. Men hovedpinen hjalp det slet ikke på, så det er ikke noget jeg ville bruge penge på hvis jeg selv skal betale...

Kommentér på:
Kranio sakral terapi

Annonce