{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
928 visninger | Oprettet:

Baby bider - update {{forumTopicSubject}}

Der er lige en km lang tråd her
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=414181

Vil bare lige opdatere alle de dejlige brugere der kom med gode råd.

HUN ER HOLDT OP MED AT BIDE :O)))))
Og amningen fungerer super godt

Tror måske det var fordi de nye tænder skulle afprøves


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Baby bider - update
  • #1   24. aug 2010 jamen så fortsætter du vel til hun er tre år. HA HA . Læste lige den anden tråd og blev noget forskrækket over hende der havde ammet så længe. Puha kunne slet ikke forestille mig det. Min dreng er 7 mdr her den 11 sep. og jeg synes ikke det er så fedt mere. Han får også kun 3 gange nu ellers står den på mad, men jeg regner med at han inden han bliver 7 mdr kun skal have før han bliver puttet og så stoppe ved 8 mdr alderen.

  • #2   24. aug 2010 Sofie er 10 mdr om en uge.
    Jeg ammer hende 2-3 gange om dagen og så får hun div grød, rugbrød, grøntsagsmos, kød og frugt.

    Jeg har tænkt mig at amme hende til hun er omkring 1 år...
    3 år er lige i overkanten for mig... Jeg tænkte også "hold da op" da hun skrev det, men hvis det har fungeret for dem, så er det vel godt nok.


  • #5   24. aug 2010 Tak Maj-Britt. Men det var godt nok nogle hårde uger at komme igennem.
    Jeg er bare helt vildt glad for at jeg ikke gav op :o))


  • #6   24. aug 2010 he he
    og jeg var en af de andre (dog kun til mindsten var 2½ hi hi)

    dejligt at amningen kører igen tina, sejt gået at du ikke gav op


  • #7   24. aug 2010 lige ot, men jeg ammede min til hun var 1 år og 2 måneder og syntes det var længe, hvordan er det med fordømmelsen fra andre når i ammer jeres børn så længe?

    hov og i må ikke forstå det som jeg ser det som en negativ ting, jeg er bare nysgerri derfor mit spørgsmål


  • #9   24. aug 2010 Hopper på maj-britt smiley


  • #10   24. aug 2010 Desuden tror jeg også tit det hænger sammen med manglende viden eller fordi man ikke selv magter/gider gøre det samme for sit eget barn.


  • #11   25. aug 2010 vildt. andet kan jeg ikke sige og jeg forstå ikke hensigten med at amme så længe for barnet skyld. men fred være med det

  • #12   25. aug 2010 Linda
    Det er jo super sundt for barnet, det får en masse antistoffer og deres immunsystem er ikke færdigudviklet før de er omkring 5 år smiley


  • #13   25. aug 2010 Min tandlæge sagde at der er rigtig meget sukker i modermælk, så barnets tænder kan tage skade af lang tids amning.

    Er det noget jer der har ammet længe kan genkende ?


  • #14   25. aug 2010 tina
    nej overhovedet ikke
    det eneste ved det der kan være et problem er hvis de ligger med brystet i munden hele natten.
    så der står sukker om tænderne på dem, hvis man kan sige det sådan, og de altså ikke får børstet tænder, ingen af mine 3 børn har problemer med tænderne (i hvert fald ikke noget modermælksrelateret smiley


Kommentér på:
Baby bider - update

Annonce