{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.172 visninger | Oprettet:

at kunne lide de forkerte ting :-) {{forumTopicSubject}}

har i det ligesom mig , at man kan lide noget som andre vrænger på hovedet af og nærmest for brækfornemmelse af bare at tænke på ?

Jeg kan rigtig godt liide :

- flere dage gammelt cola , derer total død i det
- endeskorperne , hvis de er rigtig tørre
- jeg spiser kun kanten af en pizza
- nutella fra glasset
- kold kaffe , gerne den fra om morgene af
- fedtemad med ristet løg på
- lugten af benzin
- gamle skoder , gerne små andre ville have kasseret
- lige varme træstammen i mickroen inden den spises

Er i lige så underlige som jeg ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at kunne lide de forkerte ting :-)
  • #1   29. aug 2010 Absolut !

    - jeg hopper med på vognen med både gammel cola, pizzakanter, nutella og benzin

    Derudover elsker jeg et tyndt lag sukker på min brune sovs
    Kan spise ribsgele som tilbehør til så godt som alt mad
    Kan lide mad der er blevet branket
    og så elsker jeg skindet på kylling. Jo mere sprødt og fedtet, jo bedre ;O)


  • #2   29. aug 2010 Jeg kan æde en hel havarti ost hvis det skulle være smiley
    Jeg elsker sprøde fedt kanter fra forskelligt kød men undlader ofte at røre resten
    Jeg blander kold kakao som f.eks Mathillde op med mælk
    Kan godt lide umodne æbler
    Spiser syltede agurker som snack

    Det var lige det jeg kunne komme i tanke om.

    Åh der er bare ikke noget værre end en død cola! haha


  • #3   29. aug 2010 Tjo lidt....

    Er også med på vogne med den med pizzakanter, benzin og nutella.....

    Derudeover så kan jeg også godt lide....
    Sultede agurker bare æde dem så snack
    Skindet på en kylling det skal være spørdt
    Endeskiven på et franskbrød og rugbrød

    Der er nok et par stykker mere men kan ikke lige komme på dem hehehe


  • #4   29. aug 2010 Trine K- hehe så er det ikke kun mig der er vild med de syltede agurker

    Der er ikke noget værre end en død cola og skodder............


  • #5   29. aug 2010 Jeg har vist også nogle sære vaner/tilbøjeligheder:

    - Elsker kold kaffe (frisklavet kaffe hælder jeg koldt vand i før jeg kan drikke det)
    - nutella- eller peanutbuttermadder med banan
    - stegte bananer
    - Dyrlægens eller Bobs hundekiks
    - en fed cigar (ryger det som regel kun nytårs aften)
    - lugten af benzin og cellulosefortynder (en skam det er så giftigt)
    - bare tæer i mudder
    - stærk gammelost (gerne med kommen) med solbærsyltetøj på ristet rugbrød

    - og sikkert flere underlige ting


  • #6   29. aug 2010 Chokolade med sprut i... min kæreste er ved at kaste op når jeg står op om natten for at jagte et stykke i skabet

    chokolade og slik til morgenmad

    Varm mad til morgenmad



  • #7   29. aug 2010 Joan - Hvis hunden kan spise dem kan jeg også *G* Jeg tror iøvrigt at de mest indeholder mel og sukker, for det er hvad de smager af....

  • #8   29. aug 2010 uh uh pasta med kødsovs, kylling og lasange KOLD fra køleskabet er nice smiley

  • #9   29. aug 2010 ved faktisk ikke om andre ikke kan lide det... ved bare min kæreste er ved at give op når jeg præstere de ting jeg nævner.. hehe

  • #10   29. aug 2010 Maria - Chokolade med sprut i er jeg med på.Går altid efter flaskerne i Anthon Berg æskerne, og så kan jeg spise romtoppe/likørtoppe non stop ;O)

    Havregryn med kakaomælk til morgenmad.


  • #11   29. aug 2010 Hahahaha Madam Blå på Dåse.......

  • #12   29. aug 2010 Miemiv.. Jaaaah præcis!!! Og til jul når butikkerne får de der "brandybønner" aaaaaah..*GG*

    Altså... jeg har faktisk slet ikke fået noget at spise i dag endnu ud over en rittersport,... men har da havregryn og cacao.. måske man skulle prøve?*GGG*


  • #13   29. aug 2010 Mosekonen: nej. hehe. det faktisk noget jeg har lært af min kærestes familie der er fra bosnien men min familie synes bare det mærkeligt men det faktisk en god snack.

    Elsker også chokolade med sprut i og fikser også altid efter dem i en anton berg æske smiley


  • #14   29. aug 2010 Jeg glemte også lige at hoppe med ppå den med syltede agurker - især de små cornichoner...nam nam

    Marinerede hvidløg spiser jeg også som slik smiley


    Madam Blå - Ej, jeg er faktisk ikke ret god til at slå prutter og bliver enormt pinligt berørt hvis jeg kommer til at slippe en alligevel....*G*


  • #15   29. aug 2010 Miemiv- Jaa de der marinerede hvidløg er mega gode.... naam nam

  • #16   29. aug 2010 Hehe

    Jeg har dælme spist mange hundekiks/tørfoder da jeg var lille - og for nyligt fik jeg andet foder hjem til Fraya og duften bragte minder frem fra da jeg var lille
    MÅTTE bare smage på det - og det smagte godt!

    kold torskerogn med spegepølse og agurk på.

    Varm mad til morgenmad hopper jeg med på! Gerne kartoffelmos og kødsauce fra dagen før, lige varmet i mikroovnen.



  • #17   29. aug 2010 flad cola er guf... men kold kaffe må i have for jer selv.... så elsker jeg spreewald agurker de bedste syltede i verden de kan spises til alt mums ... makrel salat med agurk er skide godt ...
    og som flere af jer andre så er jeg også med på havregryn med kakao eller cornflakes num num


  • #18   29. aug 2010 Kold pizza fra køleskabet og flad cola er det bedste smiley

    Jeg har lært noget mærkeligt af min mor. Nemlig at en bananmad med mayo på smager rigtig godt smiley


  • #19   29. aug 2010 Uhm, jeg elsker stegt kalvelever med stuvet spinat til.
    Og så saltet agurker ( altså saltet og ikke syltet).
    Cool slaw på ostemad ( uhmmmm)- helst en stærk ost.

    Og ellers er jeg vist ikke helt så underlig som jer Lol


  • #20   29. aug 2010 Uh, der er mange ting, jeg genkender her *GG*

    Af ting andre som oftest holder sig fra:
    Lugten af benzin - OG diesel.
    Fedtemadder - helst med salt på.
    Kyllingeskind - mumse
    og så kan jeg dælme lide TRESTJERNET salami og FLÆSKESVÆR ;o)
    sandwichketchup på kødpølsen
    Nougat direkte fra pakken.



  • #21   29. aug 2010 Jeg eeelsker makrelsalat til morgenmad smiley Især godt hvis jeg har tømmermænd smiley
    Jeg elsker at vågne om natten og så tage mig et glas cola (jeg er colaholiker)
    Drikker oss altid cola til morgenmad.
    Jeg kan spise hvidløgssmør til næsten alt smiley
    Jeg spiser tit og ofte pålægschokolade uden noget til smiley


  • #22   29. aug 2010 Uha uha, jeg er oss med på den med skodderne smiley

  • #23   29. aug 2010 Åh ja 3stjernet salami er dejligt..*GG*

  • #24   29. aug 2010 Uhh jeg er enig i mange smiley Skorperne er det bedste ved en pizza og elsker også endeskorper af brød - dog skal de være friske smiley

    Da jeg var lille kunne jeg ikke lide sovs, så elskede først hindbærsyltetøj og så ketchup til mine kogte kartofler smiley Og kunne også sagtens spise det idag smiley
    Desuden er en salami-mad med æg bare mums smiley


  • #25   29. aug 2010 Jeg spiser min burder på hovedet, Kæresten siger hver gang at han ik gider og betale min burger mad før jeg ka vende den rigtigt haha..

    Hmm hva har jeg af andre underlige ting??? SIkkert en masse andet... Min musli ska helst spises med mælk og ik med yoghurt.. Ret dyr fornøjelse haha


  • #26   29. aug 2010 Jeg spiser kun bunden og siderne af fx en snickers, mars osv..., spiser ALDRIG et alm. stk chokolade, skal ALTID ha noget hvor jeg kan bide det uden om af, og så smider jeg ellers resten ud smiley hehe..
    Og så har jeg nok også mange andre sære vaner, men kan ikke lige komme på dem nu smiley min hjerne er allered egået i sleep mode, hehe..

    Uhh, jo, ristet rugbrød med leverpostej og rejer?? Eller leverpostej og mini kyllingepølser, hehe..


  • #27   29. aug 2010 Fedtemad med salt er bare guf.
    Eller er jeg vild med en franskbrødsmad med rygeost på og så et godt lag puddersukker ovenpå. Har lært det af min far.
    Kan også godt spise ribsgele til det meste.
    Og benzin lugter da bare...godt.

    Hmm...det er da faktisk lidt svært på kommando! Haha


  • #28   29. aug 2010 Åhh ja nu vi snakker om at spise på bestemte måder, så spiser jeg altid en rugbrødsmas på en helt bestemt måde med kniv og gaffel; først de nederste hjørner, så "bunden", så siderne og til sidst toppen og det i midten smiley
    Og vindruer skal helst skrælles med tænderne hele vejen rundt før jeg spiser dem (selvom jeg hader smagen af vindrueskræl alene :p), det er også sjovt at prøve at rive skindet af rosiner, et bananstykke er også sjov at gnave den mere grynede overflade af så den er helt fedtet og upraktisk, chips-skruer skal jeg helst kunne spise den ene "spiral" først uden den anden går i stykker og de der gode krydrede, let rillede Kims-chips skal helst knækkes over med rillerne uden nogle stumper fra den anden halvdel smiley
    Hmm leger vidst stadig lidt med maden bare på en mere diskret måde smiley

    Hvor mange mener man skal spise bunden af en flødebolle først? Jeg stemmer imod smiley Bunden er den bedste smiley


  • #29   29. aug 2010 Kan i øvrigt ikke lide smør på rugbrød, hvilket gennem tiderne har undret mange smiley

  • #30   29. aug 2010 Rikke S - Hehe årh ja, det gør jeg også smiley

  • #31   29. aug 2010 K R - du glemmer, at man skal bide al det kiks af på den side, der er snask INDEN man spiser midten med snasken på.
    Ellers giver jeg dig HELT ret i kiksespisningen ;o)

    Og så vil jeg også lige sige, at når man spiser flæskesteg på rugbrød, så SKAL sværen være i samme side som skorpen på brødet.



  • #32   29. aug 2010 K R - Åhh ja, jeg synes nok der var noget med gulerødder også smiley Det gulerods"marven" smager altså også bare meget bedre end resten smiley Nr. 1 er hvis man kan "skræll" hele guleroden før man spiser marven smiley Gør også det samme med chokoladekiks og mandariner/appelsiner smiley
    Og ja, det brune "chokolade"-M&M's f.x er i mit hoved også de bedste, for der er jo mega meget mere chokolade i dem fremfor de andre farver smiley

    Hehe er også enig i CH's tilføjelse til kiksespisningen og for mig er det også meget vigtigt hvordan en rugbrødsmad anrettes smiley F.x skal makrelsalat blandes fuldstændigt på brødet, så det er helt dækket af en lyserød masse - ellers smager det jo bare ikke ligeså godt! smiley


  • #33   29. aug 2010 ARRJ, det er EN i verden, der forstår mine kikse-dilemmaer..

    TAK!

    Også jeg har kvaler med størrelsen på pålægget. Jeg vil have det skal passe - der skal ikke rage fem km pålæg ud over kanten og nej, der skal heller ikke er være et tilsvarende stykke bart rugbrød.
    HARMONI ønskes. Nå.


  • #34   29. aug 2010 Haha hvor er det en underholdende tråd det her smiley Og hvor bliver man bevidst om sine egne underlige vaner, som man så åbenbart ikke er helt alene om alligevel smiley


  • #35   29. aug 2010 Haha er heller ikke gode venner med den uformelige fiskefilet smiley
    Tilgengæld har jeg ikke noget problem med frikadeller - en enkelt halv kan godt strækkes til en skrive rugbrød - på trods af at der ikke er smør på brødet smiley Måske fordi jeg tit har fået en hel frikadelle og et par stykker rugbrød hver for sig til at bide af smiley
    Er faktisk generelt mere "bange" for for meget pålæg i forhold til for lidt smiley Er derfor heller ikke den helt store fan af smørrebrød - der er jo også smør på smiley


  • #36   29. aug 2010 LOOOL hvor er det griner man har sådan nogle sære vaner... jeg har faktisk aldrig tænkt over det før nu... men når jeg f.eks skal have en mad med kødpølse.. så ender jeg altid med 4-5 skiver på.. NETOP for at det skal jo være på hele rugbrødet.. men ender altid med at smide 2 ud bagefter, fordi det er alt for meget pålæg alligevel... ej hvor er det underligt egenligt at man har det sådan uden at tænke over det..*GG*

  • #37   29. aug 2010 - Har også svært ved at kapere "knækket kiks"-situationen smiley

    Marie Kiks gnaver jeg også hele vejen rundt i kanten, så jeg når ind til det der bølgede mønster smiley (Så kan jeg forøvrigt også vende den i munden, hvilket var meget oppe, da jeg var mindre, så jeg træner stadig engang i mellem smiley Man ved jo aldrig hvornår man bliver udfordret igen :P)


  • #38   29. aug 2010 Er ikke helt så kritisk med "leverdrenge" - leverpostejen skal bare dække over det hele smiley
    Rikke S - Ja, men pålægskagemand er godt smiley Men der "må" også godt komme smør på hvidt brød (som jo i sig selv er meget sundere end groft :p) og der er også mere brødbund til alt det pålæg smiley


  • #40   29. aug 2010 Uh uh uh jeg kan en mere... jeg HADER når folk dobbeltdypper... medmindre det er min kæreste eller min bedste veninde... jeg kan ikke klare andre folks savl i min mad.. stop med det!!!

  • #41   30. aug 2010 Ja jeg er desværre også tit lidt for hellig overfor min kæreste.. smiley
    Elsker Sultana rosiner og som nævnt før skal jeg gerne side og trykke på dem og "skrælle" dem og derfor kan sådan en håndfuld nemt tage lang tid at spise - Hvor jeg så ser min kæreste tyre hele hans giga håndfuld ned i en køre, hvor efter han så kan se mig sidde med åben mund og skyggen af tårer i øjnene smiley

    Og er heller ikke særlig god til andre menneskers savl (og forøvrigt heller ikke andres tøj. Var derfor heller ikke særlig begejstret, da genbrugstøjsmoden kørte :p)


  • #42   30. aug 2010 Ja åhh jeg har godt nok tit været tæt på at dele slik- eller chipsposerne op i to skåle, så vi ville få lige meget hver i stedet for at han når at spise 3/4 mens jeg spiser min 1/4 smiley
    Men ak, så lad dog "barnet" smiley

    Hehe var også helt ånssvag med hensyn til flasker og bestik af min kærestes i starten på trods af, at det var da vi kyssede allermest heftigt smiley


  • #43   30. aug 2010 Haha er helt enig K R smiley

    - Vi er vidst efterhånden endt over i andres dårlige vaner, måske for at kompensere for os selv smiley

    (Hader også stavefejl og ser jeg en, skal jeg lige sørge for at gøre mindst en anden opmærksom på den, men siden jeg blev student i sommers er jeg selv blevet helt elendig til at stave :p)


  • #44   30. aug 2010 K R - jeg kunne ikke være mere enig... hvad tænker folk på..*GGG*

  • #45   30. aug 2010 Når jeg spiser popcorn bider jeg forresten også det der "krims-krams" af først, så der kun er den store bobbel tilbage og så skal jeg lige teste om den er blød og kan "bides" i uden at falde fra hinanden eller om den bare blever klemt sammen smiley Sidst nævnte er at foretrække smiley

    Ting der kan nulres og formes er også bare bedre. Indmaden i krydderboller eller flutes f.eks. smiley


  • #46   30. aug 2010 Jeg kan i øvrigt godt lide en æggemad, hvor jeg tager blommen ud af et halvt æg og så fylder hviden op med kaviar. Mums!

  • #47   30. aug 2010 K R - Det har jeg så aldrig prøvet smiley Køber altid grovtoast, så min erfaring ligger indenfor krydderboller og lune hvedeflutes smiley
    Men kunne sagtens forestille mig det smiley

    Rænne - Det lyder nu også ret godt! smiley


Kommentér på:
at kunne lide de forkerte ting :-)

Annonce