{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
986 visninger | Oprettet:

Hvad gør DU , som du ikke må ? {{forumTopicSubject}}

Jeg vil da lige starte med mig selv , jeg ;

- kører altid for stærkt i bilen , temmelig meget endda
- kører i den forkerte side på cykel , hvis det kan betale sig
- parkere ulovligt , er lige glad med bøden , men meget komfortabelt indstillet
- ringer i telefon på arbejdsgivers regning
- snyde i spil hvis jeg er ved at tabe

Hvad jeg derimod slet ikke kunne finde på er at :

- lyve
- stjæle
- pjække
- snyde ( undtagen i spil )
- blande trafik og alkohol
- modtage for mange penge fra kassedamen/ ekspedienten


Hvad med jer ??
Hvor har i jeres laster og kæpheste ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad gør DU , som du ikke må ?
  • #1   1. sep 2010 Je er ren son nyfalden sne...........

  • #2   1. sep 2010 Mette (med de to lig-slæbere) .


    Nope , vi har nu i denne tråd , beviser for at du lyver kære Mette smiley


  • #3   1. sep 2010 mmh nu skal jeg jo udlevere mig selv her;-)

    Min speeder-fod er ret så tung;-)
    spiser chokolade selvom jeg ikke kan tåle det.
    Holder på direktørpladsen med bilen om natten på arbejdet.
    larmer efter 23 (må manikke der hvor jge bor)
    går over for rødt hvis der ikke er nogen..
    køber alt for mange hundeting.

    Tilgengæld:
    lyver ikke
    stjæler ikke
    pjækker ikke
    snyder ikke (heller ikke i spil)
    køre ikke spritkørsel


  • #4   1. sep 2010 åhhhhh jeg gør så mange ting jeg ikke må...



    kører for stærkt (meget endda)
    går over for rødt.
    lader mine hunde løbe frit offentlige steder
    jeg åbner alle bøtterne med sæber i supermarkedet for at dufte til dem. og stiller dem tilbage igen hvis jeg ikke kan lide lugten
    og jeg har altså også pjækket fra både skole og job.




  • #5   1. sep 2010 køre for stærkt.
    køber for mange ting til hundene, legetøj til alle 3 og bling samt tøj til 'Peanut.
    spiser for meget slik. ikke fedt når man skulle tabe sig.
    gjorde hvalpene til skødehunde. Martin mente de skulle blive på gulvet.

    ting jeg ikke gør:
    stjæler,
    lyver,
    er ikke utro,
    bruger handicap P-pladser,


  • #6   1. sep 2010 Åh, for pokker - nu kommer man jo til at udleverer sig selv.......

    Jeg kører lidt for stærkt på motorvejen.
    Praler gør jeg sørmer også.
    Spiser for meget guf (kage, chips, chokolade, slik )
    Lader Igor sove i sengen.
    Siger ja til for mange ting, som jeg så alligevel ikke kan overskue at få gjort.
    Er doven

    Hvad jeg bestemt IKKE gør, er
    At lyve
    Køre bil med alkohol i blodet
    Gå over for rødt.
    Lader mine hunde løbe løse.
    Være utro.
    Være ondskabsfuld overfor nogen.
    Stjæler.


  • #7   1. sep 2010 Jamen , så må jeg da lige komme med følgende vurdering af alle jer søde HGèr

    jeg syntes i har MORALEN iorden og virker som nogle gode mennesker , dog skal vi nok have set på det der trafikhalløj . Men det kan være det løser sig selv ,når vi engang alle kører rundt i EL-biler


  • #8   1. sep 2010 ja også kan man se vi har en ret svag karakter når det gælder hunde og chokolade

  • #9   1. sep 2010 jeg ;

    lader nessa gå fri steder hun ikke må
    kører uden lygter på cykel
    kører på cykel på fortov
    går over for rødt hvis der ingen biler er
    krydser vejen hvor der ikke er fodgænger felt
    tager for lange varme bade(koster for meget :o)


  • #10   1. sep 2010 orv ja..jeg pjækker også en sjælden gang fra skole når jeg har brug for det

  • #11   1. sep 2010 Jeg kan simpelthen ikke komme på andet end de næsten obligatoriske 10% oveni den tilladte hastighed.

    Jeg tror, jeg lider af kronisk dårlig (ubegrundet) samvittighed og er sikker på, at en eller anden dag, skal "de" nok opdage de ting, jeg har gjort førhen og komme efter mig smiley

    2 gange er jeg blevet stoppet af politiet. Første gang var jeg 15 og havde en veninde bag på cyklen. Den pædagogiske betjent spurgte, hvor mange man måtte være på en cykel, hvortil jeg i ren befippelse svarede "2". Det var IKKE for at være flabet, men han troede ikke på det.

    2. gang var for et par år siden ud for Marienborg. Der var en masse politi, hele vejen var spærret og jeg troede, der var fine gæster/bombealarm eller andet og tolkede politidamens håndtegn som et signal til, at jeg skulle køre indenom hende på cykelstien. Det var ikke det, hun mente :/. Det var såmænd bare en eller anden rutinerazzia, så da jeg kørte op på cykelstien og videre, troede hun, jeg ville stikke af og SKREEG af sine lungers fulde kraft. Jeg nåede lige at tænke, at "nu bliver jeg skudt" smiley


  • #12   1. sep 2010 jeg må også med skam indrømme at jeg kører over for rødt hvis der ikke er trafik

  • #13   1. sep 2010 Lena
    Jeg tror da ikke, det er forbudt at gå over vejen, hvor der ikke er fodgængerfelt (med mindre det er lige ved siden af). Til gengæld burde du have tæsk for ikke at have lys på cyklen. Det er SÅ ubehageligt, når man kommer i bil og ikke kan se folk


  • #15   1. sep 2010 oskar -- min mand syntes også bare det er det værste i verden - og den føste gang han så det råbte -- hvad fanden står du og laver..


    det bedste er hvis jeg møder en medsnuser.. så står vi der og griner og hiver propperne af..


    men jeg gider virkelig ikke produkter jeg ikke kan lide lugten af og er meget følsom overfor perfumer jeg ikke kan lide. så hvis producenten ikke vil have det må de stille duft prøver op....




  • #16   1. sep 2010 Lidt skræmmende med alle dem der kører for stærkt.. Mistede en veninde i trafikken for 3 år siden, så synes måske det er lidt en skandale..

    Anyway smiley
    Er selv temmeligt lovlydig, jeg stikker måske en hvid løgn om nødvendigt..


  • #17   1. sep 2010 Kan ikke lige komme i tanke om noget, men har da kørt lidt for hurtigt nogle gange. Og spiser nok lidt for meget slik :oD
    Hmm og så træner jeg hund på fodboldbanen i området uden snor selvom det er fy fy og folk klager over det konstant (altså ikke kun over mig, men sådan generelt)


  • #18   1. sep 2010 Jeg kan finde på at bryde enhver lov jeg synes er dum-------
    eller for ældet. Flytte en vejspærring, hvis jeg skal køre en omvej hvis jeg ikke gør det. Det er så kun om aften og nat.
    Jeg har ingen problemer nu med at melde mig syg, da jeg alligevel skal gå på pension. Tidligere gik jeg hellere på arbejde end at melde mig syg.
    Jeg er så desværre alt for ærlig. Indrømmer når jeg bliver spurgt om noget: det er alt lige fra skifteretten og arbejde.
    Men hvis det vil såre et andet menneske for meget at jeg ikke liver ja så kommer der en nødløgn.


  • #20   1. sep 2010 Jeg er vist heller ikke nogen uskyldig engel:
    - kører som regel også min. 10 % for stærkt, afhængig af forholdene
    - lufter ofte min hund uden snor
    - holder ikke min have som jeg skal i forhold til boligreglementet
    - er flere gange kommet til at spille for høj musik sent om aftenen
    - har siddet bag på ulovlig knallert (flere gange)
    - bruger aldrig cykelhjelm
    - kan finde på at sortere i bakker med jordbær, ferskener o.s.v. nede i supermarkedet, så jeg får en bakke uden dårlige frugter
    - - - og sikkert flere ting


  • #21   1. sep 2010 Hehe grinern at læse alle jeres dårlige/ulovlige vaner..

    Mig jeg er en engel og kunne aldrig finde på noget man ikk må..;o)

    Hilsen hende med fodlænken, som har et røvkedeligt liv herhjemme de næste 2 mdr..;o)


  • #22   2. sep 2010 Hmm.
    Jeg bruger for mange penge på slik, chokolade, sodavand osv.
    Kører altid 90 eller 100 hvor man må køre 80.
    Er sommetider for ærlig, så jeg sårer folk eller gør dem sure.
    Pjækker alt for meget (eller gjorde, da jeg gik i skole).
    Går alt for sent i seng.
    Er super doven og springer hellere opvasken over og venter til der ikke er mere rent,

    Til gengæld:
    Jeg kører ALTID 50 når jeg kører i byen.
    Lyver aldrig.
    Kunne ALDRIG drømme om at køre når jeg har drukket.
    Og, bruger altid sikkerhedssele :o)


Kommentér på:
Hvad gør DU , som du ikke må ?

Annonce