{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
848 visninger | Oprettet:

Hvor gammel er man så lige blevet :-( {{forumTopicSubject}}

Ja , det er mig jeg tænker på .
Jeg har de sidste par dage tænkt en del over mine egen opførelse og " ikke bevidste " ønsker prioriteringer i hverdagen og så er det jeg bliver

SKRÆMT

- for jeg ser mig selv blive irriteret over en skoleklasse i toget og søger straks hen i stillekupeen. Jeg SKAL da have ro til min togrejse

- hellere vil sidde hjemme på hverdagsaftenerne og kan da ikke tage ud og drikke kaffe fordi jeg skal på arbejde næste dag ( møder først klokken 11)

- står op 4 timer FØR jeg skal møde , bare for at have god tid og kunne vågne uden stress og jag

- ordne hele hjemmet og tjekke alle blomsternes velbefindende INDEN jeg smutter ud af døren kl. 10

- ønsker sig søde børn til min fødselsdag , når sønnerne spørger til gaveide , og hvis jeg for armen om på ryggen af dem , kan jeg høre mig selv sige " jamen , så et dejligt stykke sæbe , men ikke for dyrt "

- kan sidde længe på bænke rundt omkring og bare iagtage livet om mig på mine gå-ture

- aftensmadens menu er hvad der var på tilbud og ikke hvad jeg kunne tænke mig at få at spise

Men nu kommer det værste ........

- jeg er begyndt at gå ind til slagteren og bede om et stykke

- RULLEPØLSE
og dirigere den stakkels slagters hænder rundt i disken for netop at fange det stykke som mine øjne har udset og beder derefter om , at få det pakket ind i 2 stykker papirer så det ligger godt i køleskabet og jeg kan skære uden at røre ved det.

og betaler gerne over 100 kr. for et godt stykke med meget krydderi i .

Og så afslutter jeg dagens dont med et dejligt glas kold Baileys , tændte lys og klassisk musik , helt alene imens manden har søgt ly inde på kontoret med hans pc halløj.

Hold op , hvor er jeg forskrækket over mig selv og tænker .........

- ER DET SÅDAN DET STARTER

hele den aldrende derute , for så er jeg da godt på vej LOL


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor gammel er man så lige blevet :-(
  • #1   11. sep 2010 Det er sgu begyndelsen på enden, du...;0)))

    Denne antagelse er udelukkende baseret på dine rullepølse-indkøbs-rutiner...;0)


  • #2   11. sep 2010 Det var også lige det der med rullepølsen , der fik mig til at tænke lidt over mit adfærd LOL

    Og som du så pænt siger , så er jeg nok godt på vej LOL

    ps. hedeturene er der selvf. også , men heldigvis er humøret intakt endnu , svinger som vanligt imellem yderpolerne ;

    manisk glad og lettere fjollet og useriøs


  • #3   11. sep 2010 HAha sorry ka ik andet end at grine og tænker så: Kæft hvor jeg elsker dine indlæg =D

  • #4   11. sep 2010
    *Tumling *


    Tusind tak for komplimenten smiley
    Jeg elsker at " lege " , specielt med ord , men også i virkeligheden , f.eks. igår læste jeg i en af de der gratis aviser i toget

    Wullf og Morgenthalers bagside halløj og der handlede det om stjernetegn og i mit stod der noget i retning af ;

    - du taber altid , nu er det på tide du tager dig sammen , men måske det er din usynlige vens skyld ( tror nok venner hed Magnus )

    Så ham tog jeg da med på arbejde hele dagen og brugte ham overfor mine kollegaer hver gang der var mulighed for det.
    ( jeg havde selvf. taget bagsiden med og viste den til kollegaerne )
    Heldigvis kender de mig og hoppede med på vognen og vi hyggede gevaldigt hver gang der blev lavet fejl , for så var det jo Magnus`skyld


  • #5   11. sep 2010 Jamen så er jeg da også ved at være gammel, trods mine få 25 år xD Hehe... Jeg matcher stort set alt du skriver der :o)
    Måske jeg bare er kedelig?


  • #6   11. sep 2010 Maiken: Også med rullepølsen?

  • #7   11. sep 2010 Hahahahahah, sikke en dejlig skør kone.
    Ork, hvis det først er nu i din "langt fremskredne" alder, at du er begyndt på disse, meget selvdiciplinerede bevægmønstre, så er du ved at være voksen, må jeg sige. Velkommen til, her i de voksnes rækker. Her er sgu meget rart at være. Og med det livsmønster, bli'r man heldigvis ikke "taget" af overraskelser, når alt i forvejen er så struktureret.
    Er man måske en lille "kontrolfreak"? Lige så her. Men jeg må jo også siges, at være endnu mere "moden" end dig. Ha, hedeturene? Dem ska' du dæleme være glad , hvis du slipper af med. De kan være kommet for at blive : - (
    Uhmm, klassisk musik (ej hellere god pop) og et godt glas vin. Bli'r det bedre?
    Orden i hjemmet og ordenlige unger- yess, ka' ikke ta' "andres" skrigende og uopdragne unger, thihi. Børn skal ses, men ikke høres : -)
    Det med rullepølsen, tjaa, den er altså værre. Var det så tre romkugler med et glas rødvin til, så ku' vi snakke, hæ.
    Næ du. Nyd du bare den platform du befinder dig på i øjeblikket. Det bli'r kun bedre og bedre. Og vi må så heller ikke glemme, at vi indeni kun er 22, smiil. Din veludviklede humor vil bringe dig let og gnidningsløst gennem meget. Held og lykke.


  • #8   11. sep 2010 Ja jeg går da selv til slagteren og udpeger mig de bedste stykker kød/pålæg :o) Og til bageren for at få det bedste rugbrød...

  • #9   11. sep 2010 Rikke: Jeps...;0)))

  • #10   11. sep 2010 næh, jeg har det på samme måde og nyder det og kalder det: *hviler i mig selv*;-)) mine unger kalder det ind i mellem 'demens-light'

  • #11   11. sep 2010 Håber I kan læse denne...det var en' jeg fik ved min søster, til trods for hun ikke er begyndt at købe rullepølse ved slagteren endnu smiley

    En gruppe på 40-år gamle venninner diskuterte hvor de skulle møtes til lunsj. Endelig ble det avtalt at de skulle møtes på Ocean View restauranten fordi servitørene der hadde stramme bukser og fine rumper.

    10 år senere, i en alder av 50, diskuterte de igjen hvor de skulle møtes til lunsj. Endelig ble det avtalt at de skulle møtes på Ocean View restauranten fordi maten var god og vinutvalget var utmerket.

    10 år senere, i en alder av 60, diskuterte de igjen hvor de skulle møtes til lunsj. Endelig ble det avtalt at de skulle møtes på Ocean View restauranten fordi de kunne spise i fred og ro, og restauranten hadde en nydelig utsikt over havet.

    10 år senere, i en alder av 70, diskuterte de igjen hvor de skulle møtes til lunsj. Endelig ble det avtalt at de skulle møtes på Ocean View restauranten fordi restauranten var rullestoltilgjengelig og hadde en heis.

    10 år senere, ved 80 års alder, diskuterte de igjen hvor de skulle møtes til lunsj. Endelig ble det avtalt at de skulle møtes på Ocean View restauranten fordi de aldri hadde vært der før ......

    Den er lidt sød smiley



  • #12   11. sep 2010 Jeg er da åbenbart også ældre end jeg troede (er 30) smiley
    Der var også en del af det jeg kunne nikke genkendende til smiley


  • #13   11. sep 2010 Prøv at spørg om jeg følte mig som en gammel havnisse, da jeg i maj spændte en trailer bag på min st.car for at kører hen til den lokale Kara/genbrugsplads for at hente kompost jord og kompost orme kl. 9 lørdag morgen... Og kom faktisk igen for at hente 2. læs, da jeg havde tømt traileren....

    HAHA smiley


  • #14   11. sep 2010 Og det skal lige siges at jeg "kun" er 24 år smiley

  • #15   12. sep 2010 Jeanett *


    Puha den var meget værre !!!!

    Det er KUN rigtig gamle mennesker med KOLONIHAVE , der har brug for at hente kompost.
    His du spørger mig , ser det RIGTIG slemt ud for dig mht.alder LOL


  • #16   12. sep 2010 jeanett: haha, det brugte min datter også - hun er en meget fri fugl og meget lidt 'småborgerlig' og hun og flere veninder er, efter mange år i storbyen, flyttet tilbage til vores lille by, hvor de er født, og da hun flyttede lånte hun bil og trailer for at køre på fyld med 'flytteaffald' og da hun kom hjem sagde hun:

    hvad fanden sker der for mig - jeg står sgu og snakker med gamle mennesker på fyldpladsen - med trailer - det havde jeg aldrig troet, jeg må være blevet voksen!


Kommentér på:
Hvor gammel er man så lige blevet :-(

Annonce