{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

bredbånd, mobil og tv {{forumTopicSubject}}

Har stort brug for hjælp smiley
Sår og skal have internet
og tænkte på om der findes nogle selvskaber der sælger mobil, tv og internet i en pakke og er billige ?? syndes nemlig vores mobil regninger er lige lovlige høje smiley
Så hvis der er nogen der har go erfaring med nogle selvskaber der sælger dette vil jeg meget gerne høre fra jer smiley
Mange hilsner Ditte

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng TV op 500 kr.
  • Montering af låger og greb på IKEA Pax skabe 600 kr.
  • Opsætning af 2 loftlamper (New Works Tense + IKEA Backstörn) 800 kr.
  • Changing the faucet in the kitchen 700 kr.
  • Vores vaskemaskine får HFI relæet til at springe fra. 1.600 kr.
  • Ophængning af vægspot i lille badeværelse. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bredbånd, mobil og tv
  • #1   22. sep 2010 Jeg har kig på Onfone og telmore:o) Sys de lyder gode, og så er de os billige:o)

• #3   22. sep 2010 tak smiley vi har nemlig købt hus og vil gerne have trådløs i det hele da vi begge har bærbare. og vi giver sku næsten 1300,- om måneden for begge vores tlf, og syndes nu det er lidt dyrt. vi har bokser tv nu og det er enlig ikke vildt dyrt, men hvis man kunne slå det hele sammen og det blev lidt billigere så ville det da være rat smiley men aner jo bare intet inden for det emne smiley
    takker vil smutte ind og kigge på telmore med det samme smiley

• #4   22. sep 2010 ja har lige set de har lukket ned for det smiley

ja tdc, men det er kun med fastnet tlf smiley man kan måske slet ikke få sådan en pakke smiler smiley er der så nogen der ved hvor man får et godt internet og billig telefoni smiley (mobil) smiley

• #6   22. sep 2010 Rikke. må godt nok give dig ret telmore er godt nok super billige smiley tro jeg vil prøve dem smiley . de kan så heller ikke trække mere på ens regning en hva man bruger, det oplevede jeg nemlig den gang jeg havde telia, har 3 nu og er enlig glad for det men har bare ingen signal i det nye hus smiley og syndes de er rimelig dyrer at have når man enlig ikke rigtig kan bruge det smiley

vil lige undersøge telenord smiley
    takker smiley

• #7   22. sep 2010 ja det er sku smart smiley og så betaler man kun for det man bruger og ikke alt der andet smiley det skal jeg lige have kigget nermere på smiley mange takker smiley

• #8   23. sep 2010 Jeg har onfone, så herhjemme er det slut med dyre mobil regninger smiley
    Jeg giver 149,- for fri sms, fri mms, ingen opkaldsafgift, og 5 timers fri tale smiley

• #10   24. sep 2010 dffd : ja det skal jeg huske smiley det ville være øv at få et der dækkede lige så ringe smiley

shieva: det lyder satme også billigt, det må jeg lige have undersøgt smiley

mange takker smiley

Kommentér på:
bredbånd, mobil og tv

Annonce