26. jan 2008 Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.796
Når kat og hund skal blive gode venner {{forumTopicSubject}}
Jeg har her til aften fået en dejlig stor hankat på ca 1½ år.
Birger som den kære kat hedder, virker til at være faldet til med det samme, har lige været en hurtig tur rundt i stuen, spist lidt af både hans og Sitta's mad, været i kattebakken og ligger nu rullet sammen i min sofa og spinder...
Så på det punkt er alt jo helt perfekt...
Men men men, Sitta virker til at være noget bange for ham, den stakkels pige var selvfølgelig lidt nysgerrig efter at se hvad det var for noget jeg havde taget med hjem, og Birger lagde ud med at spytte lidt efter hende...
Så det har så resulteret i at lige så snart Birger kigger på Sitta så går hun med det samme noget duknakket væk fra ham...
Er der noget jeg kan gøre for at hjælpe det jeg håber på bliver et godt venskab på vej?
Og nu hvor jeg har jer, hvor længe skal jeg lade Birger blive inde, før det er sikkert at lade ham komme ud? Planen er selvfølgelig at han skal være inde/ude kat :O)
jul 2006
Følger: 35 Følgere: 974 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 245 Svar: 9.577
Jeg plejer bare at lade dem styre det selv med at nærme sig hinanden så det ville jeg gøre.
aug 2008
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 251 Svar: 2.416
der skal i hvert tilfælde, gå 3 uger før du lukker katten ud
jan 2008
Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.796
Hvorfor skulle jeg ikke lukke ham ud?
Og i andre, mange tak for jeres svar, vil prøve at lade tingene gå deres gang, og selvfølgelig vente med at lukke ham ud :O)
Når kat og hund skal blive gode venner