{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
834 visninger | Oprettet:

Urealistiske drømme. {{forumTopicSubject}}

Jeg har en drøm om at flytte på landet og selv opdrætte grise, køer og andet. Så jeg kan sikre mig at de dyr jeg spiser har haft det godt.

Der er bare et problem.... Det ville blive verdens ældste og mest forkælede grise og køer. De ville nemlig ende som kæledyr. Jeg ved at jeg simpelhen ikke kunne slagte dem, og det på trods af at jeg faktisk har arbejdet i landbruget med både grise og køer. Ak ja *g*

Hvad har i at totalt urealistiske drømme?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Urealistiske drømme.
  • #1   13. okt 2010 jeg har en drøm om at flytte ud på landet (huset er allerede sat til salg).....få et par bulldog mere og lave ca 1 kuld om året.. men problemet er, at jeg skutte kan skille mig af med hvalpene...Hmm
    Og så har jeg en drøm om at ha så mange penge ,at jeg aldrig mere skal overveje et køb...
    Og sidst men ikke mindst har jeg en drøm om at få kontakt med mine forældre, men den drøm er total urealistisk...


  • #2   13. okt 2010 Lige da jeg læste de første par sætninger tænker jeg også bare WHAT?!
    Men så fik jeg det hele med. Kunne være meget sejt med en kæle-ko hihi.

    Alle mine drømme er heldigvis realistiske smiley Det skal nok komme.


  • #3   13. okt 2010 jeg ville også rigtig gerne åbne en butik med hundeudstyr...

  • #4   13. okt 2010 Årh, må jeg så ikke få en kælegris? Gg

    Jeg ville godt være tryllekunstner da jeg var fire år, så jeg kunne trylle min lillebror rask.
    Hmm. Nu vil jeg godt bare have en hund mere og en kat.


  • #5   13. okt 2010 Min største urealistiske drøm er at leve af at være evighedsstudent :o)

  • #6   13. okt 2010 *CH* : Det gad jeg også godt. Der er midst 3 studier på uni jeg godt kunne tænke mig at læse.

  • #7   13. okt 2010 Min er nok at få helt normalt fungerende ben. smiley
    Og kunne arbejde og have mit arbejde hjemme hvor jeg bor.
    Ville gerne arbejde med dyr, men kan jeg ikke når mine ben ikke fungere optimalt.
    Og så ville jeg gerne trylle min far tilbage fra de døde. smiley


  • #8   13. okt 2010 har os drømt din drøm flere gange smiley
    Min drøm lige nu ville nok være at få et dejligt stort hus, være færdig med uddannelse, have et par hunde, og alt bare går som smurt. så ville jeg have det perfekt.

    Men min urealistiske drøm ville nok være at bo i grækenland, have et kæmpe hus også oprette en kæmpe studderi med spanske heste, også leve af det og være bossen smiley og ikke skulle tænke på økonomien smiley


  • #9   13. okt 2010 Mandy
    Åh ja. Jeg vil også godt have min bror og min venindes far tilbage fra de døde. De to mennesker savner jeg rigtig meget.


  • #10   13. okt 2010 mine forældree lever.... de bor 6 km fra mig...men har ikke haft kontakt til mem i 9 år..
    Ved det lyder sygt, men nogengange ville jeg ønske de var døde, for så kunne jeg besøge dem på kirkegården..


  • #12   13. okt 2010 En af mine største drømme sådan hvad vil du gerne lave.
    er nok at starte selvstændigt op med en dyreforretning primært hunde
    så ville jeg gerne havde en gård hvor butikken skulle være i gerne lidt centralt så der er en chance for at der faktisk kommer kunder smiley
    vis vi går helt vildt til den så ville jeg gerne lave en hundesvømmehal på grunden, kombineret med en del af gården hvor der ville være mulighed for at være lejet ud til en hundemassør . vider havde lavet en indhegning der ville skulle blive brugt til hundetræning. så en hunde og katte pension på stedet også smiley

    jeg ville gerne lave et lille paradis primært for hunde og deres ejere hvor alt er samlet. og det ville selvfølg ikke være noget hvor jeg skulle stå for det hele men bestyre det og samle tingene.

    Det lyder vildt ja men det er jo også en urealistisk drøm ;).

    vis jeg skulle havde et ønske
    så der mange private ting jeg ville ønske. bland andet at min storebror levede igen smiley


  • #13   13. okt 2010 Syns nu mange af disse drømme lyder som om de sagtens kunne blive en realitet -

    Held og lykke med at få jeres ønsker og drømme opfyldt... smiley


  • #14   13. okt 2010 Min drøm er vel og overta gården til min far , men gården er en " odelsgård" og her i norge er reglene at det er først første-fødte og deres barn som har rett til gården , så nr 2 med barn osv...

    jeg er mindst af os og har 3 eldre søsken og tilsammen har de 6 børn... og den mindste er 1 år... og børnene må være myndige for at sige nej til gården... så det kommer nok ikke til hvis min far ikke søger om at ophæve " odelen " og selge ene huset seperat...

    hvis jeg ejet gården ville jeg måske ordne stallen om til hund-pensjonat og have nogen høns så jeg kan få friske ægg til frokost... men nu er det hester på gården og da kan / bør man ikke have høns på samme plads ...


  • #15   13. okt 2010 Altså.. Min drøm er at have et dejlig stort hus, hvor når jeg gik ud af fordøren var jeg i København, og når jeg gik ud af bagdøren var jeg i jylland ved min mutti og far... Det skal godt nok være et stort hus :S
    Men hold op hvor ville det være nemt at besøge hele min familie!


  • #16   13. okt 2010 Behold dem som kæledyr og bliv vegetar = problem løst..

  • #17   13. okt 2010 hmmmmmmm -- det er lige gået op for mig jeg egentlig ingen drømme har....


    det er faktisk lidt trist


  • #18   13. okt 2010 Bumbum.. Urealistiske drømme.. Jamen har altid gået med en lille drøm om at blive skuespiller.
    Men med årene er den stille og roligt ebbet ud smiley
    Så ved ikke.. Hunde er jo mit et og alt, så ville jo være oplagt at arbejde med hunde, på en eller anden måde.. Og være selvstændig!

    Hundemutter - nu med klub DKCH ., Det er faktisk lidt sjovt, har det lidt på samme måde.. Jeg kan da sagtens dagdrømme om nogle ting, men kigger jeg realistisk på det.. Så nej, så er der ikke noget jeg bare MÅ gå efter.


  • #19   13. okt 2010 jamen jeg syntes ikke engang jeg jeg dagdrømmer.............


    syntes det er lidt trist når jeg sådan sidder og kommer til at tænke over det..


    enten er jeg utrolig priviligeret.. eller også er det på tide at jeg lige stopper op og får mærket efter om alt er som det skal være


  • #20   13. okt 2010 Hundemutter - nu med klub DKCH ., gør jeg heller ikke særligt tit :O)
    Slet ikke hvis jeg er inde i en af mine dumme perioder med depressioner.
    Men i ny og næ kan jeg godt tænke "nøj det må være et fedt liv", om nogle ting smiley


  • #22   13. okt 2010 Min største urealistiske drøm er at vinde en masse penge, så kan mine andre urealistiske drømme gå i opfyldelse:-)

  • #23   14. okt 2010 Min urealistiske drøm er at åbne et hundeparadis for kasserede, gamle hunde, som af en eller anden grund er uønskede. De skal selvfølgelig ikke være syge. Der ville jeg så gå og leve i skøn forening med disse forsømte væsner som ville elske mig og jeg dem. De ville aldrig slås eller lave alvorlige ulykker og jeg ville få al deres foder foræret.


  • #24   14. okt 2010 min største drøm er at få et spændende liv, og at have mig selv med i det hele... og så at få en ny ryg...


    ellers en 4-længet gård, men heste, geder, og en træningsplads.... æhh det ku være lækkert


  • #25   14. okt 2010 uh en kæle-ko...
    det har jeg haft... vi gik ture op og handle, og vi tog i skoven... det var nu meget hyggeligt...
    lige ind til mor fik hende slagtet...

    min urealistiske drøm, er et lille nedlagt landbrug, en fed bil med plads til mig og hundene, vinde i lotte så vi altid har penge nok... og så...
    FÅ MIG EN HÅRLØS.....
    kæresten HADER dem og synes det er de grimmeste hunde i hele verden...
    så jeg skal forresten også lige blive single..


Kommentér på:
Urealistiske drømme.

Annonce