{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
769 visninger | Oprettet:

Åh nej ! 3 x løs schæfer indenfor 1 t {{forumTopicSubject}}

Den første episode er storslem, hvad ejer angår.
Stod og ventede på bussen, hvor en skinger damestemme pludseligt råber Twitter! flere gange med oprørt stemme.
Over på den anden side ser jeg så en anden dame smide sin cykel for at stoppe en stor dejlig schæfer, der tydeligvis er på vej ud på kørebanen.
Så vidt så godt - hund reddet og thumbs up for cyklisten.
Ejer får snor på hunden og de går op ad stien og ind mod den lille skov.
Ser bussen komme, men ser den også bremse brat op....for selv samme schæfer ! :oO
Reddet 2. gang i løbet af få minutter - hvad pokker tænker hun dog på ! !??!?

Nå, hjemme igen og ud at lufte hunden i det skønne vejr.
Går ind ad en stillevej mod engen og er næsten nået derhen, hvor Sakki pludseligt stopper op.
Det varer lidt før jeg ser, at der ligger en ung schæfer u snor på modsatte side v.allersidste hus...den logrer ikke, men ser venlig ud.
Sakki logrer forsigtigt, men da han ikke er tryg ved fremmede, løse hunde løsner jeg flexlinen, så han selv kan bestemme om han vil forbi eller ej.
Han vælger at vende om, men betyder intet da flere veje nemt fører til engen.
Vi er nu ca. 40-50 m. fra huset, hvor hunden pludseligt kommer spurtende og står nu afventende og let logrende et par meter fra os - de snuser og begynder at lege, mens jeg gør hvad jeg kan for at få den hjem.
Hmm...endnu en sød hund, der ikke var styr på - Ella måtte vi følge hjem og glad var ejeren, MEN............. *SUK*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åh nej ! 3 x løs schæfer indenfor 1 t
  • #1   25. okt 2010 Du er heldig Sakki kan med fremmede hunde - ellers ville sådan et hundemøde være noget rigtig hø.

    Æv,hvor irriterende folk ikke kan holde styr på deres hunde smiley


  • #2   25. okt 2010 Lapinette collies...Arh, Sakki er noget utryg ved LØSE fremmede hunde (mange overfald), så helt god er han ikke...forsøger som regel at stikke af eller gå modsat, men denne unge tæve nåede han at se an, før hun kom helt tæt smiley

    Det gør mig virkeligt ondt at se, hvor skødesløse de 2 ejere fra idag er - specielt den første !


  • #3   25. okt 2010 Det lyder som om det kun er et spørgsmål om tid før den stakkels hund må alde livet til en bil... Utroligt folk ikke gør noget for at have mere styr på deres hunde....

  • #4   25. okt 2010 Maria...det er jeg bestemt også meget bange for :o(
    Sådan en lalleglad og eventyrlysten bamse, skal bare holdes i snor...også selvom den pev og hylede, da den fik den på.
    Er stadigt oprørt over, at ejer ku lave den samme alvorlige fejl hele 2 gange indenfor få minutter...fuldstændigt forrykt


  • #5   25. okt 2010 Det er jo nok fordi den aldrig har den snor på at den hylder og piver.. Det er jo bare et spørgsmål om træning og tilvænning... Hellere det end at den en dag ligger under en bil... Utroligt ansvarsløst efter min mening...

Kommentér på:
Åh nej ! 3 x løs schæfer indenfor 1 t

Annonce