hvordan tackler jeg lige {{forumTopicSubject}}
Hvordan tackler jeg lige min bror ekskone.
Hun udspurgte mig her den anden dag om hvem en af min bror veninder var en han lige er blevet venenr med på FB.
Jeg svarede hvorfro fordi jeg synes det var noget underligt noget at spørge om.
Hun sagde det var fordi hun mente han dullede hende og de havde noget kørende.
og at hun vidste det bare pga nogle ting. så han skulle ikke komme og dulle hende som han plejede at gøre skrev hun.
jeg fortalte så dette til min bror hvor jeg havde gemt bevis af vores samtale på fb om det.
For hun har løget før med hvad hun har sagt til min mor og prøvet at give min mor skylden for det hun havde sagt.
Min bror bliver selvfølgelig sur og spørger om det var rigtigt, jeg ender så samtalen i en mail til ham.
Han konfrontere sin ekskone da det ikek er første gang hun har gjort og det. Hun starter med at lyver og sige vi ikke har snaket også ser hun samtalen hvor efter hun siger det er noget jeg har fisket sammen. Hvilket kunne ses tydeligt at det ikke var.
Nå efterfølgende får jeg en besked på fb om at jeg har ødelagt lat for hende og for min nevø. Jeg straffer min nevø og alt muigt.
undlader at svare og i dag får jeg endnu en besked om at hun troede hun kunne stole på mig ovs. og at jeg var falsk og at nednu en gang starffede min envø
jeg er ved at være godt træt af hende for nu er jeg blandet ind i det hele. Jeg mener hun er syg og det mener flere. men skal jeg fortælle hende at jeg synes hun skal søge hjælpe ller skal jeg lade som ingen ting ???
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.803
jul 2005
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.936
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.299
jul 2005
har faktisk aldrig brudt mig om hende fordi jeg synes altimg gik så stærkt og efter hendes hoved hele tiden.
jul 2005
jul 2005
jul 2005
Hun er blevet blokeret. gider godt nok heller ikke at være blandet ind i hende spind.
jun 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 33 Svar: 229
mar 2009
Følger: 37 Følgere: 28 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 1.454
Hos mig vil jeg da mene at min svigerinde var godt dum hvis hun forventede at min loyalitet var over for hende og ikke min bror hvis de gik fra hinanden (igen igen igen)..
MEN jeg havde jo nok sagt til hende i første omgang at det viste jeg ikke noget om og ville jeg ikke blandes ind i og ville hun vide det så kunne hun jo kontakte min bror.
hvordan tackler jeg lige