{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.176 visninger | Oprettet:

Hvorfor bliver du ved? {{forumTopicSubject}}

Har en bekendt....
Og vedkommende kan SIMPELTHEN ikke lade være med at købe hunde fordi hun synes de er søde. Så tisser de på gulvet, bidder i sofaen, ødelægger et par sko eller andet, også vil hun af med dem igen. Jeg kaster snart op over det. Første gang blandede jeg mig og kørte hvalpen tilbage til avler, da vedkommende efter 3 dage havde solgt hunden til en der ikke engang selv havde styr på sit liv, eller havde et fast sted at bo.
Nu vil hun så have en cocker spaniel. Det er den 6 hund på to år hun vil købe!!!!!!!! Jeg er målløs. Skide baller og diverse har jeg givet hende, men hun gør LIGE hvad der passer hende. Min fustration er noget til det punkt hvor jeg simpelthen bare lukker af.

Øv hvor er det træls!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor bliver du ved?
  • #2   1. dec 2010 Hun lyder som en eftertænksom person, der ved bedst... eller...

  • #3   1. dec 2010 jepper - her var hun også røget af listen...

  • #4   1. dec 2010 Det er da ellers sjældent at man kan finde langtidspasning der betaler ejeren for ydelsen. Ikke helt ringe. Det kan være at jeg kan tjene på at hun tager min basse når jeg tager på Roskilde festival til næste år smiley

  • #5   1. dec 2010 haha ja.
    Ej er så træt af det.
    Er os bare nået til det punkt hvor jeg er ligeglad, for min far har ringet til hende, hendes forældre har snakket med hende om det, avleren fra den ene hvalp har givet hende en balle.
    Men nej, hun er ligeglad.


  • #6   1. dec 2010 Sådan en uansvarlig person burde da, bare ikke have hund.
    Jeg havde helt klar også afskrevet hende på vennelisten.
    Kan kun sige stakkels hunde .


  • #7   1. dec 2010 har i aldrig overvejet at købe en tøjhund til hende

  • #8   1. dec 2010 det er lige før. Jeg er ved at kaste op, og alligevel så brokker jeg mig over det dag og nat derhjemme, så min kæreste får tudet ørene til hverdag efter arbejde. Jeg ved ikke. Jeg tænker bare. Hvad nu hvis det var mig der skulle sælge min højt elskede hund(det sker aldrig med bare et eks.) , Så sælger man den til en pige i tro om at den får det godt hos hende til den dør, også sælger hun den bare videre efter tre uger fordi den gør det en hund gør???

  • #9   1. dec 2010 lyder desværre som 2 unavngivne personer i min omgangskreds, det er noget svineri, vil man have en hund, må man også stå ved det ansvar der følger med, og man kan jo ikke regne med at hunden automatisk ved hvad den må og ikke må, det kræver som i sikkert giver mig ret i, hårdt arbejde, indlevelsesevne i hundens univers, masser af tid og tålmodighed, og ikke mindst masser af kærlighed.

  • #10   1. dec 2010 Michael T: netop. Og jeg synes det er så forfærdeligt. Altså min hund VED at når jeg går, jamen så kommer mor tilbage igen. Også tænk på en hund der bare bliver kastet rundt, den må jo have det af h..... til hvis man så pludelig forlader den. to af hundende var fra muskel hunde fam. Og mennesker som hende, er netop skýld i at disse bliver ulovlige i dk, fordi de kommer i de forkerte hænder. Det er en SKANDALE

  • #11   1. dec 2010 hun skulle vel aldrig hedde melissa, det lyder sku som den ene af dem jeg kender, jeg har selv 2 af hendes hunde, og her kommer de ikke videre fra
    min sankt har været 4 steder før jeg fik hende da hun var 21 uger og min amstaff hele 7 steder før hun fyldte 6 mdr,det har været hårdt, men med tålmodighed og kærlighed har jeg nu 2 dejlige trygge familiehunde der leger med hinanden som mor og datter


  • #12   1. dec 2010 nej det gør hun ikke hihi. Men æreligt der findes flere af den slags. Burde virkelig ikke ske smiley

  • #13   1. dec 2010 Kan et par flade ikke få hende til at forstå? Det lyder fanme fristende

  • #14   1. dec 2010 Aner det ikke. det irritere mig bare grænseløst.

  • #15   1. dec 2010 der må da være et eller andet helt galt oppe i hendes hoved
    når nu flere har haft fat i hende og forklaret at det bare ikke er okay det hun gør. her var hun altså også røget ud af min vennekreds ret hurtigt.

    'kender' en gennem nogle andre der gør det samme (og hun er altså en voksen kvinde med 3 børn) hun andskaffer sig også bare en ny hvalp engang imellem og når de så bliver for meget ryger de i et bur så de ikke kan ødelægge noget også bliver de jo ikke sjove længer og måske agressive også ryger de ud så hun kan købe en ny hvalp.


  • #16   1. dec 2010 det er så forkasteligt.
    Ja ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre mere. Følte allerede jeg gik over grænsen da jeg fik min far til at ringe, men troede virkelig det ville hjælpe. Hun forstår ingenting. Og føler mig lidt hjælpeløs nu og har på et punkt måske også givet op.
    Men brokke mig over det, det stopper jeg nok aldrig med, da det brister mit hjerte med de små hunde hvapser der bare bliver slynget rundt.


Kommentér på:
Hvorfor bliver du ved?

Annonce