758 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Mænd og 16 årige piger Mænd og 16 årige piger

Jeg er inde på den hersens pennevens side. Her er der en dansk mand på 38 der skriver følgende: Hej søde sammen med hans navn. Jeg går om på hans profil, og kan der se at han har skrevet til en pige på 16 år og skrevet at han synes hun ser rigtig sød ud og spurgt om de skal være venner. Alarm klokken ringer allerede da han starter med: Hej søde. Men da han også skriver til en på 16 synes jeg lige han skal styre sig. Eller er det bare mig?
Det er en international side hvor der godt kan forekomme underlige typer, og ham her ser heller ikke helt pålidelig ud på hans billede. Jeg skrev til den 16 årige, da jeg kunne se hun havde sagt ja til at være hans ven og mindede hende om at hun skal huske at passe på sig selv - da ikke alle har reelle hensigter. Hvad ville I have gjort? Og hvad synes I? Er det ikke underligt at en på 38 spørger en på 16 om de skal være venner?

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af vandlås og rør under håndvask 750 kr.
  • Et par ørakeleret og nedfaldne tegl i Næstved som jeg ønsker udskiftet og repareret - har selv tegl til rådighed. 2.000 kr.
  • Gulvvarme styringsopsætning 2.000 kr.
  • Blikkenslager 600 kr.
  • Samle 1 bordtennisbord 600 kr.
  • Skifte fronter på køkken (ikea) 2.460 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mænd og 16 årige piger
  • #1   11. dec 2010 Jo det er det da. Generelt synes jeg det er underligt i første besked, at skrive "skal vi være venner" - det er jo noget der kommer hen af vejen af sig selv, HVIS det kommer smiley

• #2   11. dec 2010 Århh.. Dén slags sider er skabt af fanden selv! :o(
    Voksne mænd som ikke kan holde nallerne fra ungt kød, fristelsen er så stor! Fy for pokker >:o(
    Jeg havde gjort det samme som dig og skrevet til hende - DESVÆRRE kan du ligeså godt skrive det til ALLE unge piger derinde. For det vrimler med klamme voksne mænd, som ikke kan lade være med at skabe kontakt til børn! Uuff.. Bliver rasende!

• #3   11. dec 2010 Anne - ja, og for en 38-årig mand at udvise interesse for en 16-årig sådan lige umiddelbart - ven eller mere, er da underligt smiley

• #4   11. dec 2010 Mine alarm klokker ville også ringe.
    Jeg synes ikke det lyder særlig rart, eller specielt trygt for den sags skyld, synes ikke det bare er dig, jeg ville nok også havde reageret på den der, nu håber jeg så bare hun lytter til dig, og passer på sig selv.

• #5   11. dec 2010 Jeg valgte også at skrive til manden selv at jeg havde regnet ud hvad han havde gang i, og syntes at han skulle skrive til nogen på sin egen alder. Han kalder sig selv for lidenskabelig fyr. *ruller øjne* Tror han har fundet den forkerte side til at finde dates på.

• #6   11. dec 2010 Anne - Godt du også skrev til ham, så han ved nogle holder øjnene åbne.
    Han er da for latterlig at søge ''venner'' på 16 år - Dét kan ikke være uden bagtanker! :oS

• #7   11. dec 2010 Anne ej hvor sejt gået synes jeg, så ved han også der er en der holde øje, det tror jeg er meget godt.

• #8   11. dec 2010 Lidenskabelig - der må have stået liderlig.. Ej.. *gg*

• #9   11. dec 2010 Jeg kan bare ikke snuppe sådan nogle typer, og når jeg ser sådan noget skal de have det af vide. Jeg kan altid blokere ham - værre er det ikke. Men jeg venter lige og ser lidt om han svarer tilbage. Jeg skrev på hans offentlige væg. Dog på dansk. Hvis ikke der er nogen reaktion vil jeg melde ham på siden. Det kan man også godt :o)

• #10   11. dec 2010 Anne - Det lyder godt. Jeg var gået helt i selvsving der, tror jeg

• #11   11. dec 2010 Nikita H: hehe ja. . . det tror jeg vidst der burde stå.
    Irene: Åh ja, jeg sad også og sydede indeni - så derfor valgte jeg at skrive til ham også.

• #12   11. dec 2010 Åh jo jeg fik fortalt ham et par ting eller to. Når først jeg er i det røde felt, så har jeg svært ved at falde ned igen :o) Hehe. Så han fik hele smøren.

• #13   11. dec 2010 Stephanie - Åh, det så jeg godt! Hvor var det grumt!! :o(

• #14   12. dec 2010 Stephanie S: Ja - synes også det er klamt med gamle mænd og unge piger. De sku tage at holde nallerne for sig selv, og snakke med en psykolog eller noget. Man hører nemlig meget i medierne, og den side jeg er på er international og for ren og skær at finde pennevenner. Manden er dansker og skriver umiddelbart kun til danske piger.

• #15   12. dec 2010 ØVV jeg HADER det bare
    Jeg er selv inde på en spilside hvor gamle griske mænd skriver perverst til unge piger smiley Jeg tænker bare lidt: Min lillesøster spiller derinde og jeg ville da aldrig have at folk skal skrive sådan. Jeg har fået mange vamle beskeder både før og efter jeg fyldte 18... Jeg meldte engang en til supporten der skrev virkelig grumt til mig - og nævnte i klagen at min lillesøster på 9 år spiller derinde.. Han blev godt nok smidt ud - men du kan jo sagtens oprette dig igen med en anden mail

SUK smiley - underligt og dumt at små "uskyldige" ting som en spilside kan blive til et himmeriget for pædofile smiley

• #16   12. dec 2010 Som udgangspunkt, kan jeg altså heller ikke lige se hvilket venskab en 38årig mand skulle ha med en 16årig, hmmmmmm???

Men har i prøvet at tænke den anden vej? Altså måske ikke lige tilfældet her, men at det faktisk er de unge piger der prøver grænser af med de ældre mænd, og bliver facineret af at de faktisk er i stand til at tiltrække voksne mænd?? For sådan er der altså også nogen der tænker...

Man kan jo så sige at måske burde de ikke falde i, men tror det kan være svært som mand og styre sig nogle gange...

Og så vil jeg også igen lige sige 16 og 38 er måske også lige lovligt aldersforskel, så synes det er fint med et par alvorsord...

Men nogle gange er de unge piger ikke så uskyldige som de ser ud;o)

• #17   12. dec 2010 Selvfølgelig kan det være den anden vej også. Men det er det ikke i dette tilfælde - der er det ham der starter med at skabe forbindelsen. Jeg vil holde øje og se om han tager mine ord til sig, eller om han fortsætter. Han får hvert fald ikke lov til sin opførsel så længe jeg har øjne på ham.

• #18   12. dec 2010 Det kan godt være den 16-årige ikke ser noget i manden på 38 - det afholder ham jo ikke fra at skrive perverst til hende

• #19   12. dec 2010 Anne,
    Nej det tænker jeg også som du skriver det er det ikke tilfældet her, og derfor også heeeelt ok med en opsang synes jeg:o)... For der findes klamme svin derude uden tvivl...

Anne-med rotterne,
    Ja i teorien er de jo 2 helt forskellige steder i sit liv.. Og jeg vil også sige 16 og 38 er måske lige langt fra hinanden, men siger vi 18 og 40 er det så lige så slemt eller??....

• #20   12. dec 2010 Da jeg var 18, havde jeg et forhold til en 40-årig. Det var da helt fint........

• #21   12. dec 2010 Lapinette collies .
    Præcis, det kan sagtens lade sig gøre, og jeg høre også til en af dem som virkelig hellere vil ha en lidt "for gammel mand" end en ung knøs;o)

Og i mine unge dage gik jeg også bevist efter de ældre mænd også ældre end de der kun 3-4-5-6år, det gav mig lidt et sus faktisk, af jeg ved ikke helt hvad;o)

Kommentér på:
Mænd og 16 årige piger

Annonce