{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er du uddannet audiologiassistent??
  • Cocio
    Cocio Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 96 Svar: 402
    #1   17. dec 2010 heidi - Elsker min Freja smiley .> Vil starte med at sige, at jeg ikke er uddannet audiologiassistent, men jeg har taget grunduddannelsen til uddannelsen.

    Herfter kræver det, at man finder en praktikplads, og det er virkelig svært!. Jeg forsøgte i 2-3 år, inden jeg opgav - det er virkelig få, der får sådan en plads og for mit holds vedkommende var de fleste af dem, der fik det (med undtagelse af en enkelt) faktisk alle berettigede til job med løntilskud. Det er selvfølgelig rigtig rart for dem, men lidt træls for alle andre smiley

    Hvis man kommer gennem nåleøjet, tror jeg dog, det er et ganske interessant arbejde, der venter forude. Nu har jeg selv en naturlig interesse for faget i og med at jeg har haft nedsat hørelse, siden jeg var 6 år gammel, men hvis man kan lide at have med mennekser at gøre og forbedre deres tilværelse, tror jeg, man er på rette vej.

    Arbejdet indeværer bl.a. at man tager høreprøver på folk.


  • #2   17. dec 2010 Ja jeg ville også gerne vælge den anden man kan få, neurofysiologi assistent men der er kun et sted på fyn man kan få arbejde.

    må jeg spørge hvad du så valgte bagefter??


Kommentér på:
Er du uddannet audiologiassistent??

Annonce