{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

Hvad har i lavet i dag ? Og fået til - {{forumTopicSubject}}

Jul ? Ved ikke om der har været sådan en tråd, meeeeen jeg har ikke været herinde nogle dage smiley SÅ hvad har i lavet i dag ?

vi har taget alt julepynt ned og pakket det på loftet ! Så har vi gjort hele hytten hovederent ( støvsuget - vasket gulv - tørret lister af - tørret alle ting af - rent sengetøj - ordnet blomster osv.) Jeg mangler en vask endnu så er vaskekurven tom ! Så har vi pakket alle vores julegaver på plads - luftet hund - skovlet sne mm. smiley I morgen vil vi i petworld og købe en transport kasse til vores kanin da vi klokken 14 skal til sundhedstjek med hele banden ! Og så skal vi lige i davidsen og købe en ny lampe til over bordet i køkkenet da Daniel kom til at ødelægge den vi har da han tørrede den af smiley Men så er der en undskyldning for at få en ny smiley Tirsdag skal vi op og bytte den eneste julegave der skulle byttes ( en taske til mig ) smiley

Hvad har i fået i julegave ????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad har i lavet i dag ? Og fået til -
  • #1   26. dec 2010 guuud ja... jeg skal skuda også have byttet to gaver...

FIk simpelthen ALT for mange sutsko *GGG* hahaha ret komisk, men jeg manglede det også smiley

beholder to par - Resten ryger tilbage !

Det ene fik jeg af Anja og jeg EEEELSKER det par - Har ikke haft andet på i 3 dage snart *G* LOL

Lyder da som en produktiv dag smiley

• #2   26. dec 2010 LOOOL - Men hvad fik du mere ? Er total nysgerrig smiley

• #3   26. dec 2010 Natbukser og Hyggebukser - en parfyme
    og RIGTIG meget maling og pensler smiley Perfekt for mig !!!

Vi har ikke så mange penge, så her i familien får vi få men gode gaver smiley

Den bedste var nok min nevø på 13 der kom og puttede sig ind til mig og Zoe og smilte stort juleaften.... så bliver en moster jo helt rørt smiley

• #4   26. dec 2010 Åhh hvor fint smiley Det er nu heller ikke mængden af gaver der tæller, men helt sikkert tanken !

• #5   26. dec 2010 Helt sikkert ! smiley

Og jeg er meget bedre til at give end at få - Skal virkelig tage mig sammen for ikke at lægge mine til side og sige "Jeg åbner dem senere" - Og det er IKKE fordi jeg ikke er glad for dem, men er SÅ dårlig til at åbne foran andre ?

• #6   26. dec 2010 Jeg har ryddet op og gjort rent i dag..

Jeg skal ikke bytte nogen gaver i år, har kun fået ting jeg ønskede mig smiley

Jeg har fået 5 bøger, de er så ikke kommet endnu da der er forsinkelser på posten fra England, så fik jeg en ny printer, et gavekort til zoodom på 300 kr, den nye MJ cd, Eclipse deluxe edition dvd box, og på forskud havde jeg så fået et dækken til Fluffy, men det er taget i brug smiley

• #7   26. dec 2010 Hold da op, i har været flittige. smiley Her har jeg kun noget at hjælpe med at gøre rent efter julefrokost i går hos min faster. Resten af dagen er gået med at slappe rigtig af, men det er også dejligt.. smiley
    Jeg har fået 12 rosendahl vandglas, 8 rosendahl cafeglas, nuance palet, suppeske og to sauceskeer. og et sæt tøj..

• #8   26. dec 2010 Jeg var i biografen i dag og ellers bare hygget mig inde for med hundene (de hader sne)

Jeg har fået et krøllejern, to gavekort, et pandora armbånd og tre led, en lapdisk og en god aften smiley

Jeg elsker også at give gaver og især hvis man kan se de bliver glade når de åbner dem ^^

• #9   26. dec 2010 jeg har været til julefrokost de sidste par dage smiley

jeg har fået
    rosendahl glas og skåle.
    2 vandkarafler hvor bunden kan tages af(den ene skal byttes)
    en hp printer
    papir dertil
    creme
    træningsbukser
    bordskånere
    en top trøje
    og så har kæresten og jeg givet hinanden en wii i julegave smiley

• #10   26. dec 2010 Taget tid til at kigge på lidt ændringer på min HP i dag, fik det også ordnet, det var skønt :o) så sad for en gangs skyld ved pc'en, så tjekkede HG og skrev hist og pist...

• #11   26. dec 2010 Ih hvor har i alle fået nogle fine ting smiley

Vi har fået ( skriver bare hvad vi har fået sammen, for de fleste gaver står der alligevel til os begge på).

undertøj x 2 bokseshorts til D & et super sødt sæt til mig

fyrfadsatstager de er SÅ fede

georg jensen lysestager

puma sko

1 glasfad

stegeso

rosendahl dessert tallerkener

kagegafler

rundsav

kabeltromle

bitz sæt

gucci parfume den helt nye

taske

gavekort til matas på 500kr

5000 til vores feriekonto

termokrus

jacob jensen P-skive ( den der stiller sig selv )

film over hele Daniels barndom (dvd)

mobilholder til bilen

Wii spil

nunchuck til wii

erik bagger bestik for 1000kr

qlinik parfume

topnøgle

sodastream og tilbehør til den

to halskæder

dyrerne fik

sækkepude til Sofus

pude til inde i soveværelset

kattene fik en super sød kurv

Molly fik også en kurv

bamse

guffere til dem alle

legetøj til sofus

der er sikkert mere men kan ikke helt huske det hele smiley

( vi får altid sindsyg meget ).

• #12   26. dec 2010 Hov - Daniel og mig har ikke givet hinanden gaver fordi vi vil ned her i januar og købe en ny fladskærm og sorundsound smiley

• #13   26. dec 2010 Hov.... glemte lige det med julen... Fik en rigtig hygsom aften som altid ;o) og en kagedåse fyldt med Fazermint ;oP Gemalen fik en kop der står "Verdens Sejeste FAR" på ;o)
    Vi køber ikke så'en gaver til hinanden, køber når vi mangler noget, det vigtigste for os er hyggen og at se ungerne i ansigterne når de åbner deres pakker :o)

• #14   26. dec 2010 Aino - hvor hyggeligt smiley Rart at høre i havde en dejlig aften smiley

• #15   26. dec 2010 Ja I har da fået vildt meget ;o) Må være rart når man er ung, så har man jo for det meste ikke nået at få samlet så meget sammen.
    Fornuftigt I venter til der er udsalg når I ved hvad I går efter, på forhånd tillykke med de snart nyindkøbte ting ;o)

• #16   26. dec 2010 Hov, var det ikke dig med det sofa sæt??? hvis jo, hvordan gik det? ;o)

• #17   26. dec 2010 Vi har det hele, men så kassere jeg noget og kommer nyt ind smiley

Ehm, joooo det med den sofa smiley Da der var en der ville komme og købe det fortrød jeg, jeg er SÅ dårlig til at skille mig af med ting - så overstående passer heller ikke helt, jeg smider det hele på loftet smiley Så dumt egentligt smiley

• #18   26. dec 2010 Jeg har været ude at kælke med familien og den ene hund, og ellers har jeg egentlig ikke lavet andet end at slappe af, spille Mario Kart og bage æbleskiver. smiley

Julegaver:

Mario Kart til Wii
    2 stk. gavekort til rideudstyr
    Abonnement på "Digital foto"
    2 stk. fotobøger
    Skrivebordslampe
    og sikkert en masse mere som jeg er for træt til at komme i tanke om lige nu...

• #19   26. dec 2010 Jeg har slappet af. Har ledt efter Pandora led på mit værelse :S Her til aften har vi spillet kort sammen, mor, far, søster og så mig selv..

Jeg har fået ekstern harddisk, tre bøger, tre neglelakker, penge, gavekort til matas og geleindlæg til høje sko

• #20   26. dec 2010 Jeg har hygget med film i fjernenern og hygge på sofaen - Tradition for 2. juledag smiley

I Julegave fik jeg:

- spinning ringe 3stk. ( 1 skal byttes )
    - Spinning øreringe 3 dele
    - øreringe 3 sæt
    - stiletter ( Som skal byttes )
    - Lampe lime grøn
    - Bordskånere lime grøn
    - Rammer lime grøn
    - Mascara
    - Parafume - Paris hilton - hiress
    - dag cream fra Rene Friis
    - 1000kr
    - Bog ( som skal byttes )
    - glitter øjenskygger 2stk. hvor den ene skal byttes
    - Matas gavekort 250kr
    - Inspiration gavekort ( købte svigermor for 200kr )
    - Tørklæde
    - Julepynt
    - Fyrfads lyse stager

Hundene:
    - 3 poser guffer
    - Pose tørrede grisetryner
    - Tygge ben i oceaner af mængder
    - Gnave stænger

• #21   26. dec 2010 Jeg har bare sovet idag smiley var i byen igår og var først hjemme halv 7...

Jeg fik;
    Mango Parfume fra Spanien
    DKNY Parfume
    Burberry Parfume
    Guldmedlemsskab i mit fitness center med 2x massage
    Penge
    Sækkestol/pude alla fatboy
    Epliator
    DKNY taske
    kilehæl sko
    Og en masse andre småting..

Og en tur retur rejse til Tenerife i uge 8 smiley

• #22   27. dec 2010
    - Lille-My -: Griner ved tanken om at du en dag kommer til at skulle have større loftrum end bolig hvis du fortsætter på den måde ;oP Men fik I nyt?

• #23   27. dec 2010 Hold da op en masse fine gaver i alle har fået smiley

Aiko - NEEEEJ det gjorde vi ikke smiley LOOOL jeg kan simpelthen ikke skille mig af med tingene smiley

• #24   27. dec 2010 Tillykke med alle jeres gaver ;o)

Lille My: Ok, det fortalte lige at loft rummet ikke kan rumme mere hehe Men nu dukker et nyt billede op "alt er til sidst meget slidt og gammelt at se på" ;oP men men men.... du kan jo altid lære at restaurere ;o) eller gemalen kan tage fusen på dig og smide ud når du ikke er hjemme og samme dag som nyt kommer til ;oP Kan også forestille mig det er sådan noget folk taler om engang når du ikke mere er til, for det er sgu sjovt og sødt du er sådan ;o)
    *Kram* herfra mig

• #25   27. dec 2010 Hehe, heldigvis er tingene ikke slidt smiley Jeg har rengøringsvanvid og magter ikke der står for mange ting rundt omkring og hvis sofaerne så slidte ud så måtte jeg bide i det sure æble og få en ny smiley Men de er heldigvis næsten som nye endnu smiley Og ja, jeg kan ikke selv smide ud - det er Daniel der gør det for mig smiley

kram til dig igen smiley

Kommentér på:
Hvad har i lavet i dag ? Og fået til -

Annonce