4.152 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 62 Svar

Hun har ødelagt mit hår:( Hun har ødelagt mit hår:(

Var til frisør idag og for a få reddet mit pinke slidte lange hår, jeg havde sagt der godt måtte klippes godt a men a det ikk sku ende i mormor Fritz !! Men i frisk ung pige Fritz! Men ak igen blev jeg slemt skuffet!!!
Sku først ha pigment farve i fint nok, bagefter en meget mørk stort set sort farve i , da jeg har haft det i ca 5 min sviger og brænder det, siger det til frisøren og hun spørger om jeg kan holde det ud jaja:) men tog fejl sad i 20 min og ved smerten i mig mine ben rystede og var sååå tæt på a tude , til sidst krøb jeg til korset og hun vaskede det ud, hun ku ikk engang røre min hovedbubd så ondt gjorde det:/ fik tøret og sat det. Men men fik en page med pandehår og etager hvilket ligner en reba Fritz!!! Er sååå ked a det og min bedste veninde syns godt nok det grimt:( hun havde gået tilbage! Jeg betalte 1500 for noget jeg helst fra nu sætterop i en hestehale:( ØV!!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hun har ødelagt mit hår:(
  • #1   29. dec 2010 billeder. så vi kan vurdere smiley

• #2   29. dec 2010 Øv. jeg ville forlange at få nogen af pengene tilbage. Jeg vil også gerne se billeder.

• #3   29. dec 2010 Hvad er ens rettigheder ved frisør besøg egentlig ?

Og ja - billeder ? smiley

• #4   29. dec 2010 Du skal helt klart klage over det, du har sat nogen krav inden hun gik igang og dem har hun brudt og allerede da du siger det brænder der skulle hun have skyndt sig at skylle det ud, hun kan have ødelagt din hovedbund.. Har selv prøvet det med en permanent der faktisk på 10 min fik ætset min hovedbund så den væskede i over 1 år og den er stadig ikke god.

• #5   29. dec 2010 Er de medlem af frisørlauget, der hvor du var? For så kan du klage til dem

• #6   29. dec 2010 Gå ned og slå i bordet!!! Der er ikke noget være end en frits man ikke selv kan holde ud, prøvede det engang hvor jeg blev klippet helt kort!!

(Og billeder tak:-))

• #7   29. dec 2010 Åååhh nej

Enhver kvindes mareridt er overgået dig idag , 2 dage før den store festdag smiley

Jeg håber virkelig der ikke er sket noget alvorligt med din hovedbund og fremover er det tvingende nødvendigt , at du husker på , at når du en gang har reageret mod kemiske væsker , så er risikoen endnu større ved næste behandling.

Jeg føler med dig , håret er bare så vigtig for os piger.
    Hvis det var mig , ville jeg fluks smutte ned og købe et eller andet ekstension til at dække med.

Kom med billedere og lad os se om vi er enige med din veninde

• #8   29. dec 2010 Billeder ja tak og du kan ringe til forbrugerklager nævnet ! Så længe man har betalt mere end 500kr så kan du klage til dem smiley

• #10   29. dec 2010 Ville tro uden og være sikker efter du måske selv har været i gang med og farve det pink, ved ikke om du lysnede det først så blev din hovedebund ødelagt der! og når hun så kommer det farve i bobler det hele op og du får en kemisk reaktion som bare ikke er smart, Men nu skal du virkelig tænke dig om inden du begiver dig ud i og farve dit hår igen, for din hovedebund er modtagelig for alt så ikke noget hjemmefarveri det kan gå grueligt galt....
    Men ned og sig til hende du vil ha en ny frisure for det her kan du ikke arbejde med... Ellers skal jeg sq klip dig smart smiley

• #11   29. dec 2010 Jeg er os bare tudefærdig:( skal nok lig få lagt billeder ind fra før og efter om max en halv time. Jeg ville sku ærlig talt hellere have nøjes med farven og ikk klipningen. Det var ved poul m i Randers så sender en mail da jeg ikk vor i selve Randers

• #12   29. dec 2010 Jeg sagde udtrykkeligt til frisøren jeg for præcis 14 dage siden afblegede håret. Hun sagde også da jeg havde ondt det bare fordi du har afbeleget for så kort tid siden:/

• #13   29. dec 2010 hmm ja ikke særlig smart, men du må virkelig ned og enden forlange noget omklipning som du vil ha det eller noget andet, poul m har sq penge nok... så du skal ned og sige noget...

• #14   29. dec 2010 Loui jeg har pt kort hår, jeg havde endelig fået det ned til skulderene og så tilbød min mor mig en klipning hos hendes frisør fordi det skulle rettes til, jeg spørger frisøren 4 gange om hun er sikker på hun kan klippe usynlige etager og det kunne hun, jeg gjorde det også klart at det skulle være let og lidt pjusket og ikke som klippet efter en linial...

Jeg gik der fra med en kort page der var 3 cm længere i den ene side end den anden og så var det hakket og meget skævt og man kunne se alle etager i det... Jeg brokkede mig og fik mine penge igen, hun tilbød en om klipning, som jeg sagde nej til, hun skulle aldrig røre ved mit hår igen, så jeg måtte kontakte min gamle frisør og få hende til at redde det, men det krævede at jeg måtte få det klippet kort igen...

• #15   29. dec 2010 Hvis man ikke selv ved hvordan man skal behandle sit hår, så burde man ikke begive sig ud i noget så skrapt som at afblege sit hår. Men sket er sket, og du burde nok ikkeh have fået gjort noget ved det så tidligt efter. Jeg tror ikke frisøren bevist har villet ødelægge dit hår. Det er jo skrappe midler der er og bliver brugt.

Havde håret ikke haft bedre af at vokse og hvile lidt, tænker jeg bare.

• #16   29. dec 2010 Jeg personligt er mere bange for at gå til frisør end til tandlæge smiley

• #17   29. dec 2010 Ps. og det siger ikke så lidt ....

jeg har 6 kroner og har da prøvet lidt af hvert hos tandlægen

• #18   29. dec 2010 jeg har været til frisør 2 gange i mit liv... er fanme glad for jeg ikke gør sådan noget normalt !

• #19   29. dec 2010 Gitte burde en udd frisør så netop ikk sige til mig det skulle hvile?:0 jeg sender en mail med før og efter billeder og gør dem opmærksom på min hovedbubd stadig gør modbydeligt ondt:(

• #20   29. dec 2010 Jeg klipper og farver selv mit hår , syntes altid jeg bliver skuffet når jeg har været ved frisør smiley Så det nemmere at selv gøre det smiley

Men er godt nok ked af det på dine vegne , ved slet ikke hvad jeg ville gøre hvis der skete mit hår noget

• #21   29. dec 2010 jeg ville give en klage der er bare ikke noget værere jeg glæder mig til at se billeder så man kan vurdere

• #22   29. dec 2010 Jeg hader også at være til frisør, eller rettere jeg gjorde ! Jeg fandt EN frisør som var den eneste der måtte rører mit hår og hun vidste hvor hys jeg var ! Så hun sagde altid til de andre at de ikke måtte tage mig ind - men kun hende ( Hun stod for butikken ). Nu er det kun min kærestes mor der får lov, hun er frisør og har egen salon ! Så hun gør aldrig andet end jeg ber hende om smiley

• #23   29. dec 2010 SÅ DER BILLEDER I FOTOALBUM

• #24   29. dec 2010 Åh nej! Værste mareridt... Puh.. Men vil nu også gerne se billeder så vi lige kan vurdere hvor slemt det er.. Selvom jeg tror dig sådan som du beskriver det smiley øv altså hvor en træls oplevelse..

• #25   29. dec 2010 Kan godt se det ikke er det du beskriver her .

Men GRIMT er det altså slet ikke !!! smiley

• #26   29. dec 2010 ok det jo slet ikke som du bad om :S og slet ik hvis du gerne ville beholde lidt længde.
    Jeg syntes dog heller ik det er grimt. Det ka være du lige skal have lov til at sætte lidt i det selv smiley det plejer at hjælpe for mig.

Men syntes bestemt du skal klage da det jo slet ik var det du ønskede og forklarede

• #28   29. dec 2010 loui:) J

Søde Loui . .....

af hele mit hjerte og med hoved på blokken , syntes jeg ikke der er noget galt med den fritz , du skal bare løfte/ blæse pandehåret vildt , så det ikke virker så tungt foran.

jeg tror , og sådan ville jeg også selv have det , at det er fordi der er klippet alt for meget af på en gang , at du ikke kan forlige dig med resultatet.

om håret er ødelagt eller ej , det kan jeg ikke se , men selve fritzen er ok

hvis du har det slemt med længden , så må du investere i noget ekstension for en periode , så skal du nok komme igennem det.

men jeg kan faktisk godt lide det pjuskede i siderne

• #29   29. dec 2010 ja du ku jo købe nogle clips extensions? smiley

• #31   29. dec 2010 ja extensions er vist et must... men a n¨å det inden ytår er sku værre

• #32   29. dec 2010 ellers prøv at vask håret og sæt lidt i det selv smiley det plejer at hjælpe en del syntes jeg

• #33   29. dec 2010 pandehåret er helt fint .. det det der reba strit kort agtrigt noget jeg har det svært med og jeg måtte ikk få undercut eller helt kort fordi jeg har fe hår sagde frisøren.. mit hår ville bare klase sammen... for det foreslog jeg os derinde.

men overvejer a lave krøller der i ?

• #34   29. dec 2010 Din stakkel..

Og det er sku ikke for at være ond, men jeg synes godt nok heller ikke det er pænt til dig. Du ser meget ældre ud, ja rigitg gammelkonefrisure hun har lavet på dig!

Åhr og du havde sådan et langt hår før:(

Jeg har selv lige fået lavet en page... den er SÅ grim og kan slet ikke forlige mig med mit grimme usexede korte hår. Havde langt hår inden smiley og der går sååå lang tid før det er ude igen smiley

• #35   29. dec 2010 men er det ikke bare sat så det stritter? altså fordi der er produkt i? smiley
    Krøller tror jeg ku være fedt smiley prøv at lav nogle. Det ka være du blir lidt gladere for det så

• #36   29. dec 2010 buuuhu jeg er endt som en gammel dame (ik imod gamle genralt) men buhuuuuu ;(

• #37   29. dec 2010 lave krøller

jeps det en god ide , bare du ikke for det permanentet , for det klarer håret næppe , lige nu

• #38   29. dec 2010 nej bare du ved med krøllejern for ligsom a det ik er reba hår!
    hvad fanden kan jeg ellers gøre??? for a redde skidtet jeg går iøvrigt aldrig til frisør igen ever!!!

• #39   29. dec 2010 Hvad hvis du flader det ud, så det ikke stritter sådan i siderne? Det er sådan set det stritværk der irriterer mig mest ved frisuren.

• #41   29. dec 2010 clips er bedst for mig.... og helst ægte hår vil helst købe det og så selv sætte i

• #42   29. dec 2010 prøv at glat det ellers smiley

• #45   29. dec 2010 loui:) J
    Jeg synes altså ikke det er grimt til dig.....

Jeg har også prøvet at få håret "brændt af" hos en frisør. Jeg har ikke været til frisør siden! Alle mine lyse striber kunne jeg trække af som møre elastikker :o( Efter ½ år var resten af håret vokset så meget ud, så det kunne klippes i en smart helt kort frisure, men det var ikke sjovt at gå fra meget langt hår til en total kort frisure... Tror max længden var 3 cm.

Hold modet op. Jeg synes det er ok!

• #46   29. dec 2010 Hold da op - det er da betydelig kønnere til dig end med det lange hår !

Hvis du smilede på billederne, ville det se godt ud. Giv det lige et par dage, så du vænner dig til det !

• #47   29. dec 2010 sunshine - det har du fuldstændig ret i! Hvis pandehåret blev fortyndet ville det ha en meget bedere helhed

• #48   29. dec 2010 Synes det ser udemærket ud på billedet - men tror det kunne pynte rigtig meget hvis du glattede det.. Er ikke sikker med krøller, det kan nemt blive "pudlet" når man ikke har så langt hår - men prøv det, kan godt være det bliver flot smiley Jeg har selv en frisør, som jeg er meget glad for, og har brugt i et par år nu, men der var en enkelt gang, hvor jeg ikke var tilfreds med farven. Jeg ringede derned, og det var intet problem at få farvet det om - gratis.. De kunne godt se, at det ikke var farven jeg bad om.. Bad om en gylden blond, men farven sad vist lidt for længe, og det blev en smule rødligt.. Så hvis det er en salon der værner om kunderne, burde du helt klart kunne få klippet det om, og få en eller anden kompensation for det med din hovedbund smiley

• #50   29. dec 2010 Det du har oplevet er ikke så slemt endda - jeg har prøvet at gå hjem med bogstaveligt talt intet pandehår.. Det var klippet i ca. 1-2 cm. længde, du kan tro at jeg tudede, det var simpelthen så grimt.. Alle folk spurgte om jeg havde klippet mig selv.. Og det var jo så kort at jeg ikke kunne få gjort mere ved det, da der næsten ikke var noget tilbage, og jeg kunne heller ikke sætte det op.. Så gik i over 6 måneder, og lignede en der var blevet klippet med en hækkesaks, inden det voksede ud igen.. Jeg nærer stadig et indædt had til frsøren der gjorde det - hun burde slet ikke have lov til at røre andres hår..

• #51   29. dec 2010 Oskar og Noah - enig, en page kan virkelig være en smuk frisure, hvis man forstår at sætte den .. Var selv så glad for min.. Så TS glat håret engang, og sæt gerne nogle nye billeder ind.. Personligt synes jeg ikke det skulle hedde glattejern, men "det magiske jern" smiley det kan jo alt, enhver dårlig hårdag, kan reddes med et glattejern smiley

• #52   29. dec 2010 Nu sidder den gamle farmor altså og bliver helt mærkelig til mode smiley

Jeg sætter altid mit hår forskelligt fra dag til dag og lige nu har jeg fundet på at sætte det sådan lidt strit - trolde agtigt

og det syntes jeg er fedt , men nu kan jeg så læse mig frem til at ;

- strit er yt

• #53   29. dec 2010 Bertil aka Farmor:

Jeg synes bestemt ikke at strit er yt! MEN det passer ikke til ts imo.

Strit kan sagtens bruges på den rigtige måde, men det passer bare ikke rigtig til ts.

Ville også prøve at glatte det indad, pandehåret er flot, det er kun det "lange" som jeg ville prøve at glatte helt lige eller indad.

• #54   29. dec 2010 Jeg synes faktisk ikke det er så slemt.. i forhold til det pinke- det var satme grimt.. så op med humøret- du skal nok bare vænne dig til det:)

• #55   29. dec 2010 Har lig prøvet a glatte det og der var det da lidt bedre men ikk sådan St jeg går ud uden hue smiley krøllerne duede ikke uhhhh

• #56   29. dec 2010 Må ærligt indrømme, at jeg synes det meste er pænere end pink hår - så flot farveskift ihvertfald smiley

• #58   29. dec 2010 Den ved føtex smiley jeg skal ihvertfald ikk i byen nytårs aften !!

• #59   29. dec 2010 Synes altså heller ikke det er sååå slemt.. En gang med glattejernet tror jeg altså også ville hjælpe.. Og så skal du også lige vænne dig til det nye look, det kan også være svært!

• #60   29. dec 2010 Har glattet det men de etager der de står endnu mer ud i luften:(

• #61   29. dec 2010 Har du prøvet at "rulle" glattejernet indad? For at tvinge det ind? I stedet for at glatte lige ned.. Og så er det nok en go idé at putte noget varmebeskyttende i håret inden du glatter det hvis ikk du allerede har gjort det?

• #62   29. dec 2010 Det gør jeg altid smiley men syns faktisk det værre end stritten:/ det bare typisk! Kan kun håbe mit hår vokser hurtig gør det ikk det når det blevet klippet godt??

• #63   30. dec 2010 Loui - dit hår vokser lige hurtigt uanset om det er blevet klippet eller ej.. Det vokser jo ikke ved spidserne men oppe ved rødderne.. smiley

• #64   30. dec 2010 Hvorfor siger man så man skal huske s klippe spidser så ens jår vokser bedre og hurtigere? Noget med det ånder bedre?

• #65   30. dec 2010 loui - man siger at håret vokser hurtigere fordi det ser sådan ud..
    Men hår vokser altid med den samme hastighed til det når en hvis længde/alder som er individuel fra person til person og så "dør" hårene fordi de kun vokser i en hvis tid.

Mit eget hår vokser ca. 3 mm om ugen..

jeg synes i øvrigt også at det er kønnere med det korte hår end det pinke hår. Hvis du ikke er tilfreds med klipningen så gå evt. ind til en anden frisør og hør hvad de vil anbefale dig at gøre mht. håret, det kan være at en anden frisør siger at du godt kan få en smart kort frisure selvom du har tyndt hår.. evt. en pixi frisure..

om ikke andet så hav også i mente at når du ser sur ud på et billede så gør det hele indtrykket mere negativt end det ville være hvis du smilede stort

• #66   30. dec 2010 jeg kan altså ikke se at det er slemt.... tvært imod er der noget af en forbedring fra det tidliger

• #67   30. dec 2010 Loui - fordi hår der ikke er blevet klippet længe, knækkere hurtigere.. Så lader man det bare vokse og vokse, uden at pleje det, vil spidserne ofte knække, også taber man alligevel lidt af længden, og ender med et uplejet og måske ødelagt hår..

• #68   30. dec 2010 Åhh okay , har snakket med frisøren idag hun sagde a min hovedbud gør ondt fordi den jo var afbleget for to uger siden, her tænker jeg så hun er den udd hun burde så sige hun syns jeg sku vente med farve:/ men hun sagde det ikke var en kemisk reaktion fordi hun brugte en farve med kun 3% amoniak , men hvorfor dælen brænder skidtet så stadig ih. Hun sagde det gik over , jeg sku bare sove med balsam. Fair fair. Ang klipningen ku hun ikk gøre så meget for kort ville hun ikk klippe mig da hun mener jeg ville blive grim med kort hår. Men rette mit pandehår ville hun godt . Idag har jeg glattet det og sat op i en hestehale efter 2 timers mislykket forsøg på a få det sat:( men den lyse side jeg har en flot hår farve nu, og det kan da heldigvis sættes i en hestehale

• #69   30. dec 2010 Hvis det kan være til nogen hjælp, har jeg prøvet noget ligende. Min søster er frisør med egen salon og jeg får ca farvet hår hver 3. til 4 månede. Men forrige gang ville hun prøve en anden type hårfarve, til at starte med var der ikke noget men efter lidt tid begyndte en brændene/svidende fornemmelse, der til sidst var helt uudholdelig. Min hovedbund var så øm da hun redte det ud og satte det. Om aftenen opdagede jeg 2 sår i hårbunden på størrelse med en 5 krone ca, hvor det væskede fra. Jeg ringende selvfølgelig straks til min søster, der mente at det muligvis var en allergisk reaktion og anbefalede en shampoo til sart hovedbund. Allerede efter første vask med shampoo'en lindrede det på ømheden i min hårbund og sårene forsvandt i løbet af en lille uge.
    Jeg blev så glad for den shampoo at jeg har brugt den lige siden. Den Koster omkring de 100,- men er meget drøj i brug (en flaske kan ca holde i 3 måneder for mig og jeg har meget langt hår).

Du kunne jo prøve om den ville hjælpe på din hårbund:-) Men med hårret er der nok ikke så meget andet at gøre end, enten at prøve at få det rettet eller vente på det gror ud igen..

• #70   30. dec 2010 Jeg har faktisk næsten samme frisure som dig. Jeg har også sådan et pagelook med pandehår. Det er ikke længe siden jeg blev klippet og jeg fortrød det faktisk også efter jeg fik det gjort. Jeg blev kun klippet, fik det ikke sat eller noget, fordi det kostede ekstra. Da jeg kom og fik lov til at lege lidt med det, er jeg blev rigtig glad for det. Jeg glatter dog mit hår hver dag, men jeg glatter det, så det buler en smule indad forneden. Jeg synes du skal prøve at glatte det og sætte den. Du kan jo pjuske det også smiley

Håber du kan bruge lidt af det her - jeg synes slet ikke det er grimt. Jeg tror bare du skal vænne dig til det smiley

Kommentér på:
Hun har ødelagt mit hår:(

Annonce