{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

Jeg kom skidt fra start {{forumTopicSubject}}

Så døde min oldemor. Må hun hvile i fred smiley
Har været forberedt på det de sidste måneder, men det slår hårdt alligevel.
Tyve minutter efter vi forlod plejehjemmet sov hun ind. Er inderligt lykkelig over vi nåede det! smiley
Havde et nært forhold til hende, når man tænker over at det trods alt "kun" var min oldemor..

Så mon ikke året kun kan blive bedre fra nu af...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg kom skidt fra start
  • #1   2. jan 2011 Det er jeg ked af at høre smiley RIP.

Kram herfra til dig og din familie Irene.

• #2   3. jan 2011 Tak Janni.
    Jeg håber som sagt bare det går fremad fra nu af.. Ellers må jeg jo nok grave mig ned smiley

• #3   3. jan 2011 Det skal nok komme til at gå fremad, ingen tvivl om det. Det er hårdt nu, men lige så snart du får det lidt på afstand, bliver det nemmere.
    Du må ikke grave dig ned, så mangler vi dig jo her på HG smiley

• #4   3. jan 2011 Janni - Ja, det er jo det. De næste dage skal bare lige overstås. Og så har jeg så pokkers ondt i hovedet af alt det græderi! smiley Øjnene svier, hovedet er tung, næsen stoppet.. Ja du kender det vel nok ;o) Og ja jeg ved det, hvem skal så lave ballade? Eller nå nej...det er hg, her er altid ballade ;o)

Maria - Selvfølgelig skriver jeg. Når jeg får brug for det i hvert fald. Er tit jeg isolerer mig sådan uden pc og tlf og så bare er med familie og venner og en bog og sådan.
    Vi fik medister i dag. Tænkte sådan på hende der.. Den dag min bror døde og hun hentede mig på hospitalet, købte vi medister i Netto, fordi det ville jeg have. Vel egentlig ret sentimental tanke, men du ved.. smiley

• #6   3. jan 2011 Om jeg kender det, det er slet slet ikke sjovt, og ja man får hovedpine og et tungt hoved, næsen er stoppet og øjene gør ondt, av av smiley

Bare tag en dag af gangen, jeg er sikker på din oldemor er et bedre sted nu, du er heldig overhovedet at have kendt hende og jeg er sikker på hun betød meget for dig, og omvendt smiley

Nemlig, vi kan sku ikke undvære dig her på HG smiley Ballade ? Neeej aldrig smiley

• #7   3. jan 2011 Kondolere også her !

RIP !

• #8   3. jan 2011 Janni - Ja og så endda helt til jeg er 20. Det er ikke mange der kan prale af det i hvert fald! Nu håber jeg smykket jeg har bestilt for julegavepengene fra hende, når at komme inden begravelsen!
    Meeen når alt kommer til alt, så ved du lige så vel som jeg, at jeg er den rene engel herinde! :o)

Andre - Tak skal i have

• #9   3. jan 2011 Gør mig ondt, Irene - R.I.P.

• #10   3. jan 2011 Nej jeg kan hverken prale med at have kendt min oldemor, eller at hun stadig lever den dag i dag, så i mine øjne er du meget heldig smiley

Selvfølgelig er det hårdt nu, vil det altid være, men med tiden vil du kunne glædes ved minderne om hende:)

Kan godt huske din tråd om julegave pengene fra hende, jeg synes det er en utrolig smuk tanke, håber smykket når at komme og at du bliver glad for det.

Engel ? Nu ikke så selvglad smiley men vil sige jeg hygger mig i dit selvskab herinde smiley

• #11   3. jan 2011 har skrevet til dig irene. Det er så synd. R.i.p smiley det er aldrig sjovt at miste!

Kunne simpelthen ikke ignorere denne tråd selvom jeg havde skrevet.

• #12   3. jan 2011 Janne - Jamen jeg er helt sikkert også taknemmelig for det. Ikke mindst for at vi nåede derop i dag. Jeg gad ikke rigtig da vi skulle afsted, jeg gjorde det mere af pligt, hvis man kan sige det? Men nu er jeg så glad for det. Det giver mig en eller anden hvis form for ro.
    Jeg er ikke engang sådan...rigtigt ked af det, lige nu. Har været det tidligere og det kommer helt sikkert igen når jeg begynder at forstå det rigtigt.. Lige nu er det bare stadig så fjernt. smiley

• #13   3. jan 2011 Bente, Bean - Tak

Anita - Arh, mon ikke det lige går? smiley

• #14   3. jan 2011 Dejligt at høre at du fik taget afsked med hende, sådan lidt ubevidst, men mon ikke din oldemor ventede på I skulle komme ? Det tror jeg.

• #15   3. jan 2011 Irene: Da jeg mistede min far gik der faktisk nogle måneder, før sorgen ramte mig sådan for alvor. Man er i en form for chok, og det skal lige rigtigt gå op for én, hvad der egentlig er sket. Det uigenkaldelige i det...

Det er nemlig rigtig hårdt at miste smiley

• #16   3. jan 2011 Janni - Det kan jeg i hvert fald godt lide at tro, at det var derfor.

• #17   3. jan 2011 Bente - Jamen præcis. Det er bare en film eller en bog.. Sådan føles det lige nu. Kan slet, slet ikke få det til at hænge sammen inde i mit hoved. Men det kommer jo. Kan så håbe på det kommer lidt hurtigere end hos dig med din far smiley

• #18   3. jan 2011 Hold fast i det Irene, for sådan tror jeg det er. Er sikker på hun ventede på jer, fik dig med selvom du måske ikke var i humør til det og så sov hun stille ind da I var kørt, fredfyldt efter hun havde taget afsked med jer .

• #19   3. jan 2011 Janni - Det gør jeg bestemt også. Så kan folk jo synes det er noget fis hvis de vil det smiley Jeg kan lide tanken, så det er sådan det er - punktum slut! :o)
    Jeg har også valgt at se hende inden bisættelsen. Det lyder nok...ja forkert i hvert fald, men jeg synes det er så smukt og roligt at se dem og det har jeg det rigtig godt med, når det nu skal være.

• #20   3. jan 2011 Det er bestemt ikke noget fis, overhoved, derimod en smuk tanke og den skal du bare holde ved smiley

Det er ikke forkert at se hende inden bisættelsen hvis det er det du ønsker og hvis det er det der er rigtigt for dig smiley

• #21   3. jan 2011 Loool Maria, godt du graver hende op igen så!!

• #22   3. jan 2011 Irene: Det er en godt idé at se hende inden bisættelsen - det er faktisk meget smukt og fredfyldt at se et dødt menneske og slet ikke forfærdeligt, som mange forestiller sig det. Så få sagt et sidste stille farvel..

• #23   3. jan 2011 Mente nu også bare at det godt kunne lyde forkert at sige det er smukt.. Men det synes jeg. Har jo prøvet det nogen gange før. Og har også prøvet at fortryde jeg ikke så vedkommende - det er så hårdt! For mig er det bedste, at tage afsked og se dem inden. Hviske et sidste stille ord og mindes dem.

• #24   3. jan 2011 Jamen, det er faktisk smukt - og så uendelig fredfyldt. Jeg husker tydeligt, hvordan min far så ud - og inden han døde, hvordan ansigtet kunne være fortrukket i smerte. Så jo, jeg syntes bestemt, det var smukt.

• #25   3. jan 2011 Irene, du vil komme til at fortryde, hvis du ikke ser hende inden. Der er en stille og fredfyldt atmosfære og du vil få et godt minde med derfra.

Hun har levet et langt og dejligt liv, og det kan I mindes sammen inden bisættelsen.

• #26   3. jan 2011 Sender dig mange mange varme tanker.....

• #27   3. jan 2011 Kondolere - det gør mig ondt på dine vegne. Tænk sig,
    at have haft det privilegium at have kendt sin oldemor og så oven i købet have et så tæt forhold til hende. Der må være mange dejlige minder, som du kan bruge at tænke tilbage på, når tristheden melder sig smiley

• #28   3. jan 2011 Rikke - Lige netop. Min kusine og to fætre har ingen familie, kun deres mor. Deres bedsteforældre døde da de var små og deres far er også død og de er fra 16 til 21 år, så jeg føler mig heldig at jeg har kendt hende smiley

Tak skal i have alle sammen.

• #29   3. jan 2011 Kondolere, min største medfølelse og sympati for dig og din familie..

Syntes som mange af de andre også at det er en smuk tanke at få sagt farvel inden bisættelsen, så får man også fred og plads til sin sorg.

• #30   3. jan 2011 Rikke - Egentlig, så er jeg der lige nu, hvor jeg glædes over at have kendt hende og er stolt over hendes styrke osv. Jeg forstår det nok bare ikke helt endnu.. Meget svær tanke at forlige sig med og sådan.. Det er jo bare en film ikke? :s Men ja, det kommer helt sikkert nok!

Nobel - Mange tak. Jeg får det selv bedst på den måde, men kan også godt forstå, hvis folk ikke har lyst.

Lige nu er jeg bare godt og grundigt tosset! Vagtlægen som skulle komme og erklære hende død i går, men han har fandme ikke været der endnu!!!!! Det er godt nok respektløst!! Hun skal sgu da nedkøles og erklæres død og alt muligt :s Så nu kommer hendes private læge og ordner de ting her når han har lukket sin praksis..

• #31   3. jan 2011 Helt enig, mangel på respekt er det sku! Kan godt forstå du er tosset, var jeg sku os blevet !

• #32   3. jan 2011 Ja :S Hvorfor er det lige man ikke rykker ud? Tror simpelthen ikke på der har været <i>så</i> travlt siden kl 17! :s Men dødstidspunktet bliver sat til i går, det talte de med lægen om. Så de har også selv været i banken og lukke hendes konti og opsagt forsikringer osv.

Kommentér på:
Jeg kom skidt fra start

Annonce