{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
981 visninger | Oprettet:

Update herfra {{forumTopicSubject}}

Til jer der har fulgt med, og været så søde at udvist forståelse for min frustration siden dec..

Jeg fik i nat min mens.. Er rimeligt sikker på den er mildere end den plejer (Hvis jeg ser bort fra smerterne).
Jeg skrev derfor til lægen i morges, og hun vil stadig gerne ha jeg kommer i morgen.
Så må vi se hvad der blir sat i gang.. For noget har jo været årsag til alle de mærkelige symptomer og smerter der har været, utydelige tests, negative tests, og så de positive tests + forsinket mens for første gang i mit liv.
- Update kommer i denne tråd i morgen.

Men dette blir nok også min sidste tråd herinde.. Jeg sletter ikke min profil, så I er velkomne til at sende en besked til mig, men jeg holder mig fremover fra forum.
Har gennem lang tid været irriteret over folks mangel på medfølelse, folks håneri og provokation overfor andre, som slet ikke er berettiget og KOMPLET irrelevant i div. tråde herinde.. Det har jeg bare hverken temp til, eller lyst til at bruge min tid på. :O)
Er stor tilhænger af at alles meninger er velkomne, men at man skal kunne være enige om at være Uenige.. Det kan sagtens gøres på en pæn måde.. Men så voksne er der vel nogen der aldrig bliver.

Og igen, mange tak for alle de søde svar.
- der kommer lige en update i morgen til jer der har været så søde smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Update herfra
Kommentér på:
Update herfra

Annonce