{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nogen der ha nyt i den her sag
  • #1   17. maj 2006 Lars............lige bortset fra de skriver kamphund, så syntes jeg ikke der er noget galt i artiklen.

Og altså det er jo hvad der kunne ske.....det er ikke kun "kamphunde" der kan få sådanne mærkelig ideér med at jagte andre dyr.

• #2   17. maj 2006 Stakkels køer! Men det er da rigtigt, at langt de fleste hunde kunne finde på at gøre det samme!
    Rafih jagter også gladeligt alt der bevæger sig, og det uanset om det er harer, katte, bambi eller fugle. Har ikke set ham jagte større dyr, men det betyder jo ikke at han ikke gør det.

Og Rafih kan man heller ikke rigtig kalde en kamphund

Har alle hunde ikke et jagtinstinkt? Nogle mere fremsavlet end andre. Men jeg tror også at det ville have været i nyhederne, hvis gravhund havde skambidt 6 køer! LOL

• #3   17. maj 2006 hold da fest bølgerne kørte højt der da...

habde jeg slet ikk hørt.. bvader for en ulækker hund (uanset race) der finder på sådan noget...

• #4   17. maj 2006 Nina vil da nødig give dig et chok men selv din egen hund kunne finde på at lave dette nummer. Det kan alle hunde store som små, det er deres jagtinstinkt.

• #5   17. maj 2006 hmm vores race er jo en muskel hund (kamp hund) som andre vil sige...(ikke hvad jeg mener)
    men det ved man i det må få den.. folk har fordomme om denne/disse racer.. det gælder bare om at være den bedste repæstant for sin race..
    og vi kan jo alle snakke herfra til nytårs aften.. om hvad ens mening er... så tror jeg at folks mening altid vil være den samme .-((
    der er bare min pligt at sørge for at bevise det modsatte som en god hunde ejer..

• #6   17. maj 2006 var mere om der var nogen ny ting manm kun læs nogen steder....

Kommentér på:
nogen der ha nyt i den her sag

Annonce