{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

Endnu en om mobil *GG* {{forumTopicSubject}}

Nu når der har været så mange tråde om folk, der vil have en ny mobil - så får jeg altså også lyst til en ny.. Specielt når den jeg har er 4 år gammel og kan intet *GG*

Jeg har kig på Nokia n8 og SE x10 mini pro men hvillken én skal jeg dog vælge?
Det er jo nok lige i overkanten med 2 nye mobiler *GG*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endnu en om mobil *GG*
  • #1   28. jan 2011 ville klart vælge iphone 4 over N8 kender desvære ikke x10'en
    men har haft N8 i ca 14 dage og så fik jeg iphone 4


  • #2   28. jan 2011 jeg ville aldrig vælge en iphone har selv haft en se x10 mini pro og har nu n8.. Jeg har rigtig glad for mini'en det eneste som var øv er at den ikke kan zoome.. N8 hvis man bruger den meget på nettet osv så bruger den sit batteri ret hurtigt men er ellers en skøn tlf smiley

  • #3   28. jan 2011 jeg rører ikke andet end min iphone ! alt er andet er simpelthen bare så træls og indviklet i forhold til smiley så jeg ville helt sikkert betale det mere , og så få en som bliver din tro følgesvend smiley

  • #4   28. jan 2011 tror nu nok n8 og iphone ligger i samme prisklasse og jeg har skam haft iphone slet slet slet ikke en tlf for mig.. Min kæreste fik min så er ofte i kontakt med den, og er stadig ikke omvendt

  • #5   28. jan 2011 Nu har jeg lige set So Ein Ding hvor han netop tester Nokia N8. Det lader til det er noget man skal lade ligge, virkelig ringe menu indhold og deres OVI store indholder langt fra det som android og iphone har.. så jeg vil da anbefale af kigge efter htc eller iphone.

  • #6   28. jan 2011 Jeg købte x10'eren igår - og er kun tilfreds indtil videre, min veninde har haft den og var også meget tilfreds .

  • #7   28. jan 2011 sorry , anede ikke hvad prisleje nokia s lå i :o) beklager .. nej jeg er klar over at der er nogle som aldrig bliver dus med den smiley ... meeen du må indrømme du savner facebook og din mail :o)????? og ikke mindst internettet ... altså måden det hele var stillet op og lavet på smiley bare lidt smiley

Kommentér på:
Endnu en om mobil *GG*

Annonce