{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
982 visninger | Oprettet:

Nu kan det altså være nok... {{forumTopicSubject}}

Ja undskyld men jeg har brug for at få lidt luft.

Jeg har boet det samme sted i 3 år nu og min tidligere udlejer var et R...hul som ikke havde styr på en skid. Jeg fik boligen og vi lavede en aftale om at han ville tilmelde mig el og så skulle jeg betaler via. ham. Hmm ok det er min første lejlighed så det lød meget rigtgit i mine ører.
I 2 år ser jeg ikke skyggen af en el regning selvom jeg sender mange mails og ringer flere gange til ham. I mellem tiden får jeg husmår i væggen bag soveværelset han starter halvt på jobbet med at få den fjernet men gør det aldrig færdigt. Den første vinter jeg bor her får jeg mug og svamp på badeværelset, jeg gør selv noget ved det efter at være blevet lovet at der nok skulle ske noget fra hans side mindst 10 gange. Jeg vasker alt ned og betaler selv for maling. Men det hjælper lige fedt da muren ikke er mere end 30 cm tyk. Så kommer det i køkkenet og nu i soveværelset.
Lige inden sommer går tidligere udlejer konkurs og Nykredit overtager boligen, min husleje stiger pludselig og pr. den 1 dec får jeg en mega ekstra regning på 4000kr. Nu er det så blevet købt af en anden og vi bliver så tilmeldt el alle sammen men først pr. 12 januar 2011 nu har jeg så lige fået en regning på el på 1400kr.
Nu er jeg bare ved at være godt gal i hovedet for jeg forsøger at få min bank til at hjælpe med at jeg kan få en bil så jeg kan komme frem og tilbage til mit job, kører 114km hver dag og lige nu i en lånt pr som skulle være afleveret tilbage i starten af januar. Banken vil bare ikke hjælpe når jeg bliver ved med at få en ene uventede regning efter den anden.

Undskyld det blev lidt langt. Hvad kan man lærer af dette. Jo få papir på alt og stol aldrig på at andre holder ord.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu kan det altså være nok...
  • #1   30. jan 2011 Øv øv øv.. Hvad med at flytte? Det lyder da ikke til at være i særlig god stand heller?

  • #2   30. jan 2011 Jeg overvejer det faktisk, men når jeg kigger på bolig i nærheden af jobbet så er huslejen det dobbelte eller også ¨må man ikke have hund. Men tror faktisk jeg leder ligt videre. Det er nok det bedste. Men det væreste er jo at jeg ikke har penge til et indskud i øjeblikket.

  • #3   30. jan 2011 Helt ærlig så synes jeg ikke det lyder helt lovlig det der er sket. Hvad var regninge på 4000 kr for??? Har du overvejet at melde dig ind i LLO?? De vil kunne hjælpe og rådgive dig

    Håber virkelig det hele løser sig for dig, det er drænende sådan noget smiley


  • #4   30. jan 2011 Hvad står der om den slags i din lejekontrakt?

    Hvis du har en.


  • #5   30. jan 2011 De 4000kr var for varme da jeg havde brugt for meget, men det er ikke fedt at få sådan en regning en månede før den skal betales og intet vide om det. Nej det var ikke helt lovligt og derfor prøver den nye udlejer at rette op på det hele. Han har ingen fejl begået endnu, det er kun gammel udlejer og Nykredit som ikke har styr på noget.
    Jeg har ikke råd til at være meldlem flere steder da jeg har et meget lille beløb til mig selv hver måned efter de mange regninger er betalt. Men har lige lavet nyt budget med ny indkomst, kørelsesfradrag og boligstøttet. Så nu håber jeg på at det kommer til at passe. Heldigvis skal el regningen først betales i marts så ligger halvdelen til side i denne måned og den anden i næste. Så går det nok.


Kommentér på:
Nu kan det altså være nok...

Annonce