{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  plastik kirugi
  • #1   3. feb 2011 Det må vel være op til folk selv?

• #2   3. feb 2011 fortæl fortæl, nu er vi blevet helt nys efter hvad du skal ha lavet smiley

• #3   3. feb 2011 Jeg ville aldrig selv gøre det, men der kan jo være mange grunde til at man får det gjort.

• #4   3. feb 2011 jeg skal have et brystløft, og fedtsuget opstopper mave og snøvsen lår ;-D.. så vil folk sige , du er jo så ung, og bla bla...

men befinder mig ikke i en identitets krise, eller tror jeg bliver lykkelig hvis jeg ser ud på en bestemt måde.

• #5   3. feb 2011 Hvad skal du have lavet?

Jeg synes det er okay hvis man har lyst til det, tror ikke jeg kunne finde på det . Medmindre det ville blive nødvendigt pga et eller andet som hængeøjne...

• #6   3. feb 2011 Snøvsen lår *fnis* Men Mette, selvom man er ung og bla bla bla, så kan der jo stadig være en masse gode grunde til at man gør det smiley

• #7   3. feb 2011 jeg har selv fået lavet mine bryster. Og det er bestemt heller ik noget jeg reklamere med fordi netop som du siger, føler jeg ikke folk kan sætte sig ind i hvorfor. Men på den anden side skal andres mening ikke ødelægge noget for mig og jeg er stolt af den beslutning jeg har taget og det er noget der har gjort mit liv nemmere på nogle punkter. Jeg er så småt begyndt at være ærlig omkring det hvis folk spørger, men det ik tit det sker da de ser meget naturlige ud til mig smiley

Har tit oplevet at piger snakker meget dårligt om det men når jeg så har sagt at jeg har altså fået lavet noget så vender de på en tallerken og syntes det er vildt spændende og spørger ind til det og mange afsløre også at de selv har overvejet det.

Tror stadig det er et lidt tabubelagt emne.

• #8   3. feb 2011 Er der også en god grund til.. det går mig ekstremt meget på med min mave og bryster, .. jeg kan skjule maven med tøj, men man har jo ikke altid tøj på hvis i forstår ;-D Dette problem har afskåret mig fra at have et sexliv de sidste 3 år

• #9   3. feb 2011 Altså dem der der bliver ved med at få botox og operationer og til sidst ligner en plastik dukke har jeg ondt af og synes er klamme. Alt andet synes jeg er fint det er folks valg. Har en veninde der har fået lavet bryster og de blevet rigtig flotte synes jeg. Hvis det kan forbedre folks livskvalitet så skal de da bare gøre det smiley

• #10   3. feb 2011 har du forresten tjekket hjemmesiden mylooks.dk smiley den er super go og der er en masse piger i debatforummet som er gået igennem det samme som en selv og deler ud af deres erfaringer og resultater smiley jeg var simpelthen afhængig af den hjemmeside op til min operation og efter smiley de såå søde de piger derinde smiley

• #11   3. feb 2011 Mette K
    Er det dig i albummet?

• #12   3. feb 2011 Har faktisk været derinde og kigge lidt.. Er spændt på resultatet, men skal først tabe mig 8-9 kg .. En fedtsugning er nemlig ikke en slankekur ;-D..

• #13   3. feb 2011 Karin : ja der er jeg kun 15 ;-D det lige 5 år siden...

jeg tror dem der lader det gå for vidt er dem der tror de bliver lykkelige af at ændre dem selv...

jeg kan godt lide mit udseende i det store hele, syntes det flot at have former og kurver.. Men har gennem mange år døjet med graviditets mave, og mine bryster hænger (hvilket jeg er EKSTREMT ked af). glæder mig til at jeg har lyst til fysisk kontakt med et andet menneske, for at være helt ærlig

• #14   3. feb 2011 Mette: Skulle lige til at skrive der ingen grund var til du skulle have operationer men hvis du har det som du har det så kan jeg godt forstå dig. hehe. man har jo nogen behov ind imellem smiley

• #15   3. feb 2011 mit problem har intet med skønhedsidealer at gøre.. Har egentlig været ked af lige disse ting siden jeg kan huske... jeg har ikke planer om at ændre mit udseende drastisk...

• #16   3. feb 2011 Iben: Tunge øjenlåg kan være meget belastende så det synes jeg er ok. Jeg har f.eks. haft problemer med ryggen pågrund af mine store bryster og overvejede en kort overgang at få lavet dem mindre men heldigvis gjorde en masse rygøvelser at min ryg blev stærk nok til at kunne bære det men det jo ikke alle der kan opnå det og så synes jeg det iorden at få det lavet på statens regning det kan koste en ryggen og dermed ens arbejdsliv

• #17   3. feb 2011 Jeg synes at det er i orden. For nogen mennesker er det livskvalitieten, der bliver ødelagt og det kan hjælpe nogen med at få livskvaliteten igen. Jeg ville selv ønske at jeg havde pengene, for så fik jeg rettet noget, der virkelig gør ondt på mig og som jeg er ked af og som fylder meget i min hverdag.

• #18   3. feb 2011 Jeanett: det er det jeg føler.. Kærlighed betyder noget for mig, men jeg undgår den fordi jeg ikke vil have nogen skal røre mig, det går mig på...

• #19   3. feb 2011 DKK Tavlesnob med DKCH basse .
    Synes jeg også ville være en god ide for der er helt sikker nogen derude som har nogen problemer og måske ikke har overvejet det nok

• #20   3. feb 2011 vil jeg give jer ret i... For mange er det mere psykisk der er et problem, end fysisk. Det er nu ikke tilfældet hos lige mig... Begge mine forældre ved det nu, og støtter mig heldigvis. Min mor har nok altid vidst der var noget, fordi jeg aldrig har villet bade med andre

• #21   3. feb 2011 Havde jeg penge til det fik jeg lavet en fedtsugning på hagen, for lige meget hvor meget jeg taber mig går den ikke væk og jeg hader min dobbelthage smiley Men udover det ville jeg ikke få lavet noget, eller dvs jeg skal have fjernet nogen modermærker på tirsdag og det bliver gjort hos en plastik kirurg for at få et pænere resultat, min egen læge vil ikke selv fjerne dem fordi de sidder lidt dumt.

• #22   3. feb 2011 heldigvis har jeg råd til at få det lavet. Det bliver dyrt, men jeg har heller ikke knoklet og sparet op for at de skal ligge og samle støv i banken, man lever vel kun en gang

• #23   3. feb 2011 Mette - er det kun et brystløft? eller skal du også have silocone i?

• #24   3. feb 2011 Kun er brystløft , har ikke små bryster , så har ikke brug for silikone

• #25   3. feb 2011 okay, så får du et anker ar ik?

• #26   3. feb 2011 jo desværre, men det bedre en hængebryster i mine øjne... nu er jeg så heldig at jeg danner meget fin arvæv

• #27   3. feb 2011 skriver lige en pb til dig

• #28   3. feb 2011 Jeg synes det er fint og noget folk selv vælger smiley Deres krop deres valg smiley

Jeg har aldrig selv tænkt på at blive opereret før, det lå meget fjernt for mig - specielt fordi jeg er mega bange for den slags.
    Men efter jeg er begyndt at tabe mig ret meget, overvejer jeg at der evt skal laves noget "rekonstruktion" på mig, når jeg er i mål, fordi jeg måske vil have synlige tegn på at jeg har været meget overvægtig. Her tænker jeg meget på mine bryster, mine arme og evt kommende løs hud.

Men det er noget tiden må vise om det er nødvendigt smiley

• #29   3. feb 2011 Jeg syntes det er helt fint.

Jeg vil også selv ha løftet brysterne meget lidt og få lavet min næse lidt mindre smiley

Fedtsugning vil jeg dog ikke for det bliver så grimt hvis man nu skulle blive lidt buttet igen.

• #30   4. feb 2011 Synes det må være helt op til den enkelte om man vil have lavet noget plastik kirugi.
    jeg selv har ikke lyst til det selv om det er en del af min figur der ikke ligefrem ligner en models, men vi kan jo ikke alle ligne hinanden.
    Jeg synes det er en skam at folk vælger div. løft for at skjule at tiden går og alderen sætter sit præg. I mine øjne er de naturlige ældningstegn smukke på deres egen charmerende måde.
    Hvis jeg kender en der har et brændende ønske om at få noget "lavet" og vedkommende har gennemtænkt det, så vil jeg bakke 100 % op om det..
    Vores eget fysiske ydre har stor betydning for vores psykiske velbefindende, og hvorfor skulle man ikke gøre det hvis det lige netop er det der gør at man får det godt med sig selv.

• #31   4. feb 2011 Maria: Længere oppe står der at billederne er 5 år og 20 kg( -10 kg ) gamle....

Men ja det var også min første tanke

Kommentér på:
plastik kirugi

Annonce