2.336 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 67 Svar

tatoverings problemer tatoverings problemer

Jeg har lige fået mig et dejligt job men desværre glemte de at spørge om jeg havde tatoveringer og nu hvor jeg er startet er det blevet et problem.
Jeg går lige nu med langærmet bluse så den ikke kan ses men når det bliver lidt varmere får jeg et problem for hvad gør jeg?.
Min tatovering har jeg på min højre under arm og går fra håndled og rundt op til albuen så den er ca 20 cm lang og 2.5 cm bred
min ide er selvfølgelig at dække den til når varmen kommer men hvad kan man bruge?
nogen der har nogle gode forslag?
Skal snakke med den øverste chef om det om en uge og her vil han tage stilling til det, men da kunne det være dejligt med en løsning i hånden så jeg kunne beholde mit job hvis det nu er..

Har været på nettet for at tjekke prisen på laserbhandling men det er udelukket lige pt pga prisen, så håber i har nogle gode ideer til at dække den af i arbejdstiden..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tatoverings problemer
  • #2   4. feb 2011 hvad arbejder du med og ved du hvad politikken er på stedet.?

• #3   4. feb 2011 hva er det for et arbejde? eneste forslag jeg umiddelbart har er at ha en tynd langærmet bluse på smiley

• #6   4. feb 2011 Hvad er den af, hvor stor er den, og hvor arbejder du?
    Og hvor længe har du været ansat?

har de ikke informeret dig, eller spurgt om tatoveringen inden ansættelsen, vil jeg mene at de har begået en brøler.. Det har du jo ikke nogle jordisk chance for at vide..

Men ja, en langærmet bluse. Til sommer så måske en langærmet tynd skjorte, så du ikke omkommer af varme..

• #7   5. feb 2011 Personligt gad jeg ikke arbejde et sted hvor de ikke kunne acceptere mine tattoos, det er jo en ret stor del af befolkningen der har dem i dag og hvis en chef er så snæversynet at de ikke vil beholde en god medarbejder pga en tattoo ja så burde de ikke være chef....

Så jeg ville godt nok ikke dække mine til eller få dem fjernet for et job, så hellere finde et sted der ville acceptere mig som jeg er.

• #8   5. feb 2011 Samme som Nadja! smiley

• #9   5. feb 2011 Ja det er jo en rigtig træst situation at stå i, og især med din alder. Havde du været 18-19 år, ville jeg have sagt: Jamen det vidste du vel, da du fik den lavet? Er du sikker på de ikke accepterer det, eller lader dig gå med langærmet bluse om sommeren?

• #10   5. feb 2011 Jean: "Hyttemeyer" ;o)

• #11   5. feb 2011 max factor laver noget speciel foundation til at dække modermærker med, det må også kunne dække en tattoo, og ellers en tynd bluse, som andre siger

• #12   5. feb 2011 Aino K : LOOOOOOOOL.... Skåneærmer!!!!

• #13   5. feb 2011 Ainos forslag absolut!!!

• #14   5. feb 2011 Nemlig ;o)

• #15   5. feb 2011 sephoria make up den kat von d har designet.. Den er lavet specielt til at dække tattoveringer med smiley

(link fjernet)

• #16   5. feb 2011 Pak din arm ind i forbiding omkring den, hvis du ikke mener du har have langærmet på. Det skal lige siges at jeg har hest også og sidste sommer red jeg med langærmet da jeg ellers blev forbrændt smiley

• #17   5. feb 2011 Nanna Og

Jeg ser det ikke som, at Jean lægger det over på arbejdspladsen. Hun har ikke tænkt på at spørge, og som jeg forstår hende, burde arbejdspladsen vel egentlig gøre opmærksom på de regler, de har desangående.

På mit arbejde, eksempelvis, er det hele nedskrevet hvordan man ikke må have synlige piercinger, tattos mm.

Jeg ville da heller ikke umiddelbart tænke over det som det første.

• #18   5. feb 2011 Jeg synes det er ok at nogle arbejdspladser ikke accepterer synlige tattoveringer. Det kan godt være chefen synes dee ser fedt ud men ikke nøg´dvendigvis kunderne, og det er dem man skal tage hensyn til.
    Min kæreste søgte et job, hvor der i jobbeskrivelsen stor at han ikke måtte have synlige tattoveringer eller piercinger og skulle fremtræde nobelt (eller lign. ord). D.v.s. han skulle fjerne 3-4 øreringe og holde en tattoo på håndleddet skjult, det kunne så gøres med et svedbånd, med mindre han havde langærmet skjorte på. Og selvfølgelig ville han det, hvis han tog jobbet (har så fået et endet), for det har noget at gøre med den kundekreds man servicerer. Ikke alle har fundet ud af at tattoveringer er noget næsten alle og enhver får og ikke kun bestemte grupper i befolkningen.

• #19   5. feb 2011 Du må forsøge dig frem med noget foundation af en art.....
    vil dog lige indskyde, at jeg aldrig ville få fjernet en tatovering med laser.... der ligger flere ting til grund for det.... for det første gør det mere ondt end at få den lavet... for det andet er det langt fra sikkert at resultatet bliver pænt, selv efter flere behandlinger... og for det tredje, er der nu kommet nogle ting frem, der kunne tyde på at det kan give kræft.....

den sidste, er noget jeg har fra min onkel der er laserkirurg... han er stoppet med at fjerne tatoveringer netop pga dette....

så jeg ville klart foretrække langærmet eller foundation.... smiley

• AndersN
    AndersN Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 159
    #20   5. feb 2011 Ville læse deres politik om tattoveringer inden jeg gør noget andet da. Der ud over kontakte din fagforening for garanterer dig han kan/må ikke fyre dig pga en tattovering. Skulle de så endelig ske din Chef er en kontrer ignoranus så vil jeg overveje om det er drømme jobbet?? Personligt ville jeg ikke arbejde et sted hvor jeg blev "dikteret" hvad jeg måtte have på og ikke have på.... Men håber i finder en løsning;-)

• #21   5. feb 2011
    til jer alle

jeg står i butik og har gjort det i mere end 25 år og de sidste 4 år jeg har haft tatoo har det ikke været et problem og derfor tænker jeg jo heller ikke over at jeg har den da det jo er en del af mig ikk.De spurgte ikke til jobsamtalen om jeg havde tattoo eller piercing men en kollega er piercet i munden og det har de ikke noget imod??? og den kugle hun har siddende der kan man tydeligt senår hun snakker.

de nævnte for mig igår at kundekredsen jo er 40 år og + og derfor kunne det støde dem ,
    min tatovering er 20 cm lang så det er hele underarmen den sidder på. man kan kun se den når jeg drejer armen rundt.

var på nettet igår og tjekke ud hvad det ville koste at få den fjernet men har besluttet at det ikke er den vej jeg vil alligevel, det er jo en del af mig og har med omhu valgt den i en sen alder så er det ærgeligt hvis dt skal gå den vej.

Aino..du er så fuld af gode ideer....er i fuld gang med at lave nogle med udluftningshuller....OR NOT......HEHE

• #22   5. feb 2011 jdet skal lie siges jo at mit job er helt nyt...kun 2 uger gammelt og går allerede med en tynd langærmet bluse og en arbejdsskjorte udenpå men inden længe er et jo alt for varmt.

Men er spændt på at høre hvad de siger til det..

• #23   5. feb 2011 Man kan købe makeup specielt beregnet til at dække tatoveringer

• #24   5. feb 2011 Teatersminke kan dække den
    :O)

• #26   5. feb 2011 Jeg er en af dem der mener at når man arbejder med kunder skal tatoveringer være gemt væk.. Jeg har selv en del tatoveringer og netop pga min egen holdning har jeg ikke fået lavet mine arme.. Men måske det kommer..
    Jeg har selv stået i butik og måtte tage diverse piercinger ud.. Beholdt dog den i tungen da den sidder så langt inde at ikke en af mine kollegaer viste jeg havde den selv efter 2 år.. Der er ingen der ser den med mindre jeg gaber eller synger.. Og gør ingen af delene overfor kunder.. Haha..

Jeg syntes blot du skal tage en tynd langærmet på.. Og så ellers bede forretningen om at holde en passende temperatur indenfor så du kan holde det ud..

• #27   5. feb 2011 Var inde og kigge i dit album, og er det den der sommerfugle-ting?.
    Sådan noget kan da umuligt være stødende. Og kundekredsen er vel på din egen aldersgruppe, så du har vel et godt tag på folk i den alder smiley

jeg synes du skal snakke med chefen om det. Så må I finde en fælles løsning, evt, kan du gå i matas og købe et sportsbind og have det på når du skal til at gå i kortærmede bluser. Hvis altså chefen ønsker at tatoveringen dækkes til.

Som en anden nævner, synes jeg rent personligt at piercing i tungen er langt værre!..

Jeg har selv arbejder i butik i en del år (måske en andne type butik end dig?) og der droppede vi reglerne om piercing og tatoveringer for flere år siden.
    Drengene må gerne have huller i ørerne, og pigerne må gerne i næsen og kinderne og selvfølgelig også ørerne.
    Og langt de fleste af vores unge mennesker har synlige tatoveringer. Enten op af nakken, eller om håndleddet. Håndleddet er efterhånden rigtig populært.

Jeg har aldrig hørt noget negativt om det. Heller ikke fra vores lidt ældre stamkunder (dem på 65+)..

• #28   5. feb 2011 Anja - Jeg arbejdede i Thansen.. Det er jo noget af en drengerøvs forretning..
    Men der måtte vi nu heller ikke have synlige tatoveringer + piercinger.. Kun vores mekanikker der måtte det da han jo gik alene i baglokalet..

Tror heller ikke kunder højlydt brokker sig over en ekspedient der ser "farlig" ud med al den kropskunst..
    Jeg brokker mig da ikke når jeg ser det, men tænker godt nok mit.. Jeg syntes bare ikke det er præsentabel..

• #29   5. feb 2011 Elsker,
    det overrasker mig noget..! At en butik af den type ikke vil have synlige tatoveringer..

Jeg var i Kvickly indtil for få dage siden, og har været der i mange år, og som sagt er vi gået væk fra de gammeldags regler.
    Vi havde dog en fyr i kassen som havde hanekam, og han skulle helst ikke sætte håret når han var på arbejde. Altså, det var stadig klippet i en hanekam, bare ikke friseret.

Og jeg stod i kunderservice, så var nogle kunder utilfredse eller stødte, i en grad at de ville nævne det, ville det gå gennem mig..

• #30   5. feb 2011 Jean: Du kan også tage et Kæmpe stort plaster på, så er den dækket, men det skal de nok også brokke sig over, for så kan de der kunder på 40 + jo tro du har noget der smitter hehehe det er da ikke nemt hva? :o/

Personligt selv finder jeg det ret så klamt med en piercing i tungen, såret hele aldrig, den "tingest" de har i har de det med at "slå - køre" imod tænderne, hvilket efter min mening absolut ikke kan være sundt på længere sigt...

Nej tror ikke jeg ville gå og smøre mig med noget hver dag for at skjule tatoveringen, for den er jo som du selv skriver en del af dig, iøvrigt er det jo ikke sådan ting som et dødning hoved eller en pervers tato du har der...

Held og lykke med det søde :o)

PS: Du har også muligheden for at købe dig en "Ostehøvl", så har du dig en anden form for kropsudsmykning, men det gør nok ondt at få den ;o)

• #31   5. feb 2011 Anja - Netop selv i Thansen skal man have respekt for den ældre kundekreds.. Og det er faktisk fuldt forståeligt for mig at politikken var sådan ved os..
    Har dog opdaget det ikke er i alle Thansen butikker den er sådan.. Men syntes faktisk at tatoveringer, piercinger, hanekam, undercut osv skal være bandlyst for folk der har omgang med kunder..
    Der bør være almindelig respekt at være præsentabel overfor andre mennesker på sit arbejde..

Min mors mand HADER f.eks også tatoveringer.. Og jeg kunne aldrig i livet drømme om at tage hjem til dem med nogle af mine synlige.. Det er almen respekt.. Men han kunne aldrig drømme om at brokke sig over det i en butik, men forarget det bliver han..

• #32   5. feb 2011 Aino - Mit sår i tungen er da helet for længe siden?
    Og jeg kører den hverken mod tænderne eller udenfor munden med mindre jeg gør det bevist.. Og det sker kun hvor andre mennesker ikke kan se det eller jeg driller kæresten.. Jo og så sker det hvis små 14 årige tøser syntes de er SÅ seje fordi de har en tungepiercing og står og flasher den hele tiden.. Så lader jeg lige min køre udenfor munden to sekunder og så kan jeg love dig for de får deres ind med det samme.. Så er det jo ikke sejt mere.. Griner..

• #33   5. feb 2011 Elsker,
    men jeg har aldrig mødt nogle ældre, der havde problemer med tatoveringer.
    Jeg fik lavet en rimelig stor sidste sommer, og gik med den synligt hver dag når jeg ikke var på arbejde. Og jeg har faktisk flere gange oplevet at ældre mennesker, kom hen til mig og komplimenterede mig for den..

Men syner du virkelig at undercut bør være forbudt?? Med hvilket grundlag? det er jo bare en frisure. Mener du virkelig at det bør være op til arbejdspladsen hvordan folks/kvinders frisure skal se ud? Hvad så med hårfarver?.

• #34   5. feb 2011 vil det støde kunderne at du har en tattoo... ??? bare fordi de er over 40??

det lyder godt nok generaliserende. min mor på 55 har lige fået lavet en tattoo... og min farmor og farfar begge på 80 synes mange tatoveringer er rigtig flotte..
    Har arbejdet på plejehjem i lidt over 2 år. og der var der ingen problemer...
    mange af de ældre mente at når bare man smilede og var hjælpsom så var de lige glade..
    nogen af de ældre synes det var spændende når jeg havde fået en ny...

• #35   5. feb 2011 Elsker mine hunde !: Jamen så er du en af de få der kan have sådan en piercing med måde... jeg finder det dog stadigvæk klamt sry ;o)

Mht. tatoveringer, tager hatten af for dig du har respekt ang. han bliver forarget, jeg udviser selv respekt for ældre mennesker, f.eks. en overfyldt bus, jeg sidder ned, tilbyder min plads, og får et kæmpe smil igen :o) Men helt ærligt, der er også ældre mennesker der har tato.... man kan da tænke sit når man ser en, tit fortæller de jo noget om hvordan personen ca. har været ikk ;o) (en Bajer på underarmen eller nøgen kvinde).

Hm ang. ældre mennesker så jeg et lille klip den anden dag, noget med nogen ældre mennesker der tilbød sig selv på gaden... jo jeg grinede lidt, men følte også det var HELT forkert! Ville aldrig se mere end det jeg så i det lille klip, fandt det klamt, da jeg ser ældre som hygsomme bedsteforældre ;o)

• #36   5. feb 2011 *Ej en medløber* : enig!

• #37   5. feb 2011 Suzy,
    præcis..

Og som sagt er jeg altså blevet stoppet flere gange af ældre mennesker, som blot ville rose min tatovering.. Og den er ellers stor, og MEGET tydelig om sommeren..

• #38   5. feb 2011 Nu I nævner hårfarver og frisurer, så kan jeg ikke lade være med at tæne på, at så kan man jo bare bære et tørklæde.......... det må man jo godt...........

• #39   5. feb 2011 *Ej en medløber* : "Det er så sødt, MEN DET ER FORKERT!"
    Jamen selvfølgelig er der da det, og det er dejligt det ikke er alle ældre der bliver sure og gnavne med alderen, at nogen bevare lysten til diverse ting ;o) men det der klip puha hehe nej nej, lad os blive ved at have respekt for de ældre...

Som gemalen her lige siger, så handler det nok nærmere om fordomme, og de fordomme bliver automatisk tillagt kunderne.

• #40   5. feb 2011 Lynnerup-klanen : hehe jooo... forestiller mig lige en ung punker med tørklæde ;o)

• #41   5. feb 2011 *Ej en medløber*: glemte at give dig denne her: ;oP efter første linje ;o)

• #42   5. feb 2011 Aino

Det var jo ikke liiiige den slags tørklæde. Tænkte bare, når nu man taler om at støde ældre mennesker, så tror jeg da også nogle af dem stødes af det........

• #43   5. feb 2011 Lynnerup-klanen : aah, så er jeg med :o) Jeg er så'men lige glad, bare ingen begynder at prædike for mig, vi er som vi er og synes alle skal have lov til at være her :o)

• #44   5. feb 2011 Hov, men selvfølgelig skal man møde på job velsoigneret og have et smil "på" når man har med kunder at gøre, det kan man vel også godt med farvet hår eller tato eller piercinger eller tørklæde.

• #45   5. feb 2011 Aino præcis. Jeg har intet mod tørklæder, men synes man bør tænke på, om man så kan forbyde alt andet. Gud en griner *Ej en medløber*. Dejligt at folk ikke er mundlamme!

• #46   5. feb 2011 *Ej en medløber* : *Skrupgriner* Jeg ville helt klart med det samme havde luret den og arrangerede det som de ville have det, men så'en er vi jo så forskellige ;o) den sygeplejerske kan ikke have haft meget situations fornemmelse hehe

Selvfølgelig er der nogen af de ældre der stadigvæk har gang i lagen gymnastik, det holder dem garanteret i bedre form ;o) Jeg mener ikke det er forkert ;o) kan bare så godt lide den sætning hehe det ville kunne være forkert i mine øjne hvis der er børn til stede mht. sådan skumleren snak ;o)

• #47   5. feb 2011 Jeg har selv stået i butik de sidste 2 år med min tungepiercing. Jeg tror faktisk ikke at chefen nogensinde har set den, og er slet ikke klar over at jeg har den, og sådan er det nok også med mange af kunderne.

Der er i hvert tilfælde aldrig nogle der har kommenteret noget, og de har ellers aldrig holdt sig tilbage mht. andet dernede. Der er i hvert tilfælde jævnligt blevet indgivet klager over at ungarbejderne så uoplagte ud og at de stod med deres mobil fremme. Så tror nu nok at folk ville have klaget hvis de følte sig stødte. Nu er jeg så heller ikke den type der står med den ude af munden permanent, og har den slet ikke for syns skyld, for det ser sgu da overhovedet ikke særlig pænt ud.
    Det eneste tidspunkt jeg har den ude af munden er situationer som "elsker mine hunde" beskriver samt herhjemme når jeg ser tv, der sker det nemlig helt ubevidst.

• #48   5. feb 2011 i matas har de en makeup der kan dække tusser.. den er lavet til runways og andre fotojobs og er vandresistent, den dækker godt.. jeg har brugt den før hvis jeg skulle dække håndledene- (jeg har tusser over det hele) men det har hvertfal været en løsning..
    ellers er skjorter altid et hit om sommeren hvis jeg skal skjule armene!

syns det ville være rigtig ærgeigt hvis du skulle få den fjernet pga et job- især hvis den giver mening for dig.

• #49   5. feb 2011 syns igrunden det er noget p.. det med at man skal have respekt for de ældre osv osv, det er en ny tid, alle har tusser idag næsten.. selv de kongelige.. jeg er selv tatoovør og ser alle typer at folk komme som ønsker en tus af den ene eller anden grund.
    Hvis der ikke skal mere til at få bedstefar ned fra stolen kan jeg kun se humor i det desværre.. kulturchok er godt, og udviger ens synsvinkel- man behøver ikke at være ening men man kan da vende kinden til og tænke sit eget hvis man vil det..

• #50   5. feb 2011 Live strong

Det pudsige er, at jeg egentlig ikke tror, der er ret mange ældre, der som sådan har noget imod tatoveringer. Jeg tror mere, det er noget misforstået "vi skal have et vist niveau" i en butik eller andet. Naturligvis er der da forskel på, om man har tatoos helt op ad halsen med ikke "stuerene" billeder, eller om man har nogle mere "neutrale". Men jeg har stadig svært ved at se problemet, medmindre man ligefrem er ansat i en meget fin snobbebutik

• #51   5. feb 2011
    Lynnerup-klanen
    hehe du har nok ret, jeg møder en del ældre som syns det er noget værre noget, min egen mormor siger det kun er ludere og sømænd der gør det der.. men jeg har nu bevist hende modsat.. så længe jeg ikke får roser siger hun , ja så er det ok:)

har faktisk arbejdet på plejehjem tidl.. det var fint, borgerne syns det var spændende og så i privaten trak de selv deres perletus tatoo frem som de fik i den helt unge tid- dog var der jo bare ingen der vidste det hehe..
    tror jeg havde mere til fælles med de ældre end mange af de andre i personale gruppen..:O)

• #52   5. feb 2011 Live Strong

Formodentlig havde du mere til fælles med dem.

Hm ja, jeg er sømand, men har nu kun en tatoo, og det er på skulderen:-) Så den kommer ikke liiiiige til at genre folk

• #53   5. feb 2011 hvis du er sømand skal du have en tus, sådan er reglen! smiley

• #54   5. feb 2011 Live Strong netop smiley

• #55   5. feb 2011
    jeg har det klart på samme måde...at kan man have en ansat med piercing så kan man også have mig ansat med en smal og smuk tatoo på underarmen.

Jeg har købt noget tape idag for at prøve men bærer jeg først det vil alle kunder med sikkerhed spørge om hvad der er sket med armen og så ser det latterligt ud.
    Hvis den er helt gal når jeg skal snakke med chefen vil jeg tilbyde at købe langærmet tynde skjorte som jeg kan bruge når varmen kommer.
    så kan man da ikke sige noget til det.

hvor køber man teatermakeup henne? eller specielmakup til tatoveringer?

• #56   5. feb 2011 Jo det kan man hehe "Sveder du ikke med så meget tøj på"? Prøv lige at svare "Nej" til det med sved under armene ;o)
    Du må have symaskinen frem Jean.... køb noget tyndt stof og sy et par skåneærmer til kun den arm, det spørger folk ikke til.... og gør de, jamen så er det fordi *Host* du bruger den arm til at støtte med når du bære rundt på en plade med rundstykker ;o)

• #57   5. feb 2011 Det som nogen i tråden foreslår hun skal putte på for at "gemme" den, smitter det af? (for det vil seriøst være ret så klamt) er det til at få af igen eller skal hun også bruge et eller andet for at få det af? Nogen med en viden om det er sundt at bruge dagligt.....?

• #59   5. feb 2011 Karin A: "Varmer" de ikke? altså holder på varmen...

• #61   5. feb 2011 Karin, sådan en tænkte jeg også lige på, men tror også at den bliver for varm og den må heller ikke være for stram, for hvis hun skal gå med den dagligt.

Men måske du selv kan sy en der minder om det? Det er min plan hvis jeg engang får et job hvor min tattoo på armen bliver et problem.

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 881
    #62   5. feb 2011 Jeg har ikke læst alle svar.

Er det ikke et spørgsmål om at stille spørgsmålet i fagforeningen? For hvis det så bliver et problem, når prøvetid er slut, så har du 'meldt' det og det kan tages op.

Jeg mener - jeg er ikke fagperson - at hvis det ikke stod i annoncen, de ikke har spurgt og det først nu er et problem, at det er dem, der er de små.

De har et problem.

• #63   5. feb 2011 BiB

jo du har ret.....

tudefjæs
    kunne også være en god ide..men så skal det være tyndt for et bliver varmt at have på om sommeren.....

• #64   5. feb 2011 Aino...det skåneærme må du da være kreativ og sy for mig i sort.....
    haha de vil sgu glo lidt hvis jeg kom med sådan et tror jeg :O).....ret god ide, skåneærme lavet i tyndt sort bomuldsstof....du får da lige længden og bredden senere :O)

• #65   5. feb 2011 Kan du ikke tage en tynd skjorte på?

• #66   5. feb 2011 Jean: hehe synes jeg engang havde noget sort der ikke var ret kraftigt.... må lige høre gemalen... tror du at du kan nøjes med et?

• #67   5. feb 2011 Aino

hahahaha..nu stopper du :O)...

• #68   5. feb 2011 Nu spørger jeg sikkert dumt, er slet ikke inde i reglerne!
    Men hvis de ikke spurgte ved jobsamtalen, er det så noget de kan forbyde nu? :s Det troede jeg egentlig ikke. Meeen igen, jeg aner det ikke! smiley

• #69   5. feb 2011 Anja CS

nemlig og min chef sagde dog også at den ikke var slem så nu må vi se...

Jeg har en anden bag på benet og en på skulder/arm som skal udvides i april til hen over kraven og til anden skulder men har også oplevet folk har rost mine tatoveringer og spurgt ind til hvem der har lavet den.

mange har så også gloet på mig, for de sidder bag på alle sammen så kan ikke se hvordan folk reagere som jeg også er ligeglad med men nogle har så gloet på mig som om....hvordan ser hun ud hende der har de tatooes hehe..det er lidt sjovt for der er forskellige reaktioner..hmmm

• #70   5. feb 2011 hehe jamen det vil ikke gavne mig hvis de fyre dig, for så hænger du jo bare herinde når du ikke er ude med vufferne eller til træning ;oP og liså med mig, fordi jeg skal svare igen hver gang du skriver noget fis, også får jeg ikke noget kreativt fra hånden ;oP

• #71   5. feb 2011 Irene

nej..det vil hedde noget andet

• #72   6. feb 2011 Aino

hahahaha du har så ret så ret..sgu da godt vi to ikke er naboer for så fik vi intet gjort :O)..jo hygget og snakket tror jeg...

hvaaa hentyder du til at jeg belaster dig??? hehe jeg skal komme efter dig skal jeg men tror da på at jeg beholder mit job,,er jo en så sød person så mig vil de da ikke af med ( håber jeg )

• #73   6. feb 2011 Jean: Det er jo det du er (virker som så sød en person) så håber også du får lov til at beholde jobbet :o)

Kommentér på:
tatoverings problemer

Annonce