{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
946 visninger | Oprettet:

TRÆT!!! {{forumTopicSubject}}

Spark mig i seng!!!

Jeg skulle i skøjtehallen i Hvidovre med 14 unger. Vi kommer op på stationen for at finde ud af at der er røget en køreledning ved Karlslunde. Nå, men vi tager da bare en togbus fra Solrød til Hundige. Nu har jeg så en del unger der bliver lettere køresyge og alle måtte stå op i bussen for den var overfyldt. Jeg tror at vi skulle igennem 15 rundkørsler og det gør ikke en køresyge bedre:-(

Nå, men vel ankommet på Hundige Station kaster vi os ind i et tog til Hillerød. Eller kaster og kaster er måske så meget sagt, for vi ventede 18 minutter på Hundige Station før toget kørte....

Da toget har sat igang kommer jeg pludselig i tanker om at det ikke stopper på Friheden..... Så vi måtte af i Ishøj og have Farumtoget...

Turen tog knap 2 timer:-(

Ungerne var på skøjter i en times tid og så skulle vi i cafeteriet.

Ca. kl. 16.45 begynder vi at gå op på Friheden Station.... Vi havde læst på nettet at S-togene kørte hvert 20 minut, så det var helt fint:-) SKØNT at kunne sidde i toget og slappe af. Vi sidder og snakker lidt om hvorvidt vi skal stå af på Solrød eller Jersie Station.

Vi når til Karlslunde Station. Flere skal tisse og alle er tørstige. Jeg siger at vi er der liiiiige straks..

50 meter efter Karlslunde Station hopper togt et par gange, bremser hårdt op og der er gnister udenfor vinduerne..... Hvad nu??

Togførreren oplyder at vi desværre har knækket køreledningen og han ANER ikke hvor lang tid det tager.... F***!!!!

Efter 1 times tid ryger lyset i kupeerne. Der er kun lys i mellemgangene.

15 minutter efter ryger også dette lys.

Vi får beskeder over højttalerne at togføreren mangler beskeder fra "hovedkontoret".

Der sidder jeg med 13 unger (den ene blev hentet i Hvidovre) der er trætte,sultne og tissetrængende..:-(((

Efter 1 time og 3 kvarter får vi endelig besked om at om lidt bliver vi bugseret ud af toget og skal gå på skinnerne tilbage til stationen...

Flere forældre har haft ringet og sagt at vi bare skal give besked, hvis de kan gøre noget. Jeg bad så ungerne om at ringe hjem oig sige at vi ville gerne hentes på Karlslunde Station, for nu gad vi squtte køre i tog mere.....*GG*

Så vel ankommet til stationen, stod et helt hold forældre parat til at køre os på fritteren:-))

Jeg havde fået kørelejlighed sammen med 2 af ungerne og vi er på vej over vejen hen til bilen da jeg, ud af øjenkrogen, ser en bil komme med HØJ fart og en af mine unger gik lige bag mig. Så jeg fik løbet over, revet fat i hende og hevet hende væk LIGE inden bilen drønede forbi. FY for sytten, hvor mine ben rystede...... Han havde ramt hende, hvis jeg ikke havde fået fat i hende:-(

Så vi listede lige så stille hjemad mod fritteren hvor vi ankom ved 19.15 tiden... Kun 2 timer forsinket.......*G*

Men nu er jeg bare for træt til at gå i seng:-(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TRÆT!!!
Kommentér på:
TRÆT!!!

Annonce