{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang. kat {{forumTopicSubject}}

Jeg ved godt at dette er hundegalleriet, men mange der har hund, har jo også kat.....så tænkte at der muligvis var nogle herinde der kunne svare mig på følgende:

Min hunkat har stor mave, nu er spørgsmålet, hvordan jeg kan se om hun skal have killinger eller om hun har orm??
Jeg har ikke mere ormekur......og gider faktisk ikke til dyrlægen efter ormekur hvis hun bare skal have killinger.
De får jo stor mave når de har orm.......det får hun nogle gange da hun tager alt hvad der hedder fugle og mus!!

Jeg kan ikke følge noget i hendes mave, andet en den er stor.

Håber nogle kan svare på dette!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ang. kat
  • #1   22. maj 2006 Tror nu alligevel jeg var kørt til dyrlæge, kan osse være noget alvorligt så som nyrersvigt, mener osse de får store af det..


  • #2   22. maj 2006 Okay.. Nårmalt bliver katte ikke tykke når de har orm...

    De plejer heller ikke at være tykke om sommeren, da de begynder at fange mange fulge.. Og fugle gør at katte bliver tynde..

    Det kan muligvis godt være killinger. Måske nogle døde??
    Min havde 2 døde, så man kunne heller ikke rigtig mærke nogen på hende..


  • #3   22. maj 2006 Har hun været i løbetid for nylig ?.......jeg aner ikke hvor længe en kat går drægtig men mon det ikke er ligesom en hund ?.....hvis jeg var dig ville jeg tage til dyrlægen og få det opklaret....du skal jo alligevel derhen for at få en ormekur.
    Jeg sørger altid for at have ormekur hjemme her om sommeren, da det jo er denne tid de æder flest mus o.s.v


  • #4   22. maj 2006 Anne J > Katte plejer ikke at få tykke maver af orm, de får en mat pels (Katte har forøvrigt altid orm) Så det er nok killinger der ligger i maven Men vil da anbefale at du får hende tjekket hos den dyre doktor smiley

  • #5   22. maj 2006 Der er da ikke noget der hedder >gider ikke< køre til dyrlægen. ?!

    Uanset om den skal have killinger eller ej, så bør du give den ormekur, om ikke andet så for killingernes skyld.


  • #6   22. maj 2006 Okay mange takker for alle jeres henvendelser.

    Der er nogle gode ting i mellem.
    Jeg bliver nok nødt til at køre til dyrlægen....hmm vores dyr plejer ellers kun at være hos dyrlægen en gang om året.

    Men hvis I siger at de ike bliver tykke af orm, ja så tror jeg altså at hun har killinger for hun er meget tyk.
    Og ja hun må nok heller få en ormekur!

    Men tak for hjælpen alle sammen


  • #7   23. maj 2006 Hejsa igen alle sammen.

    Jeg er rimelig sikker på at hun har killinger. Mærkede på hendes mave i dag...og der var altså noget der bevægede sig....så tror hun er med killinger.

    Men hun får en ormekur når jeg har tid til at komme til dyrlægen i denne uge.


Kommentér på:
Spørgsmål ang. kat

Annonce