{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
611 visninger | Oprettet:

har brug for ynk {{forumTopicSubject}}

fredag aften blev jeg som et lyn fra en klar himmel ramt af fundstændig ekstreme smerter i kæben. har længe get med en kindtand som har murret og jeg har ikke rigtig kunnet tage mig sammen til at få gjort noget ved det. duuuuuuuuumt....

hele min weekend er gået med at ca hver 2 min at skylle min mund med is kold vand - også hver 30 min at rende på toilettet.

kæmpede mig igennem to udstillingsdage og trods stor sejer og glæde - så jublede jeg ikke det store. det har bare været så frygteligt.

heldigvis er vores gode ven tandlæge og min mand fik fat i ham i går aftes og her til morgen lå jeg så i stolen -- et stk rodbehandling - og kæbebetændelse i over og undermund..

nu er tanden behandlet og midlertidig lukket - nu står den på antibiotika i en uge også skal jeg ind igen og have den lukket..

meeeeeeeeen - nu kan jeg selvfølgelig ikke tåle antibiotikaen - så har været hundesyg hele dagen - hvad fanden gør jeg nu.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  har brug for ynk
Kommentér på:
har brug for ynk

Annonce