Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Keglesnit
  • #2   16. feb 2011 Okay, troede man skulle holde sig i ro pga blødninger osv, men det er jo kun rart at jeg kan komme i gang med det samme igen smiley

• #4   16. feb 2011 Min kollega kunne også gå på job dagen efter..

Dog blødte hun rigtig meget de efterfølgende dage, og tampoener er no-go (men det har lægen nok fortalt dig)

• #5   16. feb 2011 Jeg har ikke fået så meget at vide endnu, skal til undersøgelse på sygehuset på tirsdag og får alt at vide der, men synes det er rart at være lidt forberedt...

• #8   16. feb 2011 Nej jeg troede der stod kejsersnit og tænkte hold da op i er seje at gå på job dagen efetr!!:-))

• #10   16. feb 2011 Rikke,
    okay. Altså, jeg har kun de sparsomme informationer fra min veninde..

Men hun fik foretaget et keglesnit, og gik fint på arbejde dagen efter. Hun havde en smule ubehag i underlivet, men havde ikke ondt.
    Hun blødte en del (hvilket hun var forberedt på) og det fandt hun lidt irriterende. Man må ikke bruge tampon i en vis periode efter, så derfor skal man bruge bind, og undgå svømmehallen osv..

Derudover var der ikke rigtig nogle ben i det..

Hun var selvfølgelig meget nervøs, da man jo straks tænker alle mulige slemme tanker ved ordet "celleforandringer", men det gik hurtigt og smertefrit.
    Hun havde sin mor med under indgrebet.

• #12   16. feb 2011 må jeg spørger hvorfor man får det ?? ja sorry hvis det er et totalt dumt ?

• #14   17. feb 2011 Det kommer helt an på, hvad for et job du har. Og spørg derfor, om du skal være sygemeldt.
    Da jeg fik lavet mit, var jeg i praktik i en børnehave (under pædagog uddannelsen) jeg blev sygemeldt i et par dage.
    I dag, hvor jeg sidder på kontor, ville jeg kunne tage på arbejde dagen efter.
    Så det kommer an på, hvad du laver, samt om der er blødninger. Det er ikke alle som får det.

• #15   17. feb 2011 da jeg fik mit lavet var det en onsdag og jeg skulle være sygemeldt tom søndag

• #16   17. feb 2011 Jeg var tjener da jeg fik mit lavet for ca 6 år siden, jeg var på job dagen efter, uden problemer....

• #17   17. feb 2011 tak for jeres svar smiley
    Jeg skal have lavet keglesnittet fordi det startede med at jeg havde lette celleforandringer og besluttede mig for at blive vaccineret for livmoderhalskræft, og har fået taget celleskrab hver 2. måned siden, men det har ikke hjulpet og nu har jeg svære celleforandringer.
    Gynækologen rådede mig til at få foretaget keglesnit, da han var næsten overbevist om at jeg ellers ville udvikle kræft i livmoederen om 10-15 år, så hellere få det nu end at vente til skaden er sket...
    Jeg er ved at uddanne mig til social-og sundhedsassistent og håber det kan vente til jeg er i skoleperioden igen, så jeg ikke skal være sygemeldt.

Er det ikke noget med at det stykke af livmoderen som de fjerner vil vokse ud igen efter halvt år?

Kommentér på:
Keglesnit

Annonce