{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.478 visninger | Oprettet:

Råd mod smerter (øre-hoved-nakke) {{forumTopicSubject}}

Åh jeg kunne virkelig godt bruge nogle gode råd, såfremt de overhovedet findes, mod mine smerter..
Jeg har en slem omgang mellemørebetændelse for 2. uge i træk og det gør sindssygt ondt..
Det stråler op i hovedet, nakke og kæbe og kan slet ikke holde ud at være nogen steder efterhånden..
Har ikke sovet optimalt de sidste 3 uger pga. smerter og jeg er bare ved at være så træt men smerterne forværres når jeg ligger ned..
I torsdags måtte vagtlægen komme fordi jeg havde så ondt og jeg er nu på ny pencillin, panodil, ibumetin og dolol..
Det hjælper bare ikke andet end 1 times tid og jeg kæmper virkelig for ikke at overskride den anbefalede dosis..
Så hvis I har et eller andet trick i ærmet, der hjælper, så kom endelig med det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Råd mod smerter (øre-hoved-nakke)
  • #1   26. feb 2011 lytter lige med

  • #2   26. feb 2011 Få en eller anden til blidt at blæse varm luft gennem et stykke sterilt gaze ind i dit øre...det lindrer utroligt godt... Lig evt. med øret på en varmepude, det kan også hjælpe. Når smerterne stråler ud i kæbe og nakke, så er det fordi du spænder (pga. smerterne i øret højst sandsynligt), hør lægen ad om du kan få noget muskelafslappende, da det evt. kan bryde den onde cirkel (jo mere du spænder, jo mere ondt får du).
    Tamara


  • #3   26. feb 2011 Får du nok at drikke ?

  • #4   26. feb 2011 At jeg spænder, det tror jeg gerne..
    Jeg tager mig selv i det mange gange og prøver at slappe af men det er svært.. Specielt når der jævnligt kommer et jag gennem øret, der virkelig gør ondt..

    Jeg er ikke særlig god til at drikke men har drukket en del mere end jeg plejer, de sidste par uger.. Nu når jeg tænker over det, så har jeg ikke drukket så meget det sidste døgns tid fordi det gør så pokkers ondt at åbne munden..


  • #5   26. feb 2011 min kæreste får tit ondt i øret, og er bestemt ikke en der går frivilligt til lægen, så han gik på apoteket, og de sagde at næsespray er godt til at lindre i næse/kæber/øre.. jeg ved ikke lige hvorfor, men der må være en eller anden forbindelse...

  • #7   26. feb 2011
    Tror du ikke du skal en tur til lægen og have punkteret det øre?? Det lyder som om betændelsen ikke kan komme ud....


  • #8   26. feb 2011 Der er hul på trommehinden og betændelsen kan fint komme ud smiley
    Har en tid ved ørelægen om en uge, der er bare læææænge til..


  • #10   26. feb 2011 Tak skal du have smiley
    Jeg har haft en varmepude om nakken og det hjalp en smule.. Jeg fik da i hvert fald sovet en lille times tid smiley


Kommentér på:
Råd mod smerter (øre-hoved-nakke)

Annonce