{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træthed
  • #1   6. mar 2011 Søvn. ;D

• #2   6. mar 2011 hmm... Du skal passe på det ikke er D-vit mangel. Det kan lægen se om det er - men det er "normalt" her om vinteren for mange mennesker

Ellers tager jeg selv Gerimax hver dag - og trods min skepsis til at starte med, så synes jeg sgu det virker smiley

Og ellers sund varieret kost og masser af vand smiley

• #3   6. mar 2011 Hvis du føler dig træt - så tag et smut til lægen og få foretaget en blodprøve - så kan man udelukke alle de sygdomme der er relateret til pludselig opstået træthed..

Og når man så har fået udelukket alle dem, så kan man gå igang med at kigge på de ting man selv kan gøre for at afhjælpe træthed.. Og det bedste værn mod træthed er - tadaaaaaa - aktivitet! Jo mere man bevæger sig/er fysisk aktiv - jo mere energi får man.. Og omvendt - jo mindre aktiv man er og jo mindre motion man dyrker - jo mere træt er man.. Kosten spiller også ind - begynd at spis sundere og mere variereret - frugt, grøntsager, fibre, fisk - alt det som man godt ved man "skal" spise.. smiley

Held og lykke med at komme trætheden til livs! smiley

• #4   6. mar 2011 Nu når du er ved lægen så få osse lavet en mental sundhedattest (dep. test)

Kommentér på:
Træthed

Annonce