{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
464 visninger | Oprettet:

Hvor er det hårdt at sige Farvel {{forumTopicSubject}}

:'o( snøft snøft.,
Jeg har grædt hele dagen idag, igår og i forgårds og ville bare have denne dag skulle springes over.,

Mine forældre og min søster er på vej til KBH nu for at aflevere lille Sayuri., hun skal hele vejen til Finnland de kommer med flyveren og skal så overnatte over i KBH og tager så hjem til Finnland imorgen.,

Sayuri er simpelthen noget af det sødste vi har haft.,
hun er altid glad logre med halen så snart man siger den mindste lyd fuldstændig som hendes mor., og hun ligner sin mor på en prik og bliver lige som hende er vi helt sikre på.,
Jeg har været ude og tage en del billeder af hende idag da jeg bare IKKE VIL glemme hende., ;o) hiiihi-. men der begyndte jeg også at tude sååååh., ;o)
men det jeg ikke kan bære er at komme af med hende og tænke på at jeg måske aldrig får hende at se igen.,
det er bare hårdt når man har knyttet sig så meget til de små pus,. ;o(

Jeg har valgt ikke at tage med da jeg ikke vil stå og tudebrøle så har lige sagt Farvel til hende inden de kørte., :'o( arj hvor er det altså bare hårdt., er et tudefjæs *GG* når det gælder sådan noget., men det er min mor også ;o)

Nu mangler vi bare at komme af med 2 hvalpe mere men det bliver ikke så hårdt for den ene bliver i danmark og den sidste er ikke solgt endnu men håber også den bliver i Danmark., ;o)

Håber de får det godt alle sammen i fremtiden.... ;o)

Lige en sørgelig historie fra min side af...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor er det hårdt at sige Farvel
Kommentér på:
Hvor er det hårdt at sige Farvel

Annonce