Enkelte gange er det hyggeligt... {{forumTopicSubject}}
at bo i midtbyen...
-Hvor møder jeg dog nogle skønne mennesker på mine aftenture med dyret. Jeg har "tosse-tække", og falder tit i snak med alverdens underlige mennesker.
Her til aften mødte jeg en mand, jeg først ikke var helt tryg ved - omkring 2 meter høj og KÆMPE stor og bredskuldret - var glad for at hunden var med... - Han kom alt for hurtigt nærmere, og var på vej væk, indtil jeg så, at han havde en hund med - hvilket så viste sig at være en kat!!!
Trøffel faldt pladask for ham, og han satte sig ned på bænken, og Trøffel satte sig på hans fødder, mens han fortalte sin livshistorie og alt om katten, og hvorfor han havde fået den... - Aftengåturen på normalt 15 minutter blev pludselig til 3 kvarter, og hvor var han dog et dejligt menneske...
-VIl ikke noget med dette indlæg, andet end at huske mig selv - og andre - på, hvordan små ligegyldige oplevelser kan ændre ens humør fuldstændigt!
dec 2005
Følger: 316 Følgere: 307 Hunde: 4 Emner: 558 Svar: 9.108
Senest en ældre herre i hundeskoven med to labradortæver på vej i løb, fik både hans egen, hundenes og hans datters livshistorie og hvor de boede og hvor han havde jagt, grin på 20 minutter.
Men alligevel bagefter føler man det faktisk godt indeni
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 423 Svar: 3.408
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.279
okt 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 9 Svar: 653
Enkelte gange er det hyggeligt...