{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
468 visninger | Oprettet:

Enkelte gange er det hyggeligt... {{forumTopicSubject}}

at bo i midtbyen...

-Hvor møder jeg dog nogle skønne mennesker på mine aftenture med dyret. Jeg har "tosse-tække", og falder tit i snak med alverdens underlige mennesker.

Her til aften mødte jeg en mand, jeg først ikke var helt tryg ved - omkring 2 meter høj og KÆMPE stor og bredskuldret - var glad for at hunden var med... - Han kom alt for hurtigt nærmere, og var på vej væk, indtil jeg så, at han havde en hund med - hvilket så viste sig at være en kat!!!

Trøffel faldt pladask for ham, og han satte sig ned på bænken, og Trøffel satte sig på hans fødder, mens han fortalte sin livshistorie og alt om katten, og hvorfor han havde fået den... - Aftengåturen på normalt 15 minutter blev pludselig til 3 kvarter, og hvor var han dog et dejligt menneske...

-VIl ikke noget med dette indlæg, andet end at huske mig selv - og andre - på, hvordan små ligegyldige oplevelser kan ændre ens humør fuldstændigt!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Enkelte gange er det hyggeligt...
  • #1   15. mar 2011 Fniiis velkommen til endnu en med tosse tække smiley Jeg aner ikke hvorfor men jeg møder ofte mennesker på underlige måder som gladeligt fortæller mig hele deres livshistorie.
    Senest en ældre herre i hundeskoven med to labradortæver på vej i løb, fik både hans egen, hundenes og hans datters livshistorie og hvor de boede og hvor han havde jagt, grin på 20 minutter.
    Men alligevel bagefter føler man det faktisk godt indeni smiley

• #2   15. mar 2011 Det er måske fordi man bagefter føler sig glad, at man faktisk har tosse-tække - måske udstråler man, at man vil blive glad, hvis de gider dele deres underlige livshistorie med én:-)

• #3   15. mar 2011 Ha ha - jeg er også én af dem med tossetække, som I kalder det - og det giver én en masse fantastiske oplevelser, som jeg ikke ville være foruden smiley

• #4   15. mar 2011 Jeps, jeg kender det også! Jeg har også fået mange livshistorier efterhånden! Men der går bestemt ikke noget af mig for at lytte! Mange af "tosserne" har jo sikkert også brug for, at der er nogen, der lytter lidt til dem, og kan man gøre et andet menneske glad, især en person, der ikke altid har det lige nemt, gør jeg det gerne, og endda med stor glæde! :o)

Kommentér på:
Enkelte gange er det hyggeligt...

Annonce