372 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hvilken Mac..? Hvilken Mac..?

Hej Hg

Jeg har tidligere lavet en tråd herinde om hvorvidt jeg skulle vælge en Mac til mit studie. Nu er jeg så kommet det videre...

Og har fundet ud af at det er vejen frem for mig.
Nu er mit "dillemma" så bare, hvilken en Mac jeg skal vælge...
Jeg er kommet så langt som at det skal være en MacBook Pro. Og at det enten skal være 13" eller 15" 'eren.

Når jeg kigger på Mac's hjemmeside så skulle 13" processeren være 2,7 men grafikkortet skulle ikke være så godt. Hvor 15" skulle have en 2,2 processor men en større grafikkort.

Som udgangspunkt skal den ikke bruges til spil. Det skal være en studie computer. Med masser af plads og som arbejder hurtigt. Men det ville jo ikke gøre noget hvis den kunne trække et spil eller to...

Er der nogen af jer der har godt forstand på dem???

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken Mac..?
  • #1   21. mar 2011 Jeg ville ikke købe mac til spil, og jeg ville ikke købe over 13" til studiebrug. Man bliver træt af at slæbe store maskiner rundt.

• #2   21. mar 2011 Det kommer vel meget an på hvad dit studie går ud på? Skal du bare tage en masse noter osv. ville jeg tage 13", skal du lave kreative ting (photoshop, garage band etc.) ville jeg tage 15"

De kan begge sagtens trække et spil eller to smiley Jeg har hele Adobe pakken (alle programmerne) på min som er 15" og det kører fint! Og de fylder RET meget smiley

• #3   21. mar 2011 Her arbejder manden med Apple og han siger det er lige meget hvad for en af dem du vælger når du ikke skal bruge den til at spille på smiley

Men 15" sælger han typisk til folk som arbejder med musik eller 3D modelering smiley

• #4   21. mar 2011 Jeg skal læse musik på lærerseminariet, spiller musik i min fritid. Så skal have garageband og hvad de programmer ellers hedder...

Men syntes 17" bliver alt for stor. Og er også glad for de 13" tommer men var 15" nu bedre kunne jeg måske godt lokkes...

Det er ikke mange spil, der skal spilles på den, bare nogle af dem jeg spiller nu. Counter-strike og World of Warcraft. Selvfølgelig ville det ikke gøre noget hvis den kunne spille nogle af nye spil som Call of Duty. Men det er mere ønske end et behov.

• #5   21. mar 2011 WoW burde de nye maskiner godt kunne trække. Det du skal gøre er at checke kravene til de spil du vil spille og se om compueteren lever op til dem

• #6   21. mar 2011 Bacon(:

Kommentér på:
Hvilken Mac..?

Annonce